Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

Schemerlampje schreef op 08-12-2021 om 18:54:

[..]

Ja, dat kan. Naast de stemknop staat: bekijk resultaten. Als je dat aanklikt kun je de huidige stand zien. En later kun je dan nog zelf stemmen.

Oh leuk! 
Elke dag even spieken dan 😊

Dank je!

Lollypopje schreef op 08-12-2021 om 19:42:

[..]

Dat is wel echt heel gemeen van ze

Ja, best wel hè? Was radio 2, denk ik.

Verkeerde topic

We kijken hier de Top 2000 Quiz, het thema is trein/spoorwegen begreep ik dus met een beetje geluk kom ik deze aflevering veilig door.

Magnoliatakje schreef op 08-12-2021 om 21:25:

We kijken hier de Top 2000 Quiz, het thema is trein/spoorwegen begreep ik dus met een beetje geluk kom ik deze aflevering veilig door.

Dat dacht ik ook al! 😁

BrightEchidna89

BrightEchidna89

09-12-2021 om 01:51

Ik volg.

Af  .. Stomme reel op Instagram

ik volg ook.
Nog niet gehoord 

Lollypopje

Lollypopje

09-12-2021 om 10:40 Topicstarter

Wobbelkont schreef op 09-12-2021 om 10:32:

Af .. Stomme reel op Instagram

have-a-hug-icegif.gif


Ah, arme Wobbelkont. Ik kom vermoedelijk ook nog wel aan de beurt hoor, als het een troost is. Zo vlak voor kerst dompel ik mezelf volledig onder in kerstliedjes dus ongetwijfeld ben ik dan de banaan. Misschien dat ik mijn eigen kerstplaylist maar moet maken…anderzijds…wat is kerst nu zonder opgedrongen Mariah Carey overload? 😂

Nog een vraag die ik hier misschien wel kan stellen: op Sky heb ik jaaaaren geleden een hele mooie versie van Silverbells gehoord. Ik heb op YouTube al verschillende versies geluisterd maar helaas zat hij er niet tussen. Het is niet Michael Bublé, ook niet Tony huppeldepup en Frank Sinatra Dean Martin of John Legend evenmin. Het is een mannenstem met minimale akoestische ondersteuning. Iemand een idee of suggestie?  

Ik ben nog steeds veilig, maar ik moet vanmiddag naar de kapper.

SombraOnline schreef op 09-12-2021 om 11:23:

Ik ben nog steeds veilig, maar ik moet vanmiddag naar de kapper.

Succes 

SombraOnline schreef op 09-12-2021 om 11:23:

Ik ben nog steeds veilig, maar ik moet vanmiddag naar de kapper.

Ohjeeee. Daar ga je 

SombraOnline schreef op 09-12-2021 om 11:23:

Ik ben nog steeds veilig, maar ik moet vanmiddag naar de kapper.

Oordopjes in

BrightEchidna89

BrightEchidna89

09-12-2021 om 13:37

Hoe smerig zou het zijn mocht ik op 23/12 het Waar luister je nu naar? topic omhoog brengen en daarin een link plaatsen naar het liedje, met als beschrijving Hilarische parodie op We are the champions? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.