Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Hoe hard mogen de boerenacties zijn? (Gesloten)

Peiling

Welke acties vind jij kunnen?

Maximaal 6 antwoorden.

307 stemmen
43%
7%
8%
5%
31%
6%

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

28-07-2022 om 18:02

Paracelsus schreef op 28-07-2022 om 16:58:

[..]

Zij heeft nooit mensen bedreigt en zij heeft het altijd veroordeeld.

Wat een walgelijke post dit.

Waarvan akte. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

28-07-2022 om 18:06

Smyle60 schreef op 28-07-2022 om 16:59:

[..]

Ehhhhh wat vreselijk dat niemand! veilig is door het absurde gestoorde gedrag van een (groot deel) van die idioten.

Mijn kennis met die boerderij heeft 3 dochters, je wil écht niet weten waar hij mee bedreigd is alleen omdat hij niet meedoet. Dát zijn dus die fijne gasten die net als de avondklokrellen rellen om te rellen. En hij heeft aangifte gedaan, werkt enkel averechts, zijn erf werd afgesloten door een paar "collega" boeren toen de politie weg was. Want die "collega's" zijn ook zo stoer dat ze kinderen meenemen in hun bedreigingen.

Ik begrijp niet dat je als boeren onder elkaar elkaar ook zo kunt bedreigen. Ze zitten allemaal, min of meer, in hetzelfde schuitje. Je zou dit soort reacties niet verwachten. Ik dan. 

Paracelsus schreef op 28-07-2022 om 16:27:

[..]

Je denkt er dan toch op z’n minst over na? En je handelt er zelfs naar. Je haalt het niet meer bij de boer in de buurt.

Maar misschien wel bij de biologisch-dynamische voedselbosser 3 huizen verderop. 

Smyle60 schreef op 28-07-2022 om 16:49:

-knip-

@Mods kan deze post worden teruggeplaatst, maar dan zonder die ene zin? De rest was namelijk niet tegen de regels. Ik vind deze post namelijk ontzettend veel zeggend voor dit topic en de schade die deze terroristen aanrichten onder mensen. Die compleet weghalen is in mijn ogen onwenselijk.

Lollypopje schreef op 28-07-2022 om 18:20:

[..]

@Mods kan deze post worden teruggeplaatst, maar dan zonder die ene zin? De rest was namelijk niet tegen de regels. Ik vind deze post namelijk ontzettend veel zeggend voor dit topic en de schade die deze terroristen aanrichten onder mensen. Die compleet weghalen is in mijn ogen onwenselijk.

Eens!

(en van mij mag de hele post terug)

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

28-07-2022 om 18:29

Ik vind ook dat de post van Smyle teruggeplaatst moet worden. Juist deze post geeft aan dat ook gematigde boeren worden bedreigd en wat de impact is van al die acties als ze er niet aan mee willen doen.

tja, moet je mensen maar niet aan het gas wensen. Dat is net zo erg als wat de boeren doen. 

Het valt me sowieso op dat Mods  snel ingrijpen de laatste tijd. Komt dat door de nieuwe Mods omdat ze een tekort hadden? Ik vind het geen verbetering! 

letterlijk

letterlijk

Moderator

28-07-2022 om 18:35

Ik snap de emotie volledig, maar heb ook in dit topic gevraagd om respectvol te discussieren. Ik heb het beheer gevraagd de post opnieuw te beoordelen.

Cookielover schreef op 28-07-2022 om 18:10:

[..]

Hoezo, knip?

Ik zag het ook maar ik heb zelf niks geknipt, de mods wellicht? 

Ik ga eens kijken of ik mijn bericht terug kan vinden, stond volgens mij niks tegen de regels in

GlamorousGuanaco18

GlamorousGuanaco18

28-07-2022 om 18:40

watertoren schreef op 28-07-2022 om 18:34:

Het valt me sowieso op dat Mods snel ingrijpen de laatste tijd. Komt dat door de nieuwe Mods omdat ze een tekort hadden? Ik vind het geen verbetering!


Zodra ik eindelijk op anoniem word gezet ben ik hier ook weg. Ben als een klein kind toegesproken door de mod. 

Daglichtlamp

Daglichtlamp

28-07-2022 om 18:41 Topicstarter

Wat de boeren die vandaag en gister geprotesteerd hebben in elk geval hebben bereikt is dat LTO nu toch wel om de tafel gaat met Remkes. Dat zal vast hun bedoeling niet geweest zijn, maar juist omdat zij zo extreem zijn, zie ik beweging aan de andere kant van het boerenspectrum komen. Juist omdat een groot deel van de boeren juist niet geassocieerd wil worden met de huidige extreme gebeurtenissen.

Aha een pb van "letterlijk" blijkbaar was een volkomen normale critische post over die boeren tegen de regels en kreeg ik een waarschuwing!!!!!!!!!!!!!!!

- knip: nergens voor nodig -

GlamorousGuanaco18 schreef op 28-07-2022 om 18:40:

[..]


Zodra ik eindelijk op anoniem word gezet ben ik hier ook weg. Ben als een klein kind toegesproken door de mod.


Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.