Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

Ik heb 'm nu voor de tweede keer gehoord vandaag want ik moest dat raar uitgesproken woord weten 

Lollypopje

Lollypopje

07-12-2021 om 19:05 Topicstarter

Moxxie schreef op 07-12-2021 om 19:04:

Ik heb 'm nu voor de tweede keer gehoord vandaag want ik moest dat raar uitgesproken woord weten

Nu ben ik ook benieuwd, maar ik ga het niet opzoeken

Lollypopje schreef op 07-12-2021 om 19:05:

[..]

Nu ben ik ook benieuwd, maar ik ga het niet opzoeken

Hahha ik vertik het ook! (Maar tegelijkertijd irritant nieuwsgierig). 

Lollypopje schreef op 07-12-2021 om 19:05:

[..]

Nu ben ik ook benieuwd, maar ik ga het niet opzoeken

Uiteraard niet. Van jou als topic starter verwachten we dat je deze competitie uiterst serieus neemt en vol voor de winst gaat 😉

Lollypopje

Lollypopje

07-12-2021 om 19:27 Topicstarter

Moxxie schreef op 07-12-2021 om 19:24:

[..]

Uiteraard niet. Van jou als topic starter verwachten we dat je deze competitie uiterst serieus neemt en vol voor de winst gaat 😉

Precies jij snapt het. Ik neem geen genoegen met minder dan de winst

Ik heb hem nog niet gehoord! Op het werk staat geen muziek aan al hebben sommige collegas op kantoor dat ooit wel.. Moet morgen eigenlijk wel naar de Ah, snel erin en eruit en dan maar hopen dat het niet voorbij komt..

Regendrup. schreef op 07-12-2021 om 19:23:

[..]

Hahha ik vertik het ook! (Maar tegelijkertijd irritant nieuwsgierig).

Maar als ie al in je hoofd zit, dan zit ie toch hopelijk wel met verkeerd uitgesproken woord en al in je hoofd? Je moet wel authentiek George horen in je hoofd anders heb je 'm niet echt in je hoofd hoor. En ja, als je 'm in je hoofd hoort, dan hoor je 'm zo. Dat wat Pino bedoelt dus.

Dus.

Maar als je er speciaal voor gaat zitten om ernaar te luisteren zit het woord extra nadrukkelijk in je hoofd, dan hoor je de rest van het liedje eigenlijk niet meer.

Ik was de kerstboom aan het versieren en zou een spotify kerst playlist aanzetten. Zie ik dat wham er in staat. Dus maar niet aangezet.

Volgens mij heb ik 'm laatst op tv voorbij horen/zien komen, alleen weet ik het niet zeker...

Lollypopje

Lollypopje

07-12-2021 om 19:54 Topicstarter

Auwereel schreef op 07-12-2021 om 19:51:

Volgens mij heb ik 'm laatst op tv voorbij horen/zien komen, alleen weet ik het niet zeker...

Dan telt het niet. Je moet hem bewust horen

Lollypopje schreef op 07-12-2021 om 19:54:

[..]

Dan telt het niet. Je moet hem bewust horen

Je moet weten dat je meespeelt dus! Ok, dan ben ik nog in de race! 

Ik luister regelmatig radio1. Niet de zender waar ze er eind november al mee beginnen maar richting kerst schuwen ze 'm ook niet, dus ik ben benieuwd!

De enige manier om oorwurmen uit mijn hoofd te krijgen, is door ze te zingen. Als ik nu 'm ga zingen, ben ik dan af? Want zoals wel meer hier, het zit nu in m'n kop...

Ik ben 12 december af. Hoe ik dat weet? Ik werk bij de radio en ik moet hem dan draaien. Maar dat vind ik totaal niet erg hoor! 
Ik draai het nummer gerust ook al in de zomer.

Laaaaast christmas i gave you.... blablabla ♥️

Lollypopje schreef op 07-12-2021 om 10:23:

[..]

Ik draai alleen radio met de top2000. Heel veilig

Hij staat op nr 397 dit jaar.

Dus als je bij nummer 400 een half uur boodschappen gaat doen, moet het goed gaan.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.