Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

MoederBarberin schreef op 02-12-2022 om 06:28:

[..]

Dit jaar gescheiden, neem ik aan? 😜

Hij had net daarvoor een heerlijk glas wijn voor mij ingeschonken dat doet hij iedere vrijdag. Ik heb het hem daarom maar vergeven😋🥂

oh ik ben al af. Gisteravond al gehoord  

Friezinnetje schreef op 02-12-2022 om 08:34:

oh ik ben al af. Gisteravond al gehoord

Heb je in iedergeval geen stress meer

Tuinfluiter schreef op 02-12-2022 om 08:36:

[..]

Heb je in iedergeval geen stress meer

pcies. Kan er niet meezitten 

vandaag nog niet gehoord 
Maar gisteren al wel

ik doe ook mee, vorig jaar best ver gekomen volgens mij, maar uiteindelijk af omdat het in de auto op stond. Dus dat wordt alleen maar fietsen vanaf nu. 

Sommige winkels hebben al Sky radio op staan  en mijn fysio in de wachtkamer ook . Ik denk dat ik heel snel af ben  .

Herfstappeltaart schreef op 02-12-2022 om 08:25:

Ik wil ook wel meedoen. Geen Sky radio aan dus. Ik ga wel naar een grote Intratuin binnenkort dus ben benieuwd...

Oeh, gevaarlijk...

Broodjebrie schreef op 01-12-2022 om 22:01:

Ik luister (bijna) altijd Q-music en ik gok dat het vanaf 6 december heel gevaarlijk gaat worden

Hier ook! Ik was daarom vorig jaar ook tegelijk met andere forummers af.

Toch zoek ik het ook een beetje op door toch mijn gewoontes te behouden en niet te kiezen voor een andere zender.

Ik doe mee! Ik denk dat ik op de zenders waar ik naar luister vrij veilig ben.  Maar ik doe wel nog mee aan enkele popquizzen en in december is er dan natuurlijk altijd het risico dat er een ronde "foute kerstliedjes" inzit.  Hopelijk dan Mariah dit jaar

Lollypopje

Lollypopje

02-12-2022 om 10:53 Topicstarter

alhambra schreef op 02-12-2022 om 10:45:

[..]

Hier ook! Ik was daarom vorig jaar ook tegelijk met andere forummers af.

Toch zoek ik het ook een beetje op door toch mijn gewoontes te behouden en niet te kiezen voor een andere zender.

Living on the edge

Lollypopje schreef op 02-12-2022 om 10:53:

[..]

Living on the edge

Dat houdt het boeiend toch? 

Ik doe ook mee. Thuis zal ik het niet horen want ik heb een hekel aan kerstmuziek. De radio heb ik niet vaak aan en als ik hem, aan heb is het Arrow Classic Rock en die draaien gelukkigen geen Wham. Ik kom wel vaak in de horeca dus ik ben bang dat ik er niet aan ontkom. 

Ik doe mee! 

Mijn wekkerradio staat ingesteld op SkyRadio dus dat is wel een risico als ik 's ochtends muziek luister terwijl ik opsta.

Ik hou trouwens wel van kerstmuziek, maar niet van Last Christmas. Of Flappie, haha.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.