Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is er ook (wannabe) BN'er moe?

Ik word al een tijdje zo naar van die tsunami aan programma's waarbij zogenaamde BN'ers allerlei opdrachten moeten doen, een spel moeten spelen of iets heul spannends moeten doen. De Verraders, de Alleskunner, Drone Masters, Het perfecte plaatje und so weiter. En nu tot overmaat The Big Balance. Ze gaan koorddansen. En ja hoor, natuurlijk doet er weer een Roelvinkje mee om maar een nitwit te noemen. Nooit ook maar iets gepresteerd maar zit wel overal in. Ik snap dat niet. Hebben jullie dat nu ook of vind je het juist ontzettend leuk?


Ik snap je hoor, ik kijk dit soort programma's ook nooit.

Helemaal eens hoor.  Daarom vermijd ik het ook zoveel mogelijk. 

ik kijk dat soort programma's nooit. Alles wat je aandacht geeft groeit, dus geen aandacht aan geven. 
Sowieso een hoop rommel op tv. Ik zag net tijdens het zappen een stukje Masked singer....echt als je denkt dat het niveau niet lager kan. Wie verzint die rommel en wie kijkt daar in hemelsnaam naar?

Ik vraag me vaak af waar ik mensen van 'zou moeten kunnen kennen'. Zeker als overal een rapper bij moet en een influencer en een GTST-ster uit de beginjaren... 
Zo vind ik The Masked Singer een leuk principe maar als er een sporter in zit uit de jaren 90 dan ken ik die echt niet hoor... (ok behalve Rintje Ritsma). 
Ik wil weleens iets zien met 'gewone mensen'. 

ik kijk daar niet naar, behalve het perfecte plaatje, maar daar ken ik veel deelnemers niet van. Vind bn'ers sowieso niet interessant.

Het perfecte plaatje zou ik net zo goed kijken als er geen bn'ers maar normale mensen aan mee zouden doen..

de meeste bn’ers zijn me onbekend, ik luister vooral radio 😅

Bloem75 schreef op 17-12-2021 om 21:25:

ik kijk dat soort programma's nooit. Alles wat je aandacht geeft groeit, dus geen aandacht aan geven.
Sowieso een hoop rommel op tv. Ik zag net tijdens het zappen een stukje Masked singer....echt als je denkt dat het niveau niet lager kan. Wie verzint die rommel en wie kijkt daar in hemelsnaam naar?

Heerlijk! Dit kijk ik dus wel.

Ik kijk dat allemaal niet. Koorddansen, hoe verzinnen ze het

Ik heb hetzelfde. Van perfecte plaatje leer ik veel over fotografie en dat vind ik echt leuk. Dit is juist grappig omdat de gemiddelde BN'er er vooraf helemaal geen kaas van gegeten heeft. Vind dat ze heel mooie dingen maken uiteindelijk. 
Slimste mens vind ik ook nog wel leuk omdat de mensen daar niet allemaal soapsterren zijn ofzo maar ook nog wel politici, wetenschappers etc. Mooie mix. 

Maar vooral de programma's die met BN'ers zijn, waar ik de BN'ers dan allemaal niet ken...dat vind ik een beetje suf. 

De slimste mens kijk ik ook, dat is een mooie afwisseling inderdaad. 

Bloem75 schreef op 17-12-2021 om 21:25:

en wie kijkt daar in hemelsnaam naar?

Ik

Echt ff verstand op -100, dat wel.

Ik kijk ook niet al deze dingen, wel Masked singer, Slimste mens, Perfecte plaatje, Expeditie Robinson en Wie is de mol. Denk dat het dat wel is.

'Vroeger' keek ik trouwens wel graag naar Sterren dansen op het ijs.

Ik heb geen tv en kijk geen tv. Kijk alleen - online - Wie is de Mol. 
Al die programma’s die genoemd worden: brood en spelen. 
Thanks but no Thanks. 

ik vind het voornamelijk stom als programma's eerst met onbekende Nederlanders was en als het populair wordt er dan ineens bn'ers in moeten. Ik vind juist onbekende mensen leuk, ook zij hebben een verhaal en persoonlijkheid.
Voorbeeld: wie is de mol, expeditie robinson, hunted (nu weer met onbekende) kamp Koningsbrugge wordt volgens mij ook met bn'ers

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.