Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de Mol 24


MellowTurkey78

MellowTurkey78

25-02-2024 om 08:57

Mijn hoofdmol is nog steeds Fons, Rosario is mijn reservemol...
Nee toch Kees...  

Lollypopje

Lollypopje

25-02-2024 om 09:49 Topicstarter

ik moest naar de eerste aflevering helaas als stoppen met kijken, de sindsdien zet ik in op de persoon die ik de eerste aflevering het verdachtst vond. Dat pakt tot nu toe best goed uit😂

ik heb geen punten meer, maar ik zit nu op Rosario. 

In mijn visie: Anna is de mol en alle mannen weten dat inmiddels. En doen ook verwoede pogingen om zelf winnaar te worden. Hoe: door allen te mollen. De enige die niet molt (of dat onder de radar doet) is Anna.

Dit las ik op het Viva Forum in het mol topic. Hier kan ik mij in vinden. 

Alles gaat vanaf nu op Anna, mocht ik nu mijn punten nog verliezen is het minder erg aangezien we toch langzaam aan richting het einde gaan.

Van het Wie is de mol forum:

Als je aflevering 1 nog eens terugkijkt: de waarzegster geeft de kaarten met symbolen en zegt: do you want to know the future? In de leader zijn van de symbolen 3 terug te vinden: de kroon van Anna, de bel van Fons en de pyramide van Kees. Zijn dit mogelijk de finalisten?

Voor het eerst heb ik in een seizoen al mijn punten nog, tot nu toe verloor ik altijd in het begin wel ergens punten.

Ik zeg al vanaf het begin:Anna. Puur een gevoel

MidasWolf schreef op 25-02-2024 om 11:52:

In mijn visie: Anna is de mol en alle mannen weten dat inmiddels. En doen ook verwoede pogingen om zelf winnaar te worden. Hoe: door allen te mollen. De enige die niet molt (of dat onder de radar doet) is Anna.

Dit las ik op het Viva Forum in het mol topic. Hier kan ik mij in vinden.

Ja, dit denk ik ook. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

25-02-2024 om 19:36

Mensen ik heb eigenlijk geen flauw idee. Geen idee hoe het met punten zit, hoef ik ook niet te weten maar ik denk inmiddels toch dat Rosario de mol is. Of fons. Of Rosario. Of toch Kees.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!! 

Ryan zat afgelopen keer op Fons en Kees in de test. Kees zat op Ryan. Kees zat er naast, maar zit er nog in. Dus zat Ryan er ook met bijde naast. Dus Fons en Kees zijn niet de mol.

Kees zat wel wéér achter de afvaller. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

26-02-2024 om 07:11

Anouk1234 schreef op 26-02-2024 om 06:56:

Ryan zat afgelopen keer op Fons en Kees in de test. Kees zat op Ryan. Kees zat er naast, maar zit er nog in. Dus zat Ryan er ook met bijde naast. Dus Fons en Kees zijn niet de mol.

Zo goed had ik niet opgelet  .. Dan ga ik toch voor Rosario.

Ik vraag me af wat er gebeurt als in de finale beide kandidaten het fout hebben. Qua tijd en aantal goede/foute antwoorden kun je dan nog wel een ‘winnaar’ bepalen, maar doen ze dat? Of wint de Mol dan de pot? Is dat ooit gebeurd? Ik heb een paar jaar niet gekeken.

De testvraag staat klaar, denk aan het invullen hiervan

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.