Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Winter vol liefde 2023


Wat een leven heeft Guido. Prachtige omgeving.

MidasWolf

MidasWolf

20-12-2023 om 17:35 Topicstarter

Ik zal hier zo goed en kwaad als kan de namen van de deelnemers toevoegen aan de OP.

Hija2 schreef op 20-12-2023 om 15:21:

Wat een leven heeft Guido. Prachtige omgeving.

Zijn vrouw trekt het daar niet.

Jammer

Gaat Bart voor Oostenrijk of voor Edith ??
Ik wacht af 😀

MidasWolf

MidasWolf

20-12-2023 om 18:03 Topicstarter

Ik weet niet of Margreet zich daar thuis gaat voelen en of ze die manier van leven eigen kan (gaan) maken.

MidasWolf

MidasWolf

20-12-2023 om 18:09 Topicstarter

Ik kijk nu de aflevering van dinsdag. Joshua is meteen wel direct aanwezig zeg, het lijkt er voor nu op dat Benjamin dat wel leuk vind. Dat hij direct initiatief neemt en de gesprekken lopen soepeler. 
Ook vanuit  Benjamin lijkt de klik er ook meer, dan maakt de omgang met elkaar ook een stuk gemakkelijker/soepeler. 

Na die uitspraak van maandag lijkt Nickey ook niet veel goed meer te kunnen doen, ik denk niet dat dat wat gaat worden.

MidasWolf schreef op 12-12-2023 om 21:13:

https://npo.nl/npo3/boerderij-van-dorst/19-12-2023/BV_101409557

Volgende week in Boerderij van Dorst: dinsdag 19 december 20:24 uur.
Robert ten Brink en Petri Damen van B&B vol liefde. Ben benieuwd

Zit nu te kijken, maar vind Petri niet bepaald een hartverwarmend persoon… (Vond ik deze zomer ook niet, maar bij deze bevestigd).

Maar goed, door naar Winter vol liefde 🏃‍♀️

amarna schreef op 20-12-2023 om 11:08:

Zit nu afl 1 te kijken

Wat een seksistische kerels, die Saul en Ruben. "Twee pluspunten". Bleeeeh...
Allemaal plastic fantastic meisjes, ook ex. De borsten van allemaal worden uitgebreid tentoongesteld.

Guido vind ik leuk! Maar erg, die wc buiten met 30 graden onder nul !

Benjamin wat chaotisch, maar lijkt lief.

Edith vind ik een stoer heel zelfstandig type. Met de aura's van zoon heb ik niks.

Marco vind ik sympathiek. En realistisch, dat spreekt me aan. Hopelijk vindt hij een lieve vrouw.

Ik was ook in shock bij die aanmeldingen voor Saul. Zijn er nog mensen zo ?

watertoren schreef op 19-12-2023 om 18:13:

Ik vind het ook leuk om naar te kijken maar ik zou echt bij geen enkele van de deelnemers op vakantie willen. Ik hou helemaal niet van sneeuw en kou en de natuur vind ik ook niet mooi.

Ik vind het prachtig om te zien. Zo op tv  als ik daar heen zou gaan dan wel in een luxe hotel met bar en restaurant met een flink bad in de kamer en een inpandig toilet. Zo’n hokje in de winter moet ik echt niet aan denken.

Ik zit pas nu de aflevering van gisteren te kijken . Vind die Benjamin niet zo leuk en ik vind hem op de een of andere manier op Joy van afgelopen zomer lijken.

MidasWolf

MidasWolf

20-12-2023 om 19:45 Topicstarter

De band van Edith met haar zoon vind ik best opmerkelijk. Vooral de manier waarop ze hem bij de keuze van de mannen betrekt. Misschien ligt dat aan mij, en zien jullie dat anders.

MidasWolf schreef op 20-12-2023 om 19:45:

De band van Edith met haar zoon vind ik best opmerkelijk. Vooral de manier waarop ze hem bij de keuze van de mannen betrekt. Misschien ligt dat aan mij, en zien zien jullie dat anders.

Nou en ik vind dat je niet je 14 jarige zoon je haar moet laten verven. Doe het zelf of ga naar de kapper. Weet niet of meer mensen dat hebben maar ik vond dat echt een , bij gebrek aan beter woord, cringe moment.

Hija2 schreef op 20-12-2023 om 15:21:

Wat een leven heeft Guido. Prachtige omgeving.

Mooi, maar zooo primitief! Ik zie het voor me. Bij hevige menstruatie elk uur bij -25 door de sneeuw naar de buiten-wc. Of in de zomer tussen zwermen muggen.

 En erg afgelegen, ik zou er gegarandeerd heimwee krijgen naar de bewoonde wereld.  

oh die nieuwe jongen bij Benjamin, die trek ik echt niet. 

MidasWolf

MidasWolf

20-12-2023 om 20:14 Topicstarter

Dolfje schreef op 20-12-2023 om 19:56:

oh die nieuwe jongen bij Benjamin, die trek ik echt niet.

Ik heb  het idee dat Benjamin dat wel interessant vindt. Dat hij initiatief neemt en doorpakt. Voor mij is het zelf ook iets teveel van het goede

MidasWolf

MidasWolf

20-12-2023 om 21:40 Topicstarter

Margreet gooit het (deels)op haar zoon, zelf vermoed ik dat het leven haar daar ook tegenvalt. Zeker nu ze er was en het concreet werd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.