Media en cultuur
Knutselkei
06-01-2026 om 20:07
Winter vol liefde 2026

Wie kijkt er mee?
Gezellig kletsen over het programma. Zullen we zonder spoilers doen? Zodat iedereen hetzelfde tegelijk hoort?
MRI
06-02-2026 om 12:11
Wim bij Monique doet met toch zo aan Jort Kelder denken als hij praat, een soort beschouwend mompelen.
MRI
06-02-2026 om 12:16
MissHolmes schreef op 06-02-2026 om 11:50:
[..]
Ik zei dat hardop (ja ik geef hardop commentaar tegen de TV
![]()
) van hey hallo het gaat om jouw mening hoor, niet die van dochterlief.. Ik vond zn actie ook erg fout, eerst zoenen en daarna zeggen dat je 'het niet voelt' (of wat ie dan ook zei...). Lekker tegenstrijdig, zou ik geen zin in hebben...
Op een of andere manier had ik dit gedrag niet verwacht van Klaas. I'm disappointed...
Het verbaast mij dan weer niet. Bij die dame die zo weinig zei (Natasja) zag ik al bij het afscheid dat zij heel lief en duidelijk contact zocht en hij een soort laf steeds maar wegkijkt. Het voelt of deze man vindt dat het op hem af moet komen, maar ook weer niet te veel behalve als de dame er lekker uitziet. (huidige dame). Ik weet het niet, hij heeft iets vaags over zich wat ook best laf zou kunnen zijn. Ziet er leuk uit, mooi dat hij zo voor zijn dochters heeft gezorgd maar nee, onduidelijke man
Euphoria
06-02-2026 om 12:34
MRI schreef op 06-02-2026 om 12:11:
Wim bij Monique doet met toch zo aan Jort Kelder denken als hij praat, een soort beschouwend mompelen.
Hij heeft een enorm onaantrekkelijke mond. Meteen toen ik hem zag kreeg ik stekels.
Ik ben erg visueel ingesteld. Ik zag Wim met Monique zoenen, beiden hebben onaantrekkelijke monden hoewel Wim voor mij de kroon spant daarin. Brrrrrrr.
Yumi
06-02-2026 om 17:32
MRI schreef op 06-02-2026 om 12:16:
[..]
Het verbaast mij dan weer niet. Bij die dame die zo weinig zei (Natasja) zag ik al bij het afscheid dat zij heel lief en duidelijk contact zocht en hij een soort laf steeds maar wegkijkt. Het voelt of deze man vindt dat het op hem af moet komen, maar ook weer niet te veel behalve als de dame er lekker uitziet. (huidige dame). Ik weet het niet, hij heeft iets vaags over zich wat ook best laf zou kunnen zijn. Ziet er leuk uit, mooi dat hij zo voor zijn dochters heeft gezorgd maar nee, onduidelijke man
Helemaal eens, het moet hem worden aangereikt, en ondertussen mopperen dat ze niks vragen of geen toenadering zoeken. Daarnaast heeft hij regelmatig iets ontevredens over zich, en hij ziet ervoor mij ook niet leuk uit, dus ik ben helemaal klaar met Klaas. 
Yumi
06-02-2026 om 17:43
Ik vond dat gedoe met die kaarten bij Monique, voor Pink Floyd zo raar, dat etentje in de avond met Peter kon toch ook een andere keer? En waarom zegt ze niet meteen dat ze liever uit eten gaat en laat ze Wim daar zo lang op wachten? Maar goed ze is gewoon vreemd en nukkig, gisteren kon ze voor het eerst 'n keer lachen, tegen Peter.
De gepensioneerde Peter (69) uit Nijmegen komt langs voor Monique. Hoewel hij twee scheidingen achter de rug heeft, gaat hij vol goede moed dit nieuwe avontuur aan. “Ik laat me daar niet door uit het veld slaan”, vertelt hij in de aflevering van woensdag 4 februari. Dat Peter uit onze stad komt, maakt hij meteen duidelijk als hij Monique ziet. “Ik ben Peter uit Nijmegen.” (De Gelderlander)
Euphoria
06-02-2026 om 19:27
Yumi schreef op 06-02-2026 om 17:32:
[..]
Helemaal eens, het moet hem worden aangereikt, en ondertussen mopperen dat ze niks vragen of geen toenadering zoeken. Daarnaast heeft hij regelmatig iets ontevredens over zich, en hij ziet ervoor mij ook niet leuk uit, dus ik ben helemaal klaar met Klaas.
Ik denk dat Klaas in de afgelopen tijd zeker niet alleen maar vroom geleefd heeft. In zijn werk en de activiteiten die hij opzoekt komt hij vast leuke dames tegen. Wellicht nog niet voor een relatie, maar handjes boven de deken daar doet hij denk ik niet aan.
) van hey hallo het gaat om jouw mening hoor, niet die van dochterlief.. Ik vond zn actie ook erg fout, eerst zoenen en daarna zeggen dat je 'het niet voelt' (of wat ie dan ook zei...). Lekker tegenstrijdig, zou ik geen zin in hebben...