Media en cultuur
Knutselkei
06-01-2026 om 20:07
Winter vol liefde 2026

Wie kijkt er mee?
Gezellig kletsen over het programma. Zullen we zonder spoilers doen? Zodat iedereen hetzelfde tegelijk hoort?
MRI
25-02-2026 om 15:14
Yumi schreef op 24-02-2026 om 22:56:
Ik vind het een beetje sneu voor Pearle, hoe kan het dat Robin meteen ondersteboven is van de nieuwe dame? Hij heeft het zo leuk met Pearle maar bij haar binnenkomst lijkt hij meteen verkocht? Is het uiterlijk, ik zie het niet...waarom?
Uiterlijk in combinatie met het feit dat ze veel 'werk' van hem maakt. Vleierig en flirterig gezien dan. Als hij daar voor zou vallen terwijl hij al zo innig met Peal is, vind ik wel een klein rood vlaggetje
krulliebollie
25-02-2026 om 15:56
watertoren schreef op 25-02-2026 om 10:50:
[..]
Ik snap niet dat Pearle en Robin haar kunnen verstaan.
Qua uitspraak is het net Maxima in de begin jaren.
Yumi
25-02-2026 om 16:09
krulliebollie schreef op 25-02-2026 om 15:56:
[..]
Qua uitspraak is het net Maxima in de begin jaren.
Maar deze dame woont ruim dertig jaar in Hoofddorp en ze heeft echt nog ondertiteling nodig.
Knutselkei
25-02-2026 om 16:20
Yumi schreef op 25-02-2026 om 16:09:
[..]
Maar deze dame woont ruim dertig jaar in Hoofddorp en ze heeft echt nog ondertiteling nodig.
Ja dat verbaasde mij ook.
krulliebollie
25-02-2026 om 16:33
Wellicht heeft ze voor haar werk geen NL nodig. Wellicht valt het haar op als ze zichzelf terug ziet op tv.
Evaluna
25-02-2026 om 17:03
Hopelijk gaat Robin erin mee uit een soort beleefdheid en onhandigheid door het niet te kunnen ombuigen / afwimpelen.
Pearl zit er stevig van te balen, heel begrijpelijk. Hoop dat buiten de camera's om Robin wel toenadering zoekt bij Pearl.
Beterlaat2021!
25-02-2026 om 17:19
krulliebollie schreef op 25-02-2026 om 16:33:
Wellicht heeft ze voor haar werk geen NL nodig. Wellicht valt het haar op als ze zichzelf terug ziet op tv.
Ach, dan zet ze zelf ook wel Teletekstpagina 888 aan...
Yumi
25-02-2026 om 17:28
krulliebollie schreef op 25-02-2026 om 16:33:
Maar je hebt toch ook een leven naast je werk? Boodschappen, buren en vrienden en de interesse in het land waarin je gaat wonen... ik snap hier niks van. Ze is nu 57, woont hier meer dan 30 jaar als je 26/27 jaar bent, wil je toch nieuwe contacten in het land waar je gaat wonen.
ToetieToover
25-02-2026 om 17:31
Yumi schreef op 25-02-2026 om 17:28:
[..]
Maar je hebt toch ook een leven naast je werk? Boodschappen, buren en vrienden en de interesse in het land waarin je gaat wonen... ik snap hier niks van. Ze is nu 57, woont hier meer dan 30 jaar als je 26/27 jaar bent, wil je toch nieuwe contacten in het land waar je gaat wonen.
Dat ligt ook aan de gesprekspartners. Mijn vriend is Fins en spreekt best aardig Nederlands inmiddels en verstaat het nog beter dan hij het spreekt. Echter, hij moet altijd vragen of mensen Nederlands met hem blijven spreken want na twee zinnen van hem te hebben beluisterd, schakelen ze over op Engels.
Courage
25-02-2026 om 17:40
Ik vind het wel meevallen met Robin. Ik denk dat hij haar aardiger vindt dan de andere vrouwen tot nu toe en het daarom moeilijk vindt om haar zometeen af te wijzen. Meer dat hij dáár mee zit. Maar ik zie hem niet twijfelen aan Pearl eerlijk gezegd. Ze kreeg ook nog een heel lief kusje op haar voorhoofd.
Yumi
25-02-2026 om 23:00
Hèhè eindelijk komt André (met wat hulp) los. Ik dacht gisteren te zien dat hij de nieuwe leuk vond, fijn voor hem.
Waar ik me aan irriteerde, is dat beide dames hun haar los lieten hangen tijdens het werk in de keuken. Kan echt niet!
Yumi
25-02-2026 om 23:17
Hans schrikt van 'n kusje en zijn sok was nat
. Ik weet niet wat Thea in deze afstandelijke man zoekt maar misschien trekt dat juist aan..? Lekker naar huis en terug naar je hondje, dat is vast warmer gezelschap.
Hanneke, ook zij houdt de mannen flink op afstand denk dat ze het bij niemand voelt, maar zeg dat dan!!
Klaas, hoe is het mogelijk dat een volwassen man het in zijn hoofd krijgt.... dat hij een vrouw treft waarbij hij verder kan gaan, waar het 8 jaar geleden gestopt is? Zo werkt dat niet Klaas, ik denk echt dat hij dit eerst volledig moet beseffen, voor hij überhaupt aan een relatie moet beginnen. Ik mag hem niet maar dit vind ik wel heel triest.
MRI
26-02-2026 om 00:04
Yumi schreef op 25-02-2026 om 23:17:
Hans schrikt van 'n kusje en zijn sok was nat
. Ik weet niet wat Thea in deze afstandelijke man zoekt maar misschien trekt dat juist aan..? Lekker naar huis en terug naar je hondje, dat is vast warmer gezelschap.
Hanneke, ook zij houdt de mannen flink op afstand denk dat ze het bij niemand voelt, maar zeg dat dan!!
Klaas, hoe is het mogelijk dat een volwassen man het in zijn hoofd krijgt.... dat hij een vrouw treft waarbij hij verder kan gaan, waar het 8 jaar geleden gestopt is? Zo werkt dat niet Klaas, ik denk echt dat hij dit eerst volledig moet beseffen, voor hij überhaupt aan een relatie moet beginnen. Ik mag hem niet maar dit vind ik wel heel triest.
Maar hij heeft na het overlijden van zijn vrouw al twee relaties gehad hoor.
Widajo
26-02-2026 om 07:37
MRI schreef op 26-02-2026 om 00:04:
[..]
Maar hij heeft na het overlijden van zijn vrouw al twee relaties gehad hoor.
Die dus stuk liepen op dat latten...
Ik krijg steeds berichten te zien dat alles bekend is (welke relaties nog aan zijn), heb het nog niet gelezen. Zien jullie dat ook? En wanneer is de laatste aflevering en wanneer is de reünie?