Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Welke reclame vind jij wel leuk.

Ik heb een nieuw topic aangemaakt zodat we het in het andere topic bij irritante reclames kunnen houden.
Er zullen op dit topic wel veel minder reacties komen omdat er nu eenmaal veel meer irritante reclames zijn dan leuke.


Herfstappeltaart schreef op 15-05-2026 om 14:07:

[..]

Ja die is ook leuk! Vooral die blik van die hond op het einde

Ja 

wild-flower schreef op 07-05-2026 om 07:51:

Die reclame van het Kruidvat met Lies en haar vriendin die zich met ladingen make-up voorbereiden op een 'knallend' avondje uit en dan zittend op de bank in slaap vallen.
Hun tienerdochters komen later binnen en zijn onder de indruk: Die zijn hard gegaan, wat een baddies

Die met dat schoolkamp is er ook weer nu. Hij kan echt niet meer.......Geniaal

watertoren schreef op 05-04-2024 om 10:04:

Ik vind zelf de reclames van KPN glasvezel met de katten nog steeds heel leuk.

Ik ook, Louis de kpn kater 😍

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.