Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Einde van het festivalseizoen



Eendaagse festivals mogen alleen onder strikte voorwaarden doorgaan: maximaal 750 bezoekers | Politiek | AD.nl

Een feestje met 750 man is natuurlijk geen echt feestje Is er iemand anders die, net als ik, in een soort vlaag van dwaas optimisme ook kaartjes had gekocht? Dan kunnen we samen even huilen als onze inboxen straks vol stromen met annuleringen  

Dinah

Dinah

02-08-2021 om 13:43 Topicstarter

Voor een van 'mijn' festivals kwam het sowieso al te vroeg. Die zou dit weekend zijn. Daar is al netjes een e-mail voor rondgestuurd, we krijgen het geld voor de kaartjes terug. Dan had ik er nog eentje op de 21e, de 28e en op 4 september. Die van 4 september is binnen, dus eigenlijk ga ik er ook vanuit dat die niet doorgaat. 

Van die van de 21e en 28e wacht ik de correspondentie nog even af. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze het door laten gaan en, als ze het door laten gaan, dat ik dan een van de 750 gelukkigen ben haha. 

Overigens ben ik ook wel benieuwd hoe dat dan gaat met F1 en voetbal... 

Jep, heel optimistisch kaartjes besteld voor een meerdaags festival en een week later was het weer afgezegd. Vorig jaar ging ook al niet door. Het zou dit weekend zijn. Hopelijk wordt het lekker bagger weer, dan is het een schrale troost.

Ik ben in afwachting of de F1 door gaat. Overal is het nu wel met publiek. Benieuwd of het bij ons dan ook door kan gaan. Als het doorgaat kan ik niet mee, ik ben hoogzwanger en begin september is de baby minimaal 2 weken oud dus dat vind ik te vroeg om dan al achter te laten. Dan moet man maar met een vriend gaan, alhoewel hij hoopt dat het verzet wordt. 
Als het verzet wordt naar volgend jaar dan ga ik wel mee. 

Dinah

Dinah

02-08-2021 om 14:14 Topicstarter

Haha ja inderdaad, dat je bij jezelf denkt: maar ik had toch niet daar in de modder willen staan. 

Van mijn festival van de 21e ook bericht dat ze het gaan doorschuiven naar volgend jaar. En van die van de 28e dat er nog informatie wordt gestuurd naar de kaarthouders n.a.v. het bericht van zojuist... 

Dinah

Dinah

02-08-2021 om 14:16 Topicstarter

Gatekeeper schreef op 02-08-2021 om 14:13:

Ik ben in afwachting of de F1 door gaat. Overal is het nu wel met publiek. Benieuwd of het bij ons dan ook door kan gaan. Als het doorgaat kan ik niet mee, ik ben hoogzwanger en begin september is de baby minimaal 2 weken oud dus dat vind ik te vroeg om dan al achter te laten. Dan moet man maar met een vriend gaan, alhoewel hij hoopt dat het verzet wordt.
Als het verzet wordt naar volgend jaar dan ga ik wel mee.

Dan duim ik voor jou een beetje dat het verzet wordt Is toch wel leuk om dat samen zo mee te kunnen maken. Succes met de laatste periode van de zwangerschap! 

Ik heb 28 augustus een festival gepland staan. Nog niets van de organisatie gehoord, maar jeetje, wat is dit balen 😥

Gatekeeper schreef op 02-08-2021 om 14:13:

Ik ben in afwachting of de F1 door gaat. Overal is het nu wel met publiek. Benieuwd of het bij ons dan ook door kan gaan. Als het doorgaat kan ik niet mee, ik ben hoogzwanger en begin september is de baby minimaal 2 weken oud dus dat vind ik te vroeg om dan al achter te laten. Dan moet man maar met een vriend gaan, alhoewel hij hoopt dat het verzet wordt.
Als het verzet wordt naar volgend jaar dan ga ik wel mee.

Je man kan zijn twee weken oude baby wel achterlaten? 

Heb je er rekening mee gehouden dat je twee weken over tijd kunt lopen? Zou een beetje lullig zijn als je man er niet bij was tijdens de bevalling omdat hij op jouw ticket naar de F1 is gegaan. 

Ik vind het erg jammer. Ik was van plan om naar drie grote festivals te gaan deze zomer, inclusief eentje in het buitenland met slapen erbij. Helaas is alles gecanceld 

vind het ook heel jammer 750 man is natuurlijk niet rendabel 

Julali schreef op 02-08-2021 om 16:11:

[..]

Je man kan zijn twee weken oude baby wel achterlaten?

Heb je er rekening mee gehouden dat je twee weken over tijd kunt lopen? Zou een beetje lullig zijn als je man er niet bij was tijdens de bevalling omdat hij op jouw ticket naar de F1 is gegaan.

Als ik 2 weken langer loop dan roken we hem uit hoor. Ik ben er wel klaar mee 
Dit is beeb nr 3 en 1 en 2 zijn ook voor de uitgerekende datum gekomen dus ik zet in op aankomende week 

Ik had vorig jaar al kaartjes voor een festival, dit jaar voor 3 festivals.... ik vrees allemaal dat ik nu kaartjes heb voor 4 festivals volgend jaar. Echt enorm balen ik was er zo hard aan toe! 
En ook dat we nog steeds niet fatsoenlijk op stap kunnen... ik ben er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.