Media en cultuur
FaithfulDuck87
14-11-2024 om 15:36
Wie is de Mol 2025
Ja er komt weer een nieuw seizoen van Wie is de Mol!
Dit jaar in Cambodja.
Kick-off Wie is de Mol?, zaterdag 28 december om 19.00 uur op NPO 1
Wie is de Mol? vanaf zaterdag 4 januari om 20.30 uur bij AVROTROS op NPO 1

Bridget Maasland - RTL Boulevard
Gabriël Martina - Wildebras bekend van oa Tiktok
Maaike Martens - oa Het Klokhuis
Nora Akachar - oa Mocro Maffia
Ray Klaassens - Kamp van Koningsbrugge
Roos Moggré - journalist
Sam Hagens - journalist
Sophie Frankenmolen - actrice en presentatrice
Stijn de Vries - oa Spuiten en Slikken
Teun Luijkx - acteur en Trivago reclame
Femke09
19-01-2025 om 21:53
Ik heb al een paar keer op Ray ingezet, omdat ik denk dat hij er lang in blijft, maar niet omdat ik denk dat hij de Mol is.
Hoewel, hoe kan hij informatie uit het vliegveld meenemen naar de volgende aflevering als hij niet zeker is dat hij de volgende aflevering haalt?
Overigens denk ik dat je als Mol beetje best in de groep kon zitten bij die opdracht.
MidasWolf
20-01-2025 om 16:17
De testvraag staat klaar, gaat over waar de mol heeft overnacht tijdens/voor de opdracht wie van de drie (liegt niet).
Zie voor details de vraag zelf.
kerst
20-01-2025 om 21:26
Ik denk dat Bridget, Maaike en Stijn niet de mol zijn. Leuke aflevering weer deze week. En wat kan Maaike goed zingen 
Koko67
20-01-2025 om 21:32
Ik vond de zelfspot van Bridget bij de karaoke wel grappig. Ik denk trouwens dat zij de mol is, geen idee waarom.
MidasWolf
25-01-2025 om 22:21
Roos molt mij te opvallend, wordt ook veel in beeld gebracht. Ik denk eerder aan Stijn of Sophie. Bridget en Maaike neutraal voor mij. Maaike zien we na mijn idee niet veel in beeld/opvallen.
Minder tot niet voor mij. Roos, Sam en Nora.
Denk dat Roos wel ver gaat komen.
MidasWolf
25-01-2025 om 22:25
Het verbaasde mij iets dat na “wie van de drie” met Stijn als een van de “leugenaars“ dat hij niet aan de leugendetector ging in plaats van Sam. Want hij vond die positie prima. Dan had je Roos, Maaike en Stijn.
Sam, Roos en Stijn had ook gekund.
Poezie
25-01-2025 om 22:29
Jammer dat Ray eruit is. Ik verdacht hem niet als mol maar had gedacht dat hij wel heel ver zou komen.
Ik heb deze keer punten gezet op Sam, Bridget en Stijn.
Aan het einde, toen Ray een rood scherm had gekregen dacht ik te zien dat Bridget heel even een "m" maakte met haar lichaam.
Femke09
26-01-2025 om 12:59
balen, op Ray gestemd omdat ik dacht dat hij ver zou komen. Helaas helft van de punten kwijt
Sophie is verdacht, dacht dat de Mol rode knoppen zou drukken, maar óók dat de Mol het eindspel met de taart niet zou lukken.
Tenzij er nog een opdracht komt waarbij je de pot weer leeg kunt spelen, maar ja, dat weten we nu nog niet.
Dolfje
26-01-2025 om 13:18
Jammer dat Ray eruit is. Niet alleen voor mijn punten.
Roos is veel te opvallend bezig. Vond haar heel irritant tijdens die leugendetector vragen.
Tover-Feetje
26-01-2025 om 13:34
Ik ga lekker dit seizoen
2 weken geleden is er iets misgegaan met het inzetten van de punten en gisteren ben ik de helft van mijn punten kwijt geraakt die ik op Ray had gezet.
En ik dacht niet eens dat Ray de mol was maar dat hij er langer in zou zitten
FaithfulDuck87
26-01-2025 om 15:03
aflevering van gisteren even terug gekeken, en vond het een leuke aflevering. Ook dat er voor de test nog een opdracht zat, vond ik leuk. Waarbij ik degene die het dienblad met limonade in de handen zetten, wel wat gek vond dat je dat er in zet. Maar ik weet al niet eens wie dat nu deed.
Poezie
26-01-2025 om 15:13
Friezinnetje schreef op 26-01-2025 om 15:03:
aflevering van gisteren even terug gekeken, en vond het een leuke aflevering. Ook dat er voor de test nog een opdracht zat, vond ik leuk. Waarbij ik degene die het dienblad met limonade in de handen zetten, wel wat gek vond dat je dat er in zet. Maar ik weet al niet eens wie dat nu deed.
Volgens mij was dat Bridget. Om die reden en omdat ik gezien dacht te hebben dat ze aan het eind van de uitzending een 'm' met haar lichaam maakte heb ik haar op mijn verdenkingslijstje gezet.
MissDalhousie
26-01-2025 om 15:18
Net de aflevering gekeken en heel erg blij dat ik al mijn punten nog heb! Ik vond de opdracht met de leugendetector erg leuk. Sophie is verdacht, maar als zij de mol zou zijn, zou ze daar toch wel vragen hebben gesteld die geld kosten?
Ik verdenk Stijn nog steeds (door het taalgebruik, wat lijkt op de mol die je hoort praten) en die raakte weer flink geld kwijt in dat spookhuis. Maar ik durf nog niet al mijn punten op 1 persoon te zetten. Wil spreiden over 2 personen.
Op wie gaan jullie inzetten?
FaithfulDuck87
26-01-2025 om 15:47
Poezie schreef op 26-01-2025 om 15:13:
[..]
Volgens mij was dat Bridget. Om die reden en omdat ik gezien dacht te hebben dat ze aan het eind van de uitzending een 'm' met haar lichaam maakte heb ik haar op mijn verdenkingslijstje gezet.
was idd Bridget. Komt ook bij mij op de lijst. Heeft in het spookhuis volgens mij ook niet de laatste rode knop ingedrukt, liep er zo voorbij.
Tover-Feetje
26-01-2025 om 16:01
Zo vond ik het bijzonder dat Bridget in de spookhuis opdracht haar oren dicht hield.
De bedoeling was dat je zelf geen geluid zou maken.
Met je oren dicht hoor je zelf lastig of je geluid maakt en aangezien ze zelf aangaf snel te gillen had het effectiever geweest met haar hand haar mond dicht te houden 🤔
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.