Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2021 - De ViaFora editie

Peiling

Ben jij af?
89 stemmen
19%
11%
9%
8%
4%
8%
3%
3%
2%
0%
4%
27%

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

07-12-2021 om 11:43

Ik ben nog in de race. (Kerstliedjes-hater, dus thuis komt wel goed. Supermarkt zal ik dan maar met oortjes in doen).

Het wachten is nu natuurlijk vooral op de eerste die de OP niet goed leest en ruim voor de 24ste "I survived" aanklikt. 

Ja hoor, as we speak is hij op Q-music, ik ben af 😢

Ik ben nog niet af, maar op het werk staat Radio 10 aan. Sowieso dat ie daar een keertje langs gaat komen.  

SombraOnline schreef op 07-12-2021 om 12:50:

Ik ben nog niet af, maar op het werk staat Radio 10 aan. Sowieso dat ie daar een keertje langs gaat komen.

Het is een kwestie van geduld....

Radio 10 zendt toch de top 4000 uit? Ik heb even gespiekt op welk nummer hij staat.(of is dit valsspelen???)
 Duurt nog even voor die komt.

Haha geniaal dit. Ik doe mee en ik ben tot nu toe nog niet af 😄 Maar ik luister wel Sky Radio, ofwel ik speel Russisch Roulette 😁

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

07-12-2021 om 13:20

Ik dacht, wat????? Maar nu snap ik het
Ik zit nog in de race, heb gisteren alleen een stukje Maria Carey gehoord en meteen de radio uit gezet. Meest gehate kerstnummer wat mij betreft. Later wel Driving home for Christmas aan laten staan, die vind ik dan wel weer leuk. 
Maar Wham is nog niet voorbij gekomen

Earlgreythee schreef op 07-12-2021 om 13:13:

Haha geniaal dit. Ik doe mee en ik ben tot nu toe nog niet af 😄 Maar ik luister wel Sky Radio, ofwel ik speel Russisch Roulette 😁

Ik geef je nog een uurtje.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

07-12-2021 om 13:50

Nou heb ik het  natuurlijk wel in mn hoofd. Maar dat telt niet, toch?

Moxxie schreef op 07-12-2021 om 13:20:

[..]

Ik geef je nog een uurtje.

😁

Ik ben ergens anders gaan zitten om te werken en in dit cafeetje staat relaxte jazz-muziek op, dus ik acht de kans klein dat ik vanmiddag nog af ga!

Ik ben nog niet af dankzij peuter die gisteren tijdens het opzetten van de kerstboom geen kerstmuziek wilde luisteren. Ze kreeg een kleine driftbui, omdat ze Sinterklaas liedjes wilde. Toen maar gewoon alles uitgezet en toen was het weer goed. Maar hij zal vast snel op mijn werk op de radio langskomen verwacht ik.

 Af.... Loop effe onschuldig de Hema binnen ennnnn ja hoor

Hahaha briljant! Ik doe mee. Mijn buurvrouw heeft dit liedje ooit grondig voor me verpest door me te wijzen op de verkeerde uitspraak van een bepaald woord - dat was me eerder nog niet opgevallen. Ik durf het niet te herhalen voordat ik het nog verder verpest voor de rest…als je het eenmaal hoort dan blijf je het horen en wordt het ronduit irritant! Eerst trok ik Last Christmas nog wel maar nu niet meer 😄

ScarceKudu74

ScarceKudu74

07-12-2021 om 18:06

er.is.maar.1.Pino schreef op 07-12-2021 om 18:03:

Hahaha briljant! Ik doe mee. Mijn buurvrouw heeft dit liedje ooit grondig voor me verpest door me te wijzen op de verkeerde uitspraak van een bepaald woord - dat was me eerder nog niet opgevallen. Ik durf het niet te herhalen voordat ik het nog verder verpest voor de rest…als je het eenmaal hoort dan blijf je het horen en wordt het ronduit irritant! Eerst trok ik Last Christmas nog wel maar nu niet meer 😄

😂ik weet precies wat je bedoelt. Zoon wordt er hier bloedchagrijnig van, dus ik zing het expres hard mee 😂

Nee, Wham heb ik nog niet gehoord. Ik heb eigenlijk nog maar 1 kerstnummer voorbij horen komen, die van Mariah Carrey.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.