Media en cultuur
FaithfulDuck87
14-11-2024 om 15:36
Wie is de Mol 2025
Ja er komt weer een nieuw seizoen van Wie is de Mol!
Dit jaar in Cambodja.
Kick-off Wie is de Mol?, zaterdag 28 december om 19.00 uur op NPO 1
Wie is de Mol? vanaf zaterdag 4 januari om 20.30 uur bij AVROTROS op NPO 1

Bridget Maasland - RTL Boulevard
Gabriël Martina - Wildebras bekend van oa Tiktok
Maaike Martens - oa Het Klokhuis
Nora Akachar - oa Mocro Maffia
Ray Klaassens - Kamp van Koningsbrugge
Roos Moggré - journalist
Sam Hagens - journalist
Sophie Frankenmolen - actrice en presentatrice
Stijn de Vries - oa Spuiten en Slikken
Teun Luijkx - acteur en Trivago reclame
FaithfulDuck87
18-01-2025 om 22:20
ik kon de aandacht er bij de karaoke opdracht er niet bij houden. Maar verder leuke aflevering. Keek er niet vreemd van op, dat deze kandidaat eruit ging.
MissDalhousie
19-01-2025 om 08:33
Vroeg wakker, dus ik heb net de aflevering gekeken. Leuk! Dat gedoe bij de test was pure chaos, maar zo grappig om te zien.
Qua mol nog geen stap wijzer. Ik ben blij dat ik al mijn punten nog heb. Had gespreid over Ray en Stijn. Maar Ray lijkt me overduidelijk geen mol. Denk dat ik voor volgende week in ga zetten op Stijn en Sam. Jullie al een mol op het oog?
Schemerlampje
19-01-2025 om 08:46
Ik denk nu aan Roos. Zij stemde als enige op Ray, maar ze wist al dat de rest daar niet op ging stemmen. En nog even dat stoeltjes wisselen aan het eind.
Eerst dacht ik, de mol kan niet als laatste gaan zitten, want dan weet je niet waar je terecht komt. Maar het maakt natuurlijk niet uit of de mol die vraag goed of fout heeft, met één fout antwoord ben je ook wel door.
ToetieToover
19-01-2025 om 09:05
Ik vond dat stoel wisselen nu juist een kandidaten-actie. Het verbaasde mij dat verder niemand zijn stoel een rij ging verplaatsen! Kom op mensen, doe eens iets out of the box. En, als verplaatsing buiten de regels zou zijn (geen idee, weten de kandidaten ook niet waarschijnlijk?) even overleggen om van plek te wisselen met een mede kandidaat. Hopla heb je zomaar wat minpunten veroorzaakt bij je mede-kandidaten.
Roos heeft nu punten gescoord bij Ray, want die zegt informatie te hebben en dat is natuurlijk heel veel waard. Dus stem je dan op hem om te laten zien dat jij de enige was die hem geloofde! Als kandidaat die wil winnen. Die krijgen wel een bondje.
Nikki1973
19-01-2025 om 09:12
leuke aflevering. Ik heb nooit enig idee wie de mol is, dus nu ook niet.
Het slot mij wel op dat het afscheid er zo kil uitziet. Vorige week ook al. Ze lopen gewoon weg.
t is weer een leuk seizoen.
Nikki1973
19-01-2025 om 09:12
leuke aflevering. Ik heb nooit enig idee wie de mol is, dus nu ook niet.
Het valt mij wel op dat het afscheid er zo kil uitziet. Vorige week ook al. Ze lopen gewoon weg.
KillerQueen
19-01-2025 om 09:35
Nikki1973 schreef op 19-01-2025 om 09:12:
Het valt mij wel op dat het afscheid er zo kil uitziet. Vorige week ook al. Ze lopen gewoon weg.
Dat viel mij ook op, heel vreemd.
Ik vond het karaoke wat te lang duren. Maar de opdracht 'wie van de drie' maakte het goed. Leuke opdracht, ik denk ook op het lijf geschreven voor Ray. Ik hoop dat hij er lang in blijft. Het oog wil ook wat natuurlijk
Nikki1973
19-01-2025 om 10:02
KillerQueen schreef op 19-01-2025 om 09:35:
[..]
Dat viel mij ook op, heel vreemd.
Ik vond het karaoke wat te lang duren. Maar de opdracht 'wie van de drie' maakte het goed. Leuke opdracht, ik denk ook op het lijf geschreven voor Ray. Ik hoop dat hij er lang in blijft. Het oog wil ook wat natuurlijk
![]()
Ik hoop dat Stijn de mol is of er in ieder geval lang in blijft.
MidasWolf
19-01-2025 om 13:07
Deze interessant theorie kwam langs:
De opdracht tijdens de eliminatie heet ‘strikvraag’
STijn
RIK
VRAAG (wanneer gaat de mol??
Ik vind het tot nu toe lastiger dan in andere jaren. Heb meerdere verdachten. Andere jaren was die groep verdachten kleiner. Misschien ook mede, omdat de redactie de mol niet gekozen heeft.
Boekenwurm83
19-01-2025 om 15:52
Vond het ook wel leuke aflevering, al vond ik de karaoke ook iets te lang duren. Maar vind het ook wel lastig dit jaar om in te schatten wie de mol zou kunnen zijn.
MissDalhousie
19-01-2025 om 19:00
MidasWolf schreef op 19-01-2025 om 13:07:
Deze interessant theorie kwam langs:
De opdracht tijdens de eliminatie heet ‘strikvraag’
STijn
RIK
VRAAG (wanneer gaat de mol??
Ik vind het tot nu toe lastiger dan in andere jaren. Heb meerdere verdachten. Andere jaren was die groep verdachten kleiner. Misschien ook mede, omdat de redactie de mol niet gekozen heeft.
Geweldige theorie! Ik zou Stijn als mol heel leuk vinden. Maar hij komt soms wat bleu over. Had zo'n zenuwachtig lachje toen hij moest liegen over de luchthaven en keek heel ongemakkelijk toen Roos voorstelde om te mollen met de servetten. Kan hij het wel?
Ik verdenk hem wel, want als je de mol hoort praten, klinkt het qua woordkeus en zinsbouw als Stijn.
Roos doet de meeste mol-acties. Nu ook weer: op Ray stemmen bij wie van de 3, om zo zijn vertrouwen te winnen voor het SuperBelangrijke Project waarmee hij aan de slag moet, wat ToetieToover hierboven ook zei.
Dolfje
19-01-2025 om 19:17
Feles schreef op 18-01-2025 om 22:18:
Ja, het was weer leuk. Interessante test ook.
Ik zou echt helemaal gek worden tijdens dit spel. Dit seizoen nog meer dan anders
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.