Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

BN’er ligt met Corona in ziekenhuis te “chillen”

https://twitter.com/renskerh/status/146 ... 72581?s=21

..en de verpleging is volgens haar hartstikke relaxed en vrolijk!
Woorden schieten te kort.
Wát een lef.
Ze ligt nu dus in ziekenhuis, niet gevaccineerd met een "coronagriepje" aan de zuurstof. Voor haar moet een reguliere operatie wijken


Kankeroperaties worden uitgesteld omdat die (ik mag het eigenlijk niet zeggen) egoisten zich niet laten vaccineren. 
Ze heeft volgens mij ook BNN op reis gepresenteerd,  dus reisvaccinaties heeft ze vast wel gehad. 

Veel mensen waarvan hun kankerbehandeling wordt uitgesteld hebben nu door deze egoisten een verkorte levensduur en/of verminderde levenskwaliteit. 

Met vaccinatie had ze waarschijnlijk niet naar het ziekenhuis gehoeven, zodat mensen die zich om medische reden niet kunnen/mogen vaccineren gewoon wel de ruimte hebben in het ziekenhuis. 

Dat mijn eigen ingreep (curretage bij miskraam) wordt uitgesteld vind ik gewoon kut! Is niet levensbedreigend maar wel erg emotioneel... 

Is dat een BN-er? Nog nooit van gehoord. Wat 'n domme doos!

Durya

Durya

28-11-2021 om 13:28 Topicstarter

redbulletje schreef op 28-11-2021 om 13:27:

Is dat een BN-er? Nog nooit van gehoord. Wat 'n domme doos!

Ik kende haar ook niet. Maar het is een presentatrice. En mogelijk ook een “influencer”.

Blokje schreef op 28-11-2021 om 13:27:

Kankeroperaties worden uitgesteld omdat die (ik mag het eigenlijk niet zeggen) egoisten zich niet laten vaccineren.
Ze heeft volgens mij ook BNN op reis gepresenteerd, dus reisvaccinaties heeft ze vast wel gehad.

Veel mensen waarvan hun kankerbehandeling wordt uitgesteld hebben nu door deze egoisten een verkorte levensduur en/of verminderde levenskwaliteit.

Met vaccinatie had ze waarschijnlijk niet naar het ziekenhuis gehoeven, zodat mensen die zich om medische reden niet kunnen/mogen vaccineren gewoon wel de ruimte hebben in het ziekenhuis.

Dat mijn eigen ingreep (curretage bij miskraam) wordt uitgesteld vind ik gewoon kut! Is niet levensbedreigend maar wel erg emotioneel...

Ach Blokje, wat naar! Heel veel sterkte!

Durya

Durya

28-11-2021 om 13:30 Topicstarter

Blokje schreef op 28-11-2021 om 13:27:

Kankeroperaties worden uitgesteld omdat die (ik mag het eigenlijk niet zeggen) egoisten zich niet laten vaccineren.
Ze heeft volgens mij ook BNN op reis gepresenteerd, dus reisvaccinaties heeft ze vast wel gehad.

Veel mensen waarvan hun kankerbehandeling wordt uitgesteld hebben nu door deze egoisten een verkorte levensduur en/of verminderde levenskwaliteit.

Met vaccinatie had ze waarschijnlijk niet naar het ziekenhuis gehoeven, zodat mensen die zich om medische reden niet kunnen/mogen vaccineren gewoon wel de ruimte hebben in het ziekenhuis.

Dat mijn eigen ingreep (curretage bij miskraam) wordt uitgesteld vind ik gewoon kut! Is niet levensbedreigend maar wel erg emotioneel...

Ik heb iemand gekend wiens operatie drie keer werd uitgesteld. Ze is een paar weken terug toch geopereerd en helaas toen overleden. Misschien was dat ook gebeurd als de operatie niet was uitgesteld maar het gevoel van onrecht en dat ze misschien nog had kunnen leven zal altijd blijven. 

Durya schreef op 28-11-2021 om 13:30:

[..]

Ik heb iemand gekend wiens operatie drie keer werd uitgesteld. Ze is een paar weken terug toch geopereerd en helaas toen overleden. Misschien was dat ook gebeurd als de operatie niet was uitgesteld maar het gevoel van onrecht en dat ze misschien nog had kunnen leven zal altijd blijven.

Wat heftig. Ik snap je gevoel helemaal! 

Mijn vader is in februari overleden omdat hij zelf zijn behandeling uitstellede omdat hij niet naar het ziekenhuis durfde. Uiteindelijk was het te laat voot hem.

Daarbij valt mijn ingreep in het niet!! 

in welk ziekenhuis is zij opgenomen ??
Met rolschaatsende, zingende zuster.
Mens is gestoord, die leeft in een fantasiewereld ,ik denk,dat zij een hele dikke duim heeft, zoals zij schrijft over het ziekenhuis

wat een achterlijk mens. Verschrikkelijk.

Ploeff
Hemke schreef op 28-11-2021 om 13:36:

in welk ziekenhuis is zij opgenomen ??
Met rolschaatsende, zingende zuster.
Mens is gestoord, die leeft in een fantasiewereld ,ik denk,dat zij een hele dikke duim heeft, zoals zij schrijft over het ziekenhuis

Ik heb haar gegoogled,woont in Groningen, nu in deze provincie is geen ziekenhuis waar de zusters zingend rond gaan op rolschaatsen ,ook niet in de aanliggende provincies.

Hemke schreef op 28-11-2021 om 13:36:

in welk ziekenhuis is zij opgenomen ??
Met rolschaatsende, zingende zuster.
Mens is gestoord, die leeft in een fantasiewereld ,ik denk,dat zij een hele dikke duim heeft, zoals zij schrijft over het ziekenhuis


Zegt ze dat? Ik kan het nergens terugvinden. 

Zij presenteerde spuiten en slikken. Helaas heeft ze de verkeerde middelen gespoten. Vreselijk dat door dit soort figuren andere operaties worden uitgesteld.

MRI

MRI

28-11-2021 om 14:25

Haha erg de vibe van deze geweldige persiflage door Elise Schaap van een influencer:


https://www.youtube.com/watch?v=wu6ZczSIuVA

Inderdaad ontzettend debiel. Maar ik vind het niet haar schuld dat operaties worden uitgesteld. Dat zijn keuzes die worden gemaakt, wat mij betreft de verkeerde keuzes. "Sorry mevrouw, we zitten vol" zou ook een beslissing kunnen zijn

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

28-11-2021 om 14:45

Aviendha schreef op 28-11-2021 om 14:37:

Inderdaad ontzettend debiel. Maar ik vind het niet haar schuld dat operaties worden uitgesteld. Dat zijn keuzes die worden gemaakt, wat mij betreft de verkeerde keuzes. "Sorry mevrouw, we zitten vol" zou ook een beslissing kunnen zijn

Operaties (wel dringend maar niet acuut) worden uitgesteld omdat ongevaccineerden (acuut, als in: gaat dood als ze nu niet wordt opgenomen) de bedden bezet houden. Dus ja, wel hun "schuld".
 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.