Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie wordt de nieuwe Sint?

lientje69 schreef op 18-09-2026 om 23:18:

[..]

Haha of Frank Lammers

Dat zou wel out-of-character zijn gezien de meerderheid van zijn rollen!
Daarom juist grappig inderdaad.

Johan Derksen 😜

nee grapje
Hoop nog op Daan Schuurmans 

Tijl Beckhand 

Madamecannibale

Madamecannibale

19-09-2026 om 07:37 Topicstarter

Ik hoop wel iemand met een diepe stem. Ik vind Stefan de Walle het goed doen.
Thomas Acda lijkt me ook wel een leuke optie.

Met Thomas Acda vind ik, wat hij ook speelt, het blijft gewoon Thomas Acda. 

Ik hoop dat ze wel voor een acteur kiezen, niet Robert ten Brink of zoiets. Vind het knap dat het nog niet uitgelekt is, het Sinterklaasjournaal zal al lang opgenomen zijn. 

Damoontje schreef op 19-09-2026 om 07:42:

Met Thomas Acda vind ik, wat hij ook speelt, het blijft gewoon Thomas Acda.

Ik hoop dat ze wel voor een acteur kiezen, niet Robert ten Brink of zoiets. Vind het knap dat het nog niet uitgelekt is, het Sinterklaasjournaal zal al lang opgenomen zijn.

Robert ten Brink doet van alles rondom Sinterklaas bij rtl4. Die gaan vanaf dit jaar ook een dagelijks programma maken waarin hij mee doet en hij zit in diverse films. Dus de kans dat hij ineens bij de publieke mee gaat doen als Sinterklaas lijkt me heel erg klein.

Alles rondom het sinterklaasjournaal wordt meestal vanaf half oktober opgenomen. 

Harry Piekema, is die niet al ooit Piet geweest? Meen me zoiets te herinneren dat het tijdens expeditie Robinson langs kwam.
Zo niet, lijkt hij me echt wel de combinatie van volwassenen humor en aanspreken van kinderen te hebben.
En anders? Thom Hoffman (was ook ooit arts in een serie, zoals Bram dat ooit was in medisch centrum west - ja zo oud ben ik)

Of een cabaretier, zoals Henri van Loon. Al is die mss nog iets te jong. 

Ben benieuwd!

Harry is hoofdpiet geweest ja 😊

BlairW schreef op 19-09-2026 om 07:46:

[..]

Robert ten Brink doet van alles rondom Sinterklaas bij rtl4. Die gaan vanaf dit jaar ook een dagelijks programma maken waarin hij mee doet en hij zit in diverse films. Dus de kans dat hij ineens bij de publieke mee gaat doen als Sinterklaas lijkt me heel erg klein.

Alles rondom het sinterklaasjournaal wordt meestal vanaf half oktober opgenomen.

Ah ok. Ik heb mij ooit laten vertellen dat ze Sinterklaasjournaal in de zomer opnemen maar dat is ook helemaal niet logisch, dan is buiten alles nog groen. (Dit jaar dan vooral bruin). 

Ik vond Bram van der Vlught geweldig en daarvoor is Piet Romer het toch ook nog geweest? Kan even niet bedenken wie er nu is in die categorie. 

Damoontje schreef op 19-09-2026 om 07:50:

[..]

Ah ok. Ik heb mij ooit laten vertellen dat ze Sinterklaasjournaal in de zomer opnemen maar dat is ook helemaal niet logisch, dan is buiten alles nog groen. (Dit jaar dan vooral bruin).

Ik vond Bram van der Vlught geweldig en daarvoor is Piet Romer het toch ook nog geweest? Kan even niet bedenken wie er nu is in die categorie.

Piet Römer was hoofdpiet.

Damoontje schreef op 19-09-2026 om 07:50:

[..]

Piet Römer was jarenlang de Hoofdpiet. Van 1968 tot 1983. Behalve in 1976 en 1981. 

Piet Römer is blijkbaar Hoofdpiet geweest (Wikipedia)

Thomas Acda lijkt me op zich een interessante (doelgroep 3-8 jaar herkent hem wellicht niet?)
Alex Klaasen 
Erik van Muiswinkel 

Sorry dan ben ik in de war. Dat is net voor mijn tijd geweest. 

huub stapel als nieuwe sint? Robert ten brink zie ik het ook wel doen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.