Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol 2023


Lollypopje

Lollypopje

11-03-2023 om 08:20 Topicstarter

vergeet jullie punten niet in te zetten

Lollypopje schreef op 11-03-2023 om 08:20:

vergeet jullie punten niet in te zetten

dat zou voor degene die alle punten nog hebben wel heel sneu zijn idd! We hebben in de poule volgens mij nog een stuk of 6 die alle punten nog hebben. 

Ik heb ze nog allemaal en blijf op Daniel zitten. Ben benieuwd

Ik heb ze ook allemaal nog, sinds aflevering 4 alles op Jurre (daarvoor Annick maar wist al vrij snel dat ze het niet was, maar ja..).

Iemand heeft al eerder op Jurre, dus als Jurre het inderdaad is zal ik niet winnen. Maar ach. 

Heb zin in de ontknoping vanavond 😁. Heb ook al mijn punten nog, maar zit al lang op Ranomi, daar blijf ik nu maar bij, dus ben benieuwd. Vind het ook altijd leuk om alle mol acties terug te zien en de hints. 

Ik zit zo te twijfelen. Bij mij in de poule zit iedereen op Jurre. Dus als die de mol blijkt te zijn, dan sta ik zo ongeveer onderaan. Maar misschien is het toch Ranomi of Daniel. Hoewel zij wel veel geld in de pot hebben gespeeld, dus het kan eigenlijk bijna niet......


Ben echt heel benieuwd!

Alle punten van mij staan nu op Jurre en ook de laatste 2-3 testvragen heb ik op hem ingevuld. Winnen doe ik niet in de top 10 is nog mogelijk.

De meeste kans op winst heb ik nog als Ranomi de mol blijkt te zijn.

Jurre zegt best wel opzichtelijk na de badeend-opdracht “Wat ben ik toch een oenemeloen!” Dat is zó’n typisch woord dat er wel iets mee moet zijn. En laat “Oenemeloen” nou een anagram zijn van “O nee, een mol”! Toeval? Tuurlijk niet!


Dat viel mij ook erg op, kon het helaas niet terugvinden. Misschien zei hij wel OeneMOLoen... En hij maakt ook heel veel handbewegingen in de biechten, misschien ook wat om wat meer op letten.

*Wie is de mol forum.

Dit zou zomaar terugkijkend een brutale mollen streek kunnen zijn voor de kijkers thuis. Vergezocht maar interessant, ook door de woordkeuze. Iets wat je normaal gesproken niet snel zegt lijkt mij.

Lollypopje

Lollypopje

11-03-2023 om 15:47 Topicstarter

MidasWolf schreef op 11-03-2023 om 15:39:

[..]

Dat viel mij ook erg op, kon het helaas niet terugvinden. Misschien zei hij wel OeneMOLoen... En hij maakt ook heel veel handbewegingen in de biechten, misschien ook wat om wat meer op letten.

*Wie is de mol forum.

Dit zou zomaar terugkijkend een brutale mollen streek kunnen zijn voor de kijkers thuis. Vergezocht maar interesse ook door de woordkeuze. Iets wat je normaal gesproken niet snel zegt lijkt mij.

Ik kijk weleens Jurre's date en hoewel ik hem dat daar niet heb horen zeggen vind ik de uitspraak wel bij hem passen.
en daarbij normaalgesproken zeggen mensen ook geen "oh my goddie", maar dat doet hij ook 😂

Maar mijn mol is hij sowieso en als hij inderdaad "oenemoloen" heeft gezegd zou dat wel geniaal zijn

Lollypopje schreef op 11-03-2023 om 15:47:

[..]

Ik kijk weleens Jurre's date en hoewel ik hem dat daar niet heb horen zeggen vind ik de uitspraak wel bij hem passen.
en daarbij normaalgesproken zeggen mensen ook geen "oh my goddie", maar dat doet hij ook 😂

Maar mijn mol is hij sowieso en als hij inderdaad "oenemoloen" heeft gezegd zou dat wel geniaal zijn

Ik zit er ver in…..

Lollypopje schreef op 11-03-2023 om 15:47:

[..]

Ik kijk weleens Jurre's date en hoewel ik hem dat daar niet heb horen zeggen vind ik de uitspraak wel bij hem passen.
en daarbij normaalgesproken zeggen mensen ook geen "oh my goddie", maar dat doet hij ook 😂

Maar mijn mol is hij sowieso en als hij inderdaad "oenemoloen" heeft gezegd zou dat wel geniaal zijn

Dat zou zeker geniaal zijn, Jurre presenteert toch ook 3 op reis dacht ik, daar heb ik hem volgens mij ook wel eens zien langskomen. 

Ik heb alles op Jurre gezet. Vanavond op visite dus maar ff strategisch naar het toilet hahaha

Ik hoop alleen niet dat ze heel lang gaan voorbeschouwen, de bekendmaking en het terugkijken van hints en molacties vind ik leuker.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.