Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Wat vind jij een knappe bekende man?


60c9d7c677cc1.jpeg



Sam Heughan ♥️

JamieGatheringHair.png

en dan vooral als Jamie Fraser 😍

Ginevra schreef op 06-09-2021 om 19:29:

Ik vrees dat ik mijn hele leven me nog nooit serieus aangetrokken heb gevoeld tot een donkere man. Ik vind ze soms nog wel knap hoor, maar aantrekkingskracht neuh. Rood haar vind ik dan weer prima.
Ik ben zelf een echte kaaskop en val ook op noordelijke types. Ik las ooit van de marketingmanager van de bouquetboekjes dat de man in die verhalen altijd een Griek of Spanjaard of Italiaan of anderszins mediterraan moet zijn. Aan mij hebben ze dus geen klant

Ik heb zelf altijd het idee dat dit is omdat het zo lekker contrasteert met de heldin qua kleur en dat de baby daarom altijd duidelijk van hem is. O ja, en die mediteraanse kanden/culturen worden altijd weggezet als vreselijk behoudend, waardoor de held, de heldin waardeloos kan behandelen in het kader van cultuur en traditie.

Verder Chris Hemsworth ziet er uit als een schatje.

Ik kan nog geen plaatjes plakken, maar Nick Robinson. Speelde in Love, Simon. A teacher en in Maid. 
Zelfde type overigens als mijn eigen man, dus heb ik goed gedaan al zeg ik het zelf 

Lady_dana schreef op 13-11-2021 om 09:32:

Ik kan nog geen plaatjes plakken, maar Nick Robinson. Speelde in Love, Simon. A teacher en in Maid.
Zelfde type overigens als mijn eigen man, dus heb ik goed gedaan al zeg ik het zelf

image-w856.jpg?size=800x

Hadden we Paul Rudd eigenlijk al eens geplaatst? 

img.jpg?width=1200&coordinates=0%2C0%2C0%2C503&height=600

Chocoladeaardbei schreef op 13-11-2021 om 11:57:

[..]

Dank! Hij heeft een wat gladdere en een wat ruigere look. Kan het allebei goed hebben vind ik. 

Paul Rudd, goede toevoeging. Sexiest man alive op z’n 52ste. 

Ik kan geen plaatsjes plakken, maar: Niels van der Laan, cabaretier 

Vickyp schreef op 13-11-2021 om 13:28:

Ik kan geen plaatsjes plakken, maar: Niels van der Laan, cabaretier

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.7

Of heb je hem liever zo 😉: 

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8

Tickel schreef op 28-08-2021 om 10:09:

En Patrick Swayze vond het mooist om te zien tijden het dansen in DD. Vond het "She's like the wind" ook best goed klinken.

dirty-dancing-07.jpg

Ja eens!!  lekker zwoel 

Chocoladeaardbei schreef op 13-11-2021 om 13:40:

[..]

Of heb je hem liever zo 😉:

Dank je! En ook als Piet vind ik hem leuk  

amp

Aditiya Roy, bollywood acteur 


hrithik-roshan-reveals-he-is-living-in-rented-house-after-fans-spot-damp-wall-in-his-snap-23192564

Hrithik Roshan, bollywood acteur. Ruim 50, maar jeetje wat blijft hij een knappe man!

Edit : lukt me niet om de afbeeldingen te plakken..

Ginevra schreef op 30-08-2021 om 20:58:

Oh ik heb er verschillende gepost in dit topic hoor. Een paar grote gespierde maar ook juist een magere jongensachtige. Is verder ook niet zo interessant, want dat ik gespierde man A aantrekkelijk vind wil helemaal niet zeggen dat ik gespierde man B ook aantrekkelijk vind. Wat dat betreft heb ik niet echt een type. Maar een heleboel mannen die door veel vrouwen yummie gevonden worden (weet ik veel, Brad Pitt of George Clooney of zo iemand als die Cillian Murphy (?) of een heleboel van die 'standaard'knappe filmsterren daar vind ik dus echt niks aan) en dat vond ik gewoon grappig.

Dat heb ik ook, alleen zie ik het dan vaak 10 jaar later alsnog 😆 ik ben bijvoorbeeld ook meer team Liam dan team Chris (Hemsworth)

Lady_dana schreef op 13-11-2021 om 13:18:

[..]

Dank! Hij heeft een wat gladdere en een wat ruigere look. Kan het allebei goed hebben vind ik.

Paul Rudd, goede toevoeging. Sexiest man alive op z’n 52ste.

Grappig, in hem zie ik echt met de beste wil van de wereld niks ruigs.

Vind het wel een schatje om te zien.

Dandy schreef op 14-11-2021 om 21:05:

[..]

Grappig, in hem zie ik echt met de beste wil van de wereld niks ruigs.

Vind het wel een schatje om te zien.

Weet niet of ruig helemaal het goede woord is, maar ik heb net Maid gekeken en daarin speelt hij een verslaafde man met een agressieprobleem en heeft hij halflang haar en een driedagenbaard. Is toch een andere look dan deze lieve foto hierboven.

Maar hij is in beide gevallen zeer prettig om naar te kijken. 

Lady_dana schreef op 16-11-2021 om 08:01:

[..]

Weet niet of ruig helemaal het goede woord is, maar ik heb net Maid gekeken en daarin speelt hij een verslaafde man met een agressieprobleem en heeft hij halflang haar en een driedagenbaard. Is toch een andere look dan deze lieve foto hierboven.

Maar hij is in beide gevallen zeer prettig om naar te kijken.

Heb even gegoogeld en ik zie wat je bedoelt. Ik zou het wat 'ongepolijster' noemen.

Nog niet genoemd in dit topic, maar dit vind ik dus echt een bloedmooie jongen:

b9826ba5e619c9d0dd5046cfa792195b.jpg

3f26b0a0e5c25fd4bdbd75929d9084c4.jpg

Timothee Chalamet, acteur in diverse films o.a. Call me by your name. Piepjong nog, maar wat een waanzinnig mooi gezicht heeft hij. En die uitstraling, totaal ontwapenend. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.