Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Hoe hard mogen de boerenacties zijn? (Gesloten)

Peiling

Welke acties vind jij kunnen?

Maximaal 6 antwoorden.

307 stemmen
43%
7%
8%
5%
31%
6%

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Moxxie schreef op 14-07-2022 om 15:57:

[..]

Waar zie jij iemand beweren dat BBB/Caroline aanzet tot geweld en bedreiging?

Dat doet men dan toch echt zelf hoor. Daar heeft men Caroline niet voor nodig.

Moxxie schreef op 14-07-2022 om 11:39:

[..]

Stuur maar door naar Moxxie als ze verhaal komt halen op Via, ik lust haar rauw.

Fleurtje_5 schreef op 14-07-2022 om 18:59:

[..]

Dat doet men dan toch echt zelf hoor. Daar heeft men Caroline niet voor nodig.

[..]

Nou wat wordt haar veel in de schoenen geworpen zeg. Gezien de laatste peilingen zien ze haar duidelijk anders en positief. En wat mij betreft helemaal terecht. 

Hey laten we het anders nóg een keer over de peilingen hebben. En uitleggen hoe dat niet zoveel zegt. Samenvatting: momentopname, uiting van ontevredenheid, in het echt stemmen mensen toch klassieker etc etc.  Allemaal terug te lezen dit topic als je een pagina of wat terug bladert. En een pagina of wat daarvoor ook al. En misschien kom je het eerder ook nog wel tegen. 

WickedCurlew89

WickedCurlew89

14-07-2022 om 21:36

Boeren bij Ter Apel: ‘Als je er niet over nadenkt hebben wij dezelfde situatie’

14 juli 2022 door Matthijs van Rumpt

Een honderdtal boeren in trekkers heeft zich verzameld bij het aanmeldcentrum voor asielzoekers in Ter Apel. Op die manier willen de boeren Nederlanders bewust maken van het feit dat, als je er niet over nadenkt, de situatie voor boeren en asielzoekers hetzelfde is.

“We willen dat iedereen ziet hoe wij honderden trekkers voor een azc parkeren, en daar níét over nadenkt”, zegt boer Huibert. “Geen seconde. Dan zal iedereen wel zien dat het hier om exact dezelfde situatie gaat.

😂 

Daglichtlamp

Daglichtlamp

14-07-2022 om 21:38 Topicstarter

MeganRapinoe schreef op 14-07-2022 om 21:17:

Hey laten we het anders nóg een keer over de peilingen hebben. En uitleggen hoe dat niet zoveel zegt. Samenvatting: momentopname, uiting van ontevredenheid, in het echt stemmen mensen toch klassieker etc etc. Allemaal terug te lezen dit topic als je een pagina of wat terug bladert. En een pagina of wat daarvoor ook al. En misschien kom je het eerder ook nog wel tegen.

Bij de vorige provinciale statenverkiezingen werd forum voor democratie het grootst. Ik acht het best mogelijk dat BBB dat deze keer lukt. Ben heel benieuwd of het BBB dan wel lukt om de partij bij elkaar te houden.  Van FvD is in de staten en in de eerste kamer niet veel overgebleven.

Ja die had ik in het lijstje nog moeten toevoegen. Klopt inderdaad. Maar mijn punt was meer dat we de peilingen al een keer of drie uitvoerig hadden besproken met alle invalshoeken en kanttekeningen. 

BlushingCaribou16

BlushingCaribou16

14-07-2022 om 22:03

MeganRapinoe schreef op 14-07-2022 om 21:17:

Hey laten we het anders nóg een keer over de peilingen hebben. En uitleggen hoe dat niet zoveel zegt. Samenvatting: momentopname, uiting van ontevredenheid, in het echt stemmen mensen toch klassieker etc etc. Allemaal terug te lezen dit topic als je een pagina of wat terug bladert. En een pagina of wat daarvoor ook al. En misschien kom je het eerder ook nog wel tegen.

In 2017 was de pvv tweede. Maar niemand wilde met hem regeren. 

Het zou mij dus niets verbazen als bbb de zetels vasthoudt. Mensen zijn echt klaar met het kabinet dat er nu zit.

-knip, desinformatie 

Verder staan er interviews met Omtzigt op oa YouTube waarin hij stelt dat het huidige kabinet een ambtsmisdrijf pleegt door de ingreep bij boeren. Het zou een ambtsmisdrijf zijn omdat er geen wettelijke grondslag ligt en de uitvoering zou al plaatsvinden. Het is door de kamer geduwd terwijl er te weinig basis is met onderzoek, de sociaal economische impact is niet uitgezocht, allemaal niet democratisch. 

Ik vraag me dus af hoe het verder zal gaan. 

Business class is een programma waar je zendtijd kunt kopen. Misschien heeft ze wel een punt hoor. Maar ik kan daar binnenkort ook voorspellen dat de lucht groen wordt. Heb alleen een paar duizend euro nodig.  

Mogelijkheden

Business Class biedt diverse adverteer- en sponsoring mogelijkheden in en rondom het tv-programma om uw bedrijfsdoelstellingen op het gebied van marketing en communicatie te helpen realiseren.

Er zijn verschillende mogelijkheden zoals:

• een interview met gastheer Harry Mens
  • een begeleidend filmpje bij het interview op locatie in binnen- of buitenland
  • een Suze-item, opgenomen op een locatie in Nederland of in het buitenland
  • een culinair- en/of wijn item opgenomen in de studio
  • billboarding, sponsorvermelding voor en na het programma
  • commercials in de commercialblokken behorend bij het programma.

Volgens mij is dat het hele programma.

https://www.business-class.nl/adverteren

MeganRapinoe schreef op 14-07-2022 om 21:46:

Ja die had ik in het lijstje nog moeten toevoegen. Klopt inderdaad. Maar mijn punt was meer dat we de peilingen al een keer of drie uitvoerig hadden besproken met alle invalshoeken en kanttekeningen.

Toen werd mij gezegd of ik de meest recente peiling had na de boerenacties. De verwachting was kennelijk dat men zou zakken in de peiling. Dat lijkt in elk geval niet zo te zijn. Deze was op 10 juli jl en dan krijgt de BBB maar liefst 19 zetels. 

Just saying. 

Doemijdieglazenbol schreef op 14-07-2022 om 23:43:

Business class is een programma waar je zendtijd kunt kopen. Misschien heeft ze wel een punt hoor. Maar ik kan daar binnenkort ook voorspellen dat de lucht groen wordt. Heb alleen een paar duizend euro nodig.

Mogelijkheden

Business Class biedt diverse adverteer- en sponsoring mogelijkheden in en rondom het tv-programma om uw bedrijfsdoelstellingen op het gebied van marketing en communicatie te helpen realiseren.

Er zijn verschillende mogelijkheden zoals:

• een interview met gastheer Harry Mens
  • een begeleidend filmpje bij het interview op locatie in binnen- of buitenland
  • een Suze-item, opgenomen op een locatie in Nederland of in het buitenland
  • een culinair- en/of wijn item opgenomen in de studio
  • billboarding, sponsorvermelding voor en na het programma
  • commercials in de commercialblokken behorend bij het programma.

Volgens mij is dat het hele programma.

https://www.business-class.nl/adverteren

Leuke nick

-knip, naam verwijderd

Gaan we er nu nog echt een "spiritueel coach/medium" die bij Harry Mens zat bijhalen als bron?

NippyDunlin42

NippyDunlin42

15-07-2022 om 08:44

Miekemv schreef op 14-07-2022 om 23:45:

[..]

Toen werd mij gezegd of ik de meest recente peiling had na de boerenacties. De verwachting was kennelijk dat men zou zakken in de peiling. Dat lijkt in elk geval niet zo te zijn. Deze was op 10 juli jl en dan krijgt de BBB maar liefst 19 zetels.

Just saying.

wie gaat er op die zetels zitten eigenlijk?

Rondstruiner schreef op
[Quote aangepast]
Gaan we er nu nog echt een "spiritueel coach/medium" die bij Harry Mens zat bijhalen als bron?

😂  Er is vast ook nog wel een rapper te vinden die vindt dat hij hier heel veel zinnigs over kan zeggen. Wat doet Lange Frans tegenwoordig? 

Daglichtlamp

Daglichtlamp

15-07-2022 om 09:03 Topicstarter

Elaine68 schreef op 15-07-2022 om 08:44:

[..]

wie gaat er op die zetels zitten eigenlijk?

Voor de eerste kamer zijn het maar de helft natuurlijk. Maar dan moeten ze dus wel  organisaties opzetten in de provincies en daar potentiële geschikte statenleden vinden. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat lukken bij de BBB. Aan de andere kant kunnen ze wellicht leunen op ervaren CDA'ers die over stappen naar BBB.

De kandidaatstelling voor de provinciale staten is pas in januari, ze hebben dus nog even om zich voor te bereiden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.