Nieuws en actueel Nieuws en actueel

Nieuws en actueel

1971


DS1971 schreef op 21-06-2022 om 20:38:

[..]

[Quote verwijderd]

Knip, offtopic

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

21-06-2022 om 20:48

DS1971 schreef op 21-06-2022 om 17:20:

[..]

Je hebt kennelijk gemist dat ik begon met dat ik nav jouw link nog wat heb gezocht met google en dan haal ik uit wat ik vind dat het niet duidelijk is.

En zo lang als niet bewezen is dat het geen invloed heeft kan het een mogelijke oorzaak zijn (daar hoef je geen wetenschapper voor te zijn om dat te bedenken).


Dit is een rare cirkelredenering: het is niet bewezen dat het niet zo is, dus misschien is het wel zo. Zo kun je álles wel tot mogelijke waarheid maken. Een potentieel gevaarlijke redeneertechniek.

Het is niet bewezen dat er geen groene mannetjes op de maan wonen, dus misschien wonen ze er wel.

Het is niet bewezen dat Mark Rutte /Thierry Baudet / de koning / ik / jij niet in een pedofielennetwerk zit, dus misschien etc.

Met name aan dat laatste voorbeeld kun je zien waar het gevaar schuilt: als je dit soort beweringen maar vaak genoeg herhaalt gaan sommigen denken "waar rook is is vuur" en daar naar handelen.

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

21-06-2022 om 21:26

Nou heb ik het met geen woord gehad over hormonen in drinkwater. Feit blijft dat uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat het testosterongehalte bij mannen aanzienlijk lager is geworden de laatste decennia.
mij ben benieuwd/nieuwsgierig/geïntrigeerd in de oorzaak daarvan. 
Nog even los van specifiek deze discussie over drinkwater en hormonen en wie daarin wel gelijk heeft, ook bij fact checkers is het toch wel even handig dat je kijkt naar wie ze betaald worden. Zelfs al zouden hun feiten kloppen, zo onafhankelijk als ze zich doen voorkomen zijn sommige “kanalen” niet.

Helena71 schreef op 21-06-2022 om 21:26:

Nou heb ik het met geen woord gehad over hormonen in drinkwater. Feit blijft dat uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat het testosterongehalte bij mannen aanzienlijk lager is geworden de laatste decennia.
mij ben benieuwd/nieuwsgierig/geïntrigeerd in de oorzaak daarvan.
Nog even los van specifiek deze discussie over drinkwater en hormonen en wie daarin wel gelijk heeft, ook bij fact checkers is het toch wel even handig dat je kijkt naar wie ze betaald worden. Zelfs al zouden hun feiten kloppen, zo onafhankelijk als ze zich doen voorkomen zijn sommige “kanalen” niet.

Toch heb ik t idee dat jongens/mannen juist agressiever zijn geworden met kortere lontjes. De beschaving laat te wensen over.

Coreopsis schreef op 21-06-2022 om 20:48:

[..]

Dit is een rare cirkelredenering: het is niet bewezen dat het niet zo is, dus misschien is het wel zo. Zo kun je álles wel tot mogelijke waarheid maken. Een potentieel gevaarlijke redeneertechniek.

Het is niet bewezen dat er geen groene mannetjes op de maan wonen, dus misschien wonen ze er wel.

Het is niet bewezen dat Mark Rutte /Thierry Baudet / de koning / ik / jij niet in een pedofielennetwerk zit, dus misschien etc.

Met name aan dat laatste voorbeeld kun je zien waar het gevaar schuilt: als je dit soort beweringen maar vaak genoeg herhaalt gaan sommigen denken "waar rook is is vuur" en daar naar handelen.

Een theorie moet wel enige logica bevatten. En dat is hier het geval. 

BTK

BTK

22-06-2022 om 10:00

DS1971 schreef op 21-06-2022 om 14:09:

[..]

De term gluren is nogal negatief. Maar mensen kijken naar elkaar, toch? Niet alleen mannen naar vrouwen, ook andersom. En mannen naar mannen, vrouwen naar vrouwen.

Daar is op zich toch niets mis mee (binnen grenzen)?

Dat uitgerekend jij het probleem met dit zoveelste topic van Willem niet snapt verbaasd me echt helemaal niets.

BTK

BTK

22-06-2022 om 10:06

willem1959 schreef op 21-06-2022 om 16:42:

[..]Topless zonnen was een verworvenheid voor vrouwen. Niet meer en niet minder. Zonder bovenstukje, gewoon zoals een man met alleen een broekje aan het water in. Dat kon uiteindelijk. 


Dat kan dus juist niet (meer). Grapjurk. Kun je je mede-piemeldragers de schuld van geven. Niets meer en niets minder.

willem1959

willem1959

22-06-2022 om 13:01 Topicstarter

BTK schreef op 22-06-2022 om 10:06:

[..]


Dat kan dus juist niet (meer). Grapjurk. Kun je je mede-piemeldragers de schuld van geven. Niets meer en niets minder.

Mijn medepiemeldragers?

willem1959 schreef op 22-06-2022 om 13:01:

[..]

Mijn medepiemeldragers?

M/v

DS1971 schreef op 21-06-2022 om 20:38:

[..]

[Quote verwijderd]

Knip, offtopic

Knip, offtopic

willem1959 schreef op 21-06-2022 om 16:42:

[..]

Hahaha, wat een grote onzin. Hoe krijg je het je toetsenbord uit. Topless zonnen was een verworvenheid voor vrouwen. Niet meer en niet minder. Zonder bovenstukje, gewoon zoals een man met alleen een broekje aan het water in. Dat kon uiteindelijk. Zonder moralistisch gewijs door de samenleving. Vrouwen deden waar ze zelf zin in hadden en ontdeden zich van de regel alles zoveel mogelijk bedenkt te houden. Dat begon met de bikini en eindigde met de monokini.

Maar nu gaan vrouwen weer terug in het hok. Want te bloot gekleed ben je een hoer. En in sommige landen draai je zelfs de bak in.


islamitisch-maleisie-3.jpg

Nou Willem, ik kan je vertellen: die verworvenheid heb ik echt nooit gevoeld. Echt niet dat ik veelvuldig en prettig heb rondgeparadeerd in een monokini. Zo algemeen gangbaar en gewoon was dat niet in het katholieke zuiden waar ik mijn jeugd heb doorgebracht.

Googleisjevriend schreef op 22-06-2022 om 20:08:

[..]

[Quote verwijderd]

Knip, offtopic

Googleisjevriend schreef op 22-06-2022 om 20:20:

[Quote verwijderd]

Knip, offtopic

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.