Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Israel nieuwe oorlog

Wat een ellende en verschrikkingen weer. Er zijn geen winnaars, alleen maar verliezers

en hoe is het mogelijk dat mensen zo makkelijk in staat zijn andere mensen te misbruiken, verkrachten, vermoorden. 

Butterflywhy schreef op 11-11-2023 om 16:02:

nou, Macron heeft zich eindelijk uitgesproken dat wat nu gebeurt niet kan. Vraag me af of hij zich op de een of andere manier gedwongen voelde dit te doen omdat de roep om het stoppen van Israel nu steeds harder wordt.. Het is echt schandalig dat de hele wereld toekijkt en niemand wat doet. Nu gaan er vele baby's dood die in een couveuse liggen, daar lijkt niemand zich aan te storen. Toen er nepnieuws rondging over het onthoofden van Israelische baby's wist men niet hoe hard ze moesten roepen dat Israel keihard moest terugslaan. Maar nu, nu moeten de Palestijnen alles gewoon ondergaan en Israel mag doen en laten wat het wil.

Dat is natuurlijk onzin om dit te roepen. En over die baby's is inderdaad niet bewezen dat ze allemaal onthoofd zijn, maar ze waren wel vermoord. Israël mag niet doen en laten wat ze willen. Je roept ook maar wat.

majorette2005 schreef op 11-11-2023 om 16:37:

[..]

Dat is natuurlijk onzin om dit te roepen. En over die baby's is inderdaad niet bewezen dat ze allemaal onthoofd zijn, maar ze waren wel vermoord. Israël mag niet doen en laten wat ze willen. Je roept ook maar wat.

Blijkbaar mogen ze wel inmiddels 10000den onschuldige mensen veroordelen tot de dood voor het oog van de hele wereld. En inderdaad, dat was wat gechargeerd maar degenen die de macht hebben om in te grijpen of Israel een halt toe te roepen doen dat niet. 

Butterflywhy schreef op 11-11-2023 om 16:40:

[..]

Blijkbaar mogen ze wel inmiddels 10000den onschuldige mensen veroordelen tot de dood voor het oog van de hele wereld. En inderdaad, dat was wat gechargeerd maar degenen die de macht hebben om in te grijpen of Israel een halt toe te roepen doen dat niet.

De macht ligt in feite bij Hamas, als zij stoppen met raketaanvallen en de gijzelaars vrijlaten is er NU een wapenstilstand.

[..]

Precies. Ze plegen oorlogsmisdaden en leggen al decennialang VN resoluties naast zich neer. Zoals Netanyahu zegt: Amerika blijft toch wel achter ze staan, dus wie doet ze wat. 

Jamaarnee schreef op 11-11-2023 om 16:42:

[..]

De macht ligt in feite bij Hamas, als zij stoppen met raketaanvallen en de gijzelaars vrijlaten is er NU een wapenstilstand.

Blijf dat vooral geloven..

Butterflywhy schreef op 11-11-2023 om 16:47:

[..]

Blijf dat vooral geloven..

Wat moet ik volgens jou allemaal wel geloven?

[..]

10000den zelfs kom met een bron dan

Jamaarnee schreef op 11-11-2023 om 16:42:

[..]

Dat heeft Netanyahu je persoonlijk verteld? 

Muurbloem1985 schreef op 11-11-2023 om 16:56:

[..]

10000den zelfs kom met een bron dan

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/11/02/duizenden-kindslachtoffers-en-meer-dan-een-miljoen-mensen-onthee/

Google maar even op hoeveel Palestijnen gedood door Israel sinds 7 oktober en de eerste hit is al raak. Maar sluit jij vooral je ogen.

Anyway.

Die Arabische top, wat gaan we daar verder van verwachten?

Typisch wel weer. 

absor

absor

11-11-2023 om 17:06 Topicstarter

ik vind stervenden baby’s afgrijselijk en brandstof tekorten in ziekenhuizen ook en elk slachtoffer is er een teveel, maar voor iedereen in de hoogste boom hangt; al deze informatie komt van Hamas.  Er staat telkens in de krant;  va palestijnse ministerie maar dat ís hamas.  En blijf bedenken dat er nog steeds brandstof is voor raketten afschieten en niet voor ziekenhuizen.  Ik zag een filmpje op twitter (waar ik weg wilde gaan maar toch weer op geweest) dat een arts aangeeft dat het ziekenhuis al lang geëvacueerd was door IDF en er geen patiënten maar zijn maarja dat kan ook weer propaganda zijn van israel.  
Ik dacht dat iedereen wel er overeens was dat Hamas een gedrocht is, zou er nou op de arabische top niet daar overeenstemming over kunnen komen? wat ik nu lees steunen ze het vooral.   Sharia in gaza, sharia in afganistan, sharia in iran.  Het is toch afgrijselijk 

Butterflywhy schreef op 11-11-2023 om 17:03:

[..]

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/11/02/duizenden-kindslachtoffers-en-meer-dan-een-miljoen-mensen-onthee/

Google maar even op hoeveel Palestijnen gedood door Israel sinds 7 oktober en de eerste hit is al raak. Maar sluit jij vooral je ogen.

Voor iemand die openlijk kritisch is over berichtgeving over al dan niet onthoofde babies, neem je wel de cijfers van Palestijnse ministerie van volksgezondheid automatisch voor waar aan. Waarom?

Nou zul je mij niet horen zeggen dat er niet vreselijk veel doden te betreuren zijn, we zullen later meer weten.

Butterflywhy schreef op 11-11-2023 om 17:03:

[..]

Lees even verder, deze bron is van hamas, lekker betrouwbaar.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.