Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

With Love (streamingsdienst)

Wie heeft hier een abbo op With Love? Ik zie reclames van films en series voorbij komen die me een Virgin River vibe geven en dat is niet verkeerd. 
Is het echt zo'n feel good dienst met romantische content of valt het dik tegen?

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

02-09-2021 om 16:44

Ik wist eerlijk gezegd niet eens van het bestaan
Heb het even opgezocht, maar feel good movies trekken mij sowieso niet zo. Ik heb een abo op Videoland, Netflix, Prime TV en NPO Plus, dus keuze genoeg, al weet ik dan nog soms niet wat te kijken, maar een luxeprobleem 

Je kunt altijd nog de gratis proefperiode doen toch?

Als ik het aanbod zo bekijk op de site waar ze mee adverteren komt dit redelijk overeen met het aanbod van videoland qua feel good films.

Ellori schreef op 02-09-2021 om 17:51:

Als ik het aanbod zo bekijk op de site waar ze mee adverteren komt dit redelijk overeen met het aanbod van videoland qua feel good films.

Ja dat idee heb ik ook inderdaad. Heb er al wat voorbij zien komen die ook op Videoland staan. 

_melon

_melon

02-09-2021 om 18:21 Topicstarter

U2fan schreef op 02-09-2021 om 16:44:

Ik wist eerlijk gezegd niet eens van het bestaan
Heb het even opgezocht, maar feel good movies trekken mij sowieso niet zo. Ik heb een abo op Videoland, Netflix, Prime TV en NPO Plus, dus keuze genoeg, al weet ik dan nog soms niet wat te kijken, maar een luxeprobleem

Je kunt altijd nog de gratis proefperiode doen toch?

Proberen kan altijd natuurlijk, maar dacht wellicht zijn hier al fans haha!

Net ff gekeken wat ze zoal uitzenden, volgens mij veel van die hallmarkachtige films die ook vaak op rtl8 worden uitgezonden. 
Maar bij de series zag ik wel Heartland erbij staan. Die staat nog steeds niet op de NL Netflix. Al heb ik 'm grotendeels via VPN gekeken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.