Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

14-11-2024 om 15:36

Wie is de Mol 2025

Tover-Feetje schreef op 26-01-2025 om 16:01:

Zo vond ik het bijzonder dat Bridget in de spookhuis opdracht haar oren dicht hield.
De bedoeling was dat je zelf geen geluid zou maken.
Met je oren dicht hoor je zelf lastig of je geluid maakt en aangezien ze zelf aangaf snel te gillen had het effectiever geweest met haar hand haar mond dicht te houden 🤔

Volgens mij deed Stijn dat en dat hielp niet echt 😆

Ik vind het bij Bridget soms ook wat te duidelijk. 

Ik zit vanaf het begin op Nora, maar toen was er nog helemaal geen mol, dus geen idee waarom. Sam vind ik ook wel verdacht. Roos is voor mij te duidelijk denk ik. Maar eigenlijk heb ik gewoon weer geen idee! Ik vind het wel een heel leuk seizoen, met goede opdrachten 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-02-2025 om 12:14

vanavond de 5e aflevering, iedereen haar punten weer ingezet? 

Ja, ik heb uiteindelijk maar gespreid op Stijn en Sam. Heb eerlijk gezegd nog geen idee!
Ik ben superbenieuwd naar deze aflevering. Hopelijk valt er een heel verdacht persoon af, zodat het wat makkelijker wordt!

Ik heb mijn punten vorige week gelijk weer ingezet, weet nu al niet meer op wie..🤣

Even gekeken, ik heb op Stijn en Nora ingezet.

Ik heb ingezet op Bridget, Sam en Stijn.

Leuk, we hebben allemaal Stijn! Nu hard duimen dat die er niet uitvliegt straks.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

01-02-2025 om 16:53

ik zit nu op Sam en Nora

Vorige week gelijk weer ingezet op Sam en Bridget.

ik heb Sam en Stijn als verdacht gezet nu. 

Ik heb samen met mijn man bij de eerste aflevering besloten om steeds alle punten op dezelfde in te zetten. De mol van mijn man is eruit. Ik zet al vanaf het begin al mijn punten op Stijn in. 

Wat lijkt Bridget op Joanna Lumley, zo met haar haar omhoog!

MonthlyHedgehog35

MonthlyHedgehog35

01-02-2025 om 21:34

Ik kijk nu voor het eerst dit seizoen mee, ik vind het lastig maar als ik toch iets moet zeggen dan zet ik voorlopig op de 2 heren in...

Ik had het idee dat Roos haar gezicht maar moeilijk in de plooi kon houden bij het kiezen welke enveloppen opengemaakt gingen worden. En Sam leek niet heel teleurgesteld bij degenen die er uitging. 
Geen idee trouwens wie de mol is. Het lijkt me een enorm lastig seizoen om mol te zijn.

Nou, zoals Roos bij de executie zat te kijken, ze sperde haar ogen wel erg ver open, vond ik verdacht 

Mijn vermoeden blijft hetzelfde: Stijn en Maaike als meest verdacht. 
Sophie neutraal.
Nora, Sam en Roos niet echt verdacht. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.