Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

Aan de Slag, Jetten I

Nu de formatie achter ons ligt en maandag het nieuwe kabinet beëdigd wordt, is het tijd voor een nieuw draadje.
Het regeerakkoord staat hier: https://www.kabinetsformatie2025.nl/actueel/nieuws/2026/01/30/presentatie-coalitieakkoord-d66-cda-en-vvd
De doorrekening van het akkoord door het CPB staat hier: https://www.cpb.nl/publicatie/analyse-coalitieakkoord-2026-2030

felija schreef op 19-09-2026 om 22:50:

[..]

Ik ben tegen elke vorm van wreedheid en geweld waar dan ook en heb ook nooit anders beweerd. Ik ben altijd bereid om in de spiegel te kijken, jij ook? Fijne avond verder.

Ja jij bent heilig fijne avond 

Sorry daglichtlamp, ik ga weer terug in mijn hok en zal alleen nog ontopic posten.

Muurbloem1985 schreef op 19-09-2026 om 22:53:

[..]

Ja jij bent heilig fijne avond

Niemand is heilig, ik ook niet.

felija schreef op 19-09-2026 om 22:49:

[..]

Jij maakt de denkfout door bij ieder zweepje kritiek op de regering Israël er andere situaties bij te halen en die met elkaar te vergelijken.

Ik ken niemand die de daden van Boko Haram niet verschrikkelijk wreed vindt, maar daar gaat het nu niet over.

Huh jij bent degene die Israël nu vergelijkt met boko haram hoor dat was ik zeker niet.

Muurbloem1985 schreef op 19-09-2026 om 19:59:

Extreem recht heeft ook idioten, dat klopt maar extreem links vind ik extreem irritant met hun Palestijnen obsessie.

Het is gewoon een hoefijzer waarvan de uiteinden elkaar inmiddels vinden.

GPr_mMfXwAAQv6d.jpg

Wat jammer dat dit topic verzand is in slowchatten. Een paar pagina's geleden waren er mooie posts over werken vs niet werken. Daar wilde ik nog op in gaan maar misschien maak ik er een nieuw topic over. 

Damoontje schreef op 20-09-2026 om 07:35:

Wat jammer dat dit topic verzand is in slowchatten. Een paar pagina's geleden waren er mooie posts over werken vs niet werken. Daar wilde ik nog op in gaan maar misschien maak ik er een nieuw topic over.

Het tempo ligt hier soms heel hoog. Tikken uitdelen kunnen sommigen als de beste.

Gut Muurbloem, verveel je je? #hoehelpikeentopicomzeep.

Emel schreef op 20-09-2026 om 11:04:

Gut Muurbloem, verveel je je? #hoehelpikeentopicomzeep.

Was muurbloem pagina's lang alleen aan het schrijven?

Oftewel, het werkt 2 kanten op.... als je in een discussie wilt belanden dan is daar nog iemand voor nodig.

Muurbloem1985 schreef op 19-09-2026 om 21:35:

[..]

Zo een palestijnen vlag is niet onschuldig, ze geven niks om palestijnen maar doen dit om joden te pesten.

Wat een walgelijke beschuldiging. Jij doet hier precies wat je anderen verwijt. Namelijk doen alsof de Israelische regering alle Joden wereldwijd vertegenwoordigt.

Eenzelfde kwalijke denkfout maak je als het om Palestijnen (of moslims in het algemeen) gaat. 

Yumi schreef op 20-09-2026 om 11:29:

[..]

Was muurbloem pagina's lang alleen aan het schrijven?

Oftewel, het werkt 2 kanten op.... als je in een discussie wilt belanden dan is daar nog iemand voor nodig.

Muurbloem is de enige die pagina's lang valse beschuldigingen doet en desinformatie verspreid. Dat zijn technieken waar facsisten ook veel gebruik van maken. 

Dat mag je niet onbesproken laten.

Kunnen jullie zelf niet een topic starten over Israël en Palestina? Er was een interssante discussie gaande over Jetten I en nu is het hele topic om zeep. 

Emel schreef op 20-09-2026 om 11:34:

[..]

Muurbloem is de enige die pagina's lang valse beschuldigingen doet en desinformatie verspreid. Dat zijn technieken waar facsisten ook veel gebruik van maken.

Nu ben jij degene die doorgaat he

Emel schreef op 20-09-2026 om 11:34:

[..]

Open maar een nieuw topic, dit duurt al 'n pagina of 5!

Lady_Violet

Forum Moderator

Moderator

20-09-2026 om 11:43

De discussie over Israël en de Palestijnen moet nu stoppen. Graag weer ontopic!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.