Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wie is de mol?


De minst verdachte krijgt een vrijstelling, dat zegt dus eigenlijk niks behalve dat diegene er in elk geval 1 ronde langer in zit als ie niet de mol is. 

Wat flauw. 

Deze video is (nog) niet geblokkeerd (livestream vanaf 45:06): 


https://www.youtube.com/watch?v=f_Prj5ggfj0

Geen HD kwaliteit helaas.

Ahh net gekeken.  Dus die Arno wordt het meest verdacht. Ik had denk ik op Suzanne gestemd op basis van deze livestream. Dat van die make up... dat is nou precies zoiets wat de mol helemaal kan voorbereiden, wetende dat dit interview zou komen 🕵🏼‍♀️🔎

Dutchgirly schreef op 28-08-2021 om 23:26:

Ahh net gekeken. Dus die Arno wordt het meest verdacht. Ik had denk ik op Suzanne gestemd op basis van deze livestream. Dat van die make up... dat is nou precies zoiets wat de mol helemaal kan voorbereiden, wetende dat dit interview zou komen 🕵🏼‍♀️🔎

Ik vond Suzanne idd vooral heel overdreven, die zit bij mij gelijk in de irritatiezone. Welmoed speelt dan weer heel onschuldig en naïef dus dat is ook verdacht. Everon komt grappig over, hoop dat hij voor de lachfactor gaat zorgen. 

redbulletje schreef op 28-08-2021 om 23:39:

[..]

Ik vond Suzanne idd vooral heel overdreven, die zit bij mij gelijk in de irritatiezone. Welmoed speelt dan weer heel onschuldig en naïef dus dat is ook verdacht. Everon komt grappig over, hoop dat hij voor de lachfactor gaat zorgen.

Hij heeft echt van die pretoogjes 😀

Poepiescheetje

Poepiescheetje

29-08-2021 om 06:15 Topicstarter

ik wil de deelnemers toevoegen aan de OP, weet iemand hoe ik dit aan kan passen?

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

29-08-2021 om 08:08

Poepiescheetje schreef op 29-08-2021 om 06:15:

ik wil de deelnemers toevoegen aan de OP, weet iemand hoe ik dit aan kan passen?

Jezelf staffen en de mods vragen of je de OP onbeperkt mag aanpassen. Standaard kan je een paar maar een half uur aanpassen, maar in dit soort gevallen kunnen ze dat wijzigen.

Poepiescheetje

Poepiescheetje

29-08-2021 om 08:42 Topicstarter

Coreopsis schreef op 29-08-2021 om 08:08:

[..]

Jezelf staffen en de mods vragen of je de OP onbeperkt mag aanpassen. Standaard kan je een paar maar een half uur aanpassen, maar in dit soort gevallen kunnen ze dat wijzigen.

Thanks! Heb een berichtje gestuurd.

Onzichtbarevrouw schreef op 28-08-2021 om 22:37:

Deze video is (nog) niet geblokkeerd (livestream vanaf 45:06):


https://www.youtube.com/watch?v=f_Prj5ggfj0

Geen HD kwaliteit helaas.

Ook geblokkeerd. Jammer, had het graag teruggekeen

Heb de livestream ook niet gezien en van de kandidaten ken ik er zo te zien 3, niet heel veel dus. 

Ik moet de livestream nog terugkijken, maar zo te zien ken ik 6 kandidaten...
Van Arno, Fresia, Laetitia, Sahil en Suzanne heb ik nog nooit gehoord, ik ben benieuwd of het een leuke groep wordt! Bijzonder ook dat er 11 deelnemers zijn en dat het seizoen op 1-1 begint! Ik begin gelijk na te denken over hints 

redbulletje schreef op 28-08-2021 om 21:27:

[..]

Ze hadden 't beter op tv uitgezonden, als het aangekondigd had gestaan dan hadden veel meer mensen gekeken en gestemd denk ik. Ook vreemd dat je nu niet meer kunt terugkijken en stemmen. Ze hadden dat veel langer open moeten laten staan.

Later niet meer stemmen ging niet: ze moesten echt direct met de uitslag verder. Of de eerste executie pas een paar uur of dag later opnemen, maar dat vreet ook tijd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.