Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2026

Winter-Vol-Liefde-2026.jpg

Wie kijkt er mee? 
Gezellig kletsen over het programma. Zullen we zonder spoilers doen? Zodat iedereen hetzelfde tegelijk hoort?

Best ongemakkelijk dat de zus mee kwam borrelen en eten en hem vervolgens wat wegzette als stil persoon die weinig terug vraagt. Ik dacht zelf: geef die mensen even wat ruimte, hij is er net.

Ik kijk ook, had geen tijd om te kijken dus opgenomen, en nu weer helemaal bij. 

Robin niks in huis en in de supermarkt kant en klaar maaltijden willen, voor als hij "kookt" 

Hans zoekt geen vriendin maar een sportmaatje en wil graag de regie in handen houden in de keuken. Gaat nog lastig worden, 73 jaar kanoën en overnachten in een tipi, denk niet dat daar veel vrouwen voor te vinden zijn.

Top dat de foto er in staat!

Ik vind dat jammer dat er een aantal eigenaren extra gasten hebben in de vorm van vriendinnen of familie. Ik zou dat niet waarderen als ik een soort welkomstcomité moet ontmoeten. En komt ook opdringerig over, om bij de date aanwezig te zijn. 

Vrijevlinder schreef op 09-01-2026 om 20:48:

Top dat de foto er in staat!

Ik vind dat jammer dat er een aantal eigenaren extra gasten hebben in de vorm van vriendinnen of familie. Ik zou dat niet waarderen als ik een soort welkomstcomité moet ontmoeten. En komt ook opdringerig over, om bij de date aanwezig te zijn.

Ik ook niet.

Als het een korte ontmoeting was dan prima. Bijvoorbeeld even een kopje koffie  en dan weer verder voor de familie/vrienden. Maar die ene vriendin van  Robin bleef gewoon een nacht logeren. Bijzonder. Ik zou dat niet leuk gevonden hebben.

Misschien is het oud nieuws voor jullie, maar bij het kijken naar; Ik vertrek XL zat ik steeds te denken waar ken ik die man toch van? 🤔 Het is Piet een van de mannen die voor Ted naar Madeira kwam, in B&B vol liefde. Leuk om te zien, hoe het hem hier vergaat 😊

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.