Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

2 zussen uit huis gezet door woningstichting


CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

03-09-2021 om 21:52

Vivaldi schreef op 03-09-2021 om 16:33:

[..]

Ik ben al een tijdje inhoudelijk bezig.Jij niet, gezien je reacties waaruit blijkt dat je je niet hebt verdiept in de zaak. Hoe je nu weer komt op voorkruipen, werkelijk bijzonder.


Als jij vindt dat regels regels zijn, moet je je er misschien zelf ook aan houden. Maar dat viel me ook al op bij een andere forummer hier die vindt dat woonoppervlak niet geldt wanneer je koopt.

Meten met twee maten, heet dat.. 


Waarom zou ik inhoudelijk bezig zijn met deze zaak? Ik vorm mijn menig op wat ik erover lees, het raakt mij tenslotte verder niet persoonlijk of ze daar nu wel of niet blijven wonen. Dat jij dat meten met 2 maten vind kan ik niks aan doen . Ik lees over het dikgedrukte trouwens ook geen wet die mij gebied om wat dan ook te doen of te laten, ik heb nog steeds geen wetsartikel gelezen dat je verplicht om eerlijk te zijn. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

03-09-2021 om 22:05

BlueHeart schreef op 03-09-2021 om 21:52:

[..]

Waarom zou ik inhoudelijk bezig zijn met deze zaak? Ik vorm mijn menig op wat ik erover lees, het raakt mij tenslotte verder niet persoonlijk of ze daar nu wel of niet blijven wonen. Dat jij dat meten met 2 maten vind kan ik niks aan doen . Ik lees over het dikgedrukte trouwens ook geen wet die mij gebied om wat dan ook te doen of te laten, ik heb nog steeds geen wetsartikel gelezen dat je verplicht om eerlijk te zijn.

Misschien geen wet (alhoewel volgens mij is er iets) maar eerlijkheid duurt het langst

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

03-09-2021 om 22:12

Nose schreef op 03-09-2021 om 22:05:

[..]

Misschien geen wet (alhoewel volgens mij is er iets) maar eerlijkheid duurt het langst

In het geval van de zusjes duurt eerlijkheid het langst of waar wil je heen? Ik kan mij niet herinneren dat ik dit topic opende om te horen dat eerlijkheid het langst duurt, of dat ik iets zo schokkend heb gezegd dat je er blijkbaar nu nog over na moet denken

Vivaldi

Vivaldi

03-09-2021 om 22:15

MMcGonagall schreef op 03-09-2021 om 21:13:

[..]

Ik vond het wel een aardig topic, moet ik zeggen. Ik had geen idee dat er zoveel mensen anders denken dan ik. In mijn omgeving heb ik meer gelijkgestemden. En opmerkelijk dat ik ten aanzien van het asielbeleid juist weer een stuk linkser lijk te zijn dan mensen die zichzelf links noemen (type NIMBY).

Dit is ook alweer zo'n idiote steek onder water.

Is het normaal om iedere nacht wakker gehouden te worden door schreeuwende en feestende figuren? 

Ikzelf vind van niet. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

03-09-2021 om 22:17

Vivaldi schreef op 03-09-2021 om 22:15:

[..]

Dit is ook alweer zo'n idiote steek onder water.

Is het normaal om iedere nacht wakker gehouden te worden door schreeuwende en feestende figuren?

Ikzelf vind van niet.

Niet happen. ❤️❤️

Vivaldi

Vivaldi

03-09-2021 om 22:18

BlueHeart schreef op 03-09-2021 om 21:52:

[..]

Waarom zou ik inhoudelijk bezig zijn met deze zaak? Ik vorm mijn menig op wat ik erover lees, het raakt mij tenslotte verder niet persoonlijk of ze daar nu wel of niet blijven wonen. Dat jij dat meten met 2 maten vind kan ik niks aan doen . Ik lees over het dikgedrukte trouwens ook geen wet die mij gebied om wat dan ook te doen of te laten, ik heb nog steeds geen wetsartikel gelezen dat je verplicht om eerlijk te zijn.

Geldt iets pas als er wetten zijn?

Als je niet met deze zaak bezig bent, waarom reageer je dan? 

Vivaldi

Vivaldi

03-09-2021 om 22:21

Nose schreef op 03-09-2021 om 22:17:

[..]

Niet happen. ❤️❤️

Het zijn gewoon kutreacties; nacht in nacht uit wakker gehouden door (boven)buren en dan zou je daar niets van mogen vinden want "not in my backyard"; niet zeuren over je huis. Ga er GVD zelf eens zitten.

Ik ben er extra ziek door geworden; kon maanden daarna niet meer lopen van de spanning. Sommige mensen zijn zo allemachtig kortzichtig. 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

03-09-2021 om 22:23

Vivaldi schreef op 03-09-2021 om 22:18:

[..]

Geldt iets pas als er wetten zijn?

Als je niet met deze zaak bezig bent, waarom reageer je dan?

misschien omdat het een openbaar forum is waarvan  iedereen kan meelezen, dus ook mensen waarvan jij vind dat ze niet mee mogen forummen. 

Vivaldi

Vivaldi

03-09-2021 om 22:24

BlueHeart schreef op 03-09-2021 om 22:23:

[..]

misschien omdat het een openbaar forum is waarvan iedereen kan meelezen, dus ook mensen waarvan jij vind dat ze niet mee mogen forummen.

Waar zeg ik dat? 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

03-09-2021 om 22:26

Vivaldi schreef op 03-09-2021 om 22:21:

[..]

Het zijn gewoon kutreacties; nacht in nacht uit wakker gehouden door (boven)buren en dan zou je daar niets van mogen vinden want "not in my backyard"; niet zeuren over je huis. Ga er GVD zelf eens zitten.

Ik ben er extra ziek door geworden; kon maanden daarna niet meer lopen van de spanning. Sommige mensen zijn zo allemachtig kortzichtig.

Kan me ontzettend goed voorstellen dat je daar helemaal schijtziek van word op een gegeven moment. 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

03-09-2021 om 22:37

Vivaldi schreef op 03-09-2021 om 22:24:

[..]

Waar zeg ik dat?

Lees je eigen reacties eens terug, volgens mij stelde ik jou eerder een vraag. 

Miraval

Miraval

03-09-2021 om 22:44 Topicstarter

Ik kan me heel goed voorstellen dat je liever niet in een flat wil wonen tussen de drugsverslaafden en alcoholisten. Dat lijkt me voor niemand een gezonde situatie. En zeker niet voor 2 jonge meiden die net hun moeder verloren zijn en nu dus super kwetsbaar zijn. 

Buitend dat is het natuurlijk ook geen bevorderlijke situatie voor een gezin met (jonge) kinderen. Ik zou er ook vriendelijk voor bedanken.

Sophia_!

Sophia_!

03-09-2021 om 22:55

Waarschuwing: graag ontopic reageren en niet tegen elkaar bezig blijven! 

Vivaldi schreef op 03-09-2021 om 22:15:

[..]

Dit is ook alweer zo'n idiote steek onder water.

Is het normaal om iedere nacht wakker gehouden te worden door schreeuwende en feestende figuren?

Ikzelf vind van niet.

Nee, maar die ervaring zorgt ervoor dat jij statushouders ver uit je buurt wilt houden. Dat is nogal opmerkelijk.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

03-09-2021 om 23:03

MMcGonagall schreef op 03-09-2021 om 22:56:

[..]

Nee, maar die ervaring zorgt ervoor dat jij statushouders ver uit je buurt wilt houden. Dat is nogal opmerkelijk.

Kan me wel voorstellen als je op je rust gesteld ben dat je niet happy er van word. En dat mag ze natuurlijk gewoon vinden. Iedereen baseert dit soort dingen op zijn of haar ervaringen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.