Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Welke streamingdiensten hebben jullie?

De titel maakt mijn vraag duidelijk 

Hier Netflix, Videoland, Prime en NLziet. Man wil er nu ook nog Disney+ bij, maar ik vind vier al best veel. Ben benieuwd hoe het bij jullie is en waar je het meest naar kijkt. Zelf vind ik het Netflix het fijnst qua aanbod. 

Peiling

Streamingdiensten
49 stemmen
63%
4%
2%
12%
12%
4%
0%
2%

Netflix, Prime, en Disney+. Ik heb daarnaast ook Kobo Plus en Storytel, dus ook eigenlijk echt al teveel. We hebben geen tv, dus dat scheelt. 

Ik heb er meerdere. Netflix werkt het beste. Alleen vind ik de ‘ben je nog aan het kijken?’ melding super irritant

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

27-07-2021 om 23:07

2 maar kan er maar 1 aanvinken 

Netflix, Videoland, npo plus, Amazon prime, discovery+ en storytell. Ik kan maar 1 keuze doorgeven in de poll.

Netflix en Videoland.. In de poll kan ik maar 1 optie kiezen, heb voor Videoland gekozen omdat ik dat het meest gebruik.

-Mare-

-Mare-

27-07-2021 om 23:17 Topicstarter

Blauwschaap schreef op 27-07-2021 om 23:08:

Ik kan maar 1 keuze doorgeven in de poll.

Ja, ik zie het. Kan dat niet veranderen helaas 

NLZiet, fijn omdat ik in het buitenland woon en zo toch makkelijk Nederlandse tv kan kijken.

Naast Netflix heb ik ook nog Ziggo movies & series. Onder andere Mare of Easttown. Ook Godfather of Harlem en heel veel HBO klassiekers (Soprano’s, the Wire, Six feet under) 

Alleen Netflix. Disney+ hebben we opgezegd

Sophia_!

Sophia_!

27-07-2021 om 23:24

alleen Netflix, ik ga Disney+ er binnenkort bij doen

Netflix, prime, npo-plus 

Ik had Netflix, maar die heb ik paar jaar terug opgezegd.

Netflix en Spotify. 

Alleen Netflix, maar we gaan Amazon erbij nemen als The Wheel of Time erop komt. 

Wij hebben  Netflix, Videoland, NPO+ en Dplay voor manlief. Disney+ nemen we af en toe voor een korte periode om bepaalde films en series te kijken en het abonnement vervolgens weer stop te zetten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.