Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Whamageddon 2022

Peiling

Ik ben af
89 stemmen
9%
9%
15%
6%
8%
6%
6%
6%
1%
7%
6%
7%
17%

Af  Net even all you need is love aangezet en hoppa 

Nog twee uur, en de kans dat ik 'm nu nog hoor is bijna nul. Bijna, want er kan natuurlijk altijd iemand op straat lopen met een gettoblaster. Of m'n buren zetten hem keihard aan. Ik zie het allebei niet gebeuren. 

Succes aan iedereen die nog in de race is. Laatste loodjes! 

Vroeg naar bed nog aanwezige deelnemers!

Butter_fly schreef op 24-12-2022 om 21:36:

Af Net even all you need is love aangezet en hoppa

Nooooo!

Ik vind het juist de sport om niks aan te passen. Gewoon wel naar de borrel/winkel/kantine en gewoon de autoradio aan. Maar ik heb gewoon niet zo'n spannend leven buitenshuis blijkbaar 🤣

nog 1 uur 🥳🥳

PinkFlower schreef op 24-12-2022 om 23:02:

nog 1 uur 🥳🥳

Nog 15 minuten!

woehoe gehaald!! Nog 4 min en ik ga mijn oogjes sluiten 😴.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

24-12-2022 om 23:59

Af. 
De warmste week op stubru was voorbij en ze schakelde over op computer gekozen muziek. Om 18u10 vlogen mijn champignons bijna door de keuken toen ik Wham hoorde.

gehaald. Op naar volgend jaar.

Butter_fly schreef op 24-12-2022 om 21:36:

Af Net even all you need is love aangezet en hoppa

Ik moest nog aan jullie denken toen ik het hoorde! 

Valdemar schreef op 24-12-2022 om 23:59:

Af.
De warmste week op stubru was voorbij en ze schakelde over op computer gekozen muziek. Om 18u10 vlogen mijn champignons bijna door de keuken toen ik Wham hoorde.

Wel enorm balen voor je!

En voor de winnaars: gefeliciteerd! Goed gedaan!

Tot volgend jaar! Fijne kerstdagen!

Valdemar schreef op 24-12-2022 om 23:59:

Af.
De warmste week op stubru was voorbij en ze schakelde over op computer gekozen muziek. Om 18u10 vlogen mijn champignons bijna door de keuken toen ik Wham hoorde.

De poedelprijs voor Valdemar, wat een pech!

Nu een poll doen hoe vaak je 'm langs hebt horen komen: Ik 1x

Gefeliciteerd iedereen die het gehaald heeft. Ik dit jaar niet door die stomme Urk-trailer. Dat is dus ook de enige keer dat ik het gehoord heb.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.