Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

Valdemar schreef op 09-12-2021 om 13:37:

Hoe smerig zou het zijn mocht ik op 23/12 het Waar luister je nu naar? topic omhoog brengen en daarin een link plaatsen naar het liedje, met als beschrijving Hilarische parodie op We are the champions?

Héél evil. Wel onhandig dat je het al verklapt hier

Ik stapte vandaag in de auto van man. Hoor ik daar een kerstliedje. Zie ik dat hij skyradio aan heeft.  Direct een andere zender op gezet. Weer even gered. 

Ik moet morgen naar fysio en daar staat of Skye of Q music aan, dus grote kans dat ik morgen af ben. Maar wie weet heb ik geluk. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

09-12-2021 om 15:33

Vandaag een heerlijk radioloos dagje Wel even in de supermarkt geweest, maar ik was me van muziek niet bewust. Zou niet eens kunnen zeggen of er wel of niet wat aan stond. 

Morgen weer een ochtend werken, spannend!

Ik heb net nog steeds niet gehoord, ben nu blij dat we op het werk geen muziek aan hebben

Mok

Mok

09-12-2021 om 16:04

Doe al jaren mee, ooit op kerstavond afgevallen    Toen woonde ik zo'n beetje naast de ijsbaan op de markt, nu in een rustige wijk. Moet lukken!

Ik ben nog steeds veilig!

SombraOnline schreef op 09-12-2021 om 17:22:

Ik ben nog steeds veilig!

Yes ik ook!!! 

er.is.maar.1.Pino schreef op 09-12-2021 om 10:52:

Ah, arme Wobbelkont. Ik kom vermoedelijk ook nog wel aan de beurt hoor, als het een troost is. Zo vlak voor kerst dompel ik mezelf volledig onder in kerstliedjes dus ongetwijfeld ben ik dan de banaan. Misschien dat ik mijn eigen kerstplaylist maar moet maken…anderzijds…wat is kerst nu zonder opgedrongen Mariah Carey overload? 😂

Nog een vraag die ik hier misschien wel kan stellen: op Sky heb ik jaaaaren geleden een hele mooie versie van Silverbells gehoord. Ik heb op YouTube al verschillende versies geluisterd maar helaas zat hij er niet tussen. Het is niet Michael Bublé, ook niet Tony huppeldepup en Frank Sinatra Dean Martin of John Legend evenmin. Het is een mannenstem met minimale akoestische ondersteuning. Iemand een idee of suggestie?

Jamie Cullum of Westlife ofzo? Will young, gareth gates, josh groban. 

bedankt Hobbelster! Ik heb ze opgezocht maar helaas. Maar ik kom er nog wel achter, het is nog geen kerst 😄 🤶 

Jim Reeves?

Hobbelster schreef op 10-12-2021 om 08:27:

Jim Reeves?

Jaaaaa dat is hem! Dank je Hobbelster! ⭐️✨⭐️

Kunnen we ook een wedstrijdje doen wie hem het meest heeft gehoord? Dan sta ik op 1.

Nog steeds niet gehoord en dat is eigenlijk wel een wonder. Meestal heb ik rond deze datum allang een keer een kerst playlist opgezet en het nummer al minstens 5 keer luidkeels meegeblèrd maar nu nog helemaal niet. 

Ik ben denk ik net in de  Ah door het oog van de naald gekropen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.