Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Waar zit de ondertiteling op videoland?

Gisteren ben ik gezwicht en heb 'n videoland abo genomen, maar ik krijg nergens te zien (op de app op tv) waar ik de ondertiteling bij NL series aan kan zetten. Weet iemand waar dat zit? 


EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

03-01-2022 om 22:47

redbulletje schreef op 03-01-2022 om 22:31:

Ik heb alleen dit:

DSC-0731.jpg

Welke serie is dit?

Misschien werkt het om via de app de ondertiteling aan te zetten. Ik denk dat hij mogelijk je voorkeur onthoudt. Daar ben ik niet helemaal zeker van, maar het is het proberen waard.

Tickel schreef op 03-01-2022 om 22:47:

[..]

Welke serie is dit?

Dat wilde ik nou ook vragen...

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

03-01-2022 om 22:52



Zijn alle video's Nederlands ondertiteld?

Alle buitenlandse films en series bevatten Nederlandse ondertiteling. Nederlandstalige films en series hebben standaard geen ondertiteling.

In oktober 2015 is Videoland gestart met het toevoegen van Nederlandse Ondertiteling bij zoveel mogelijk Nederlandstalige series en films. Helaas hebben we nog niet van alles Nederlandse ondertitels beschikbaar.

Wij bieden geen ondertiteling aan in andere talen. Ondertiteling wordt niet ondersteund op de Horionbox/Media Nextbox van Ziggo.

In de videoplayers staat rechtsboven het ondertitel icoon. Hier kun je de Nederlandse ondertiteling aan of uit zetten. Smart Tv's hebben een aparte mogelijkheid in het menu voor het toevoegen van ondertiteling.



redbulletje

redbulletje

03-01-2022 om 22:57 Topicstarter

Tickel schreef op 03-01-2022 om 22:47:

[..]

Welke serie is dit?

Lieve Mama

redbulletje

redbulletje

03-01-2022 om 22:58 Topicstarter

Ik heb mijn box via xs4all

Mij lukt dat dus ook niet, ook een smart tv van om en nabij 10 jaar oud. Ik kijk via Ziggo, kanaal 151. Als ik op de tablet kijk kan ik de ondertiteling wel aanklikken..

wij hebben een tv van 1 jaar oud, maar ook geen ondertiteling op videoland. Wij hebben een ziggo next kastje.
Echt enorm vervelend want het gepraat is soms zo slecht verstaanbaar.

Redbulletje stream je videoland vanaf je telefoon? Zo ja, via de app op je telefoon de ondertiteling regelen.

redbulletje

redbulletje

04-01-2022 om 07:55 Topicstarter

Broodjebrie schreef op 04-01-2022 om 07:47:

Redbulletje stream je videoland vanaf je telefoon? Zo ja, via de app op je telefoon de ondertiteling regelen.

Nee, ik kijk via de app op tv. Maar evengoed kan ik geen ondertiteling vinden op de app op m'n telefoon trouwens. 

De ondertiteling van videoland is waardeloos. Verbaas me er elke keer over. Staan soms compleet andere zinnen dan wat er gezegd wordt. Vaak is de strekking hetzelfde. Maar soms ook echt anders. Heel vreemd. 

Kun je via jouw tv de app van videoland downloaden? Dus ipv via je tv provider kijken? Want via de videoland app (dan heb je dus internet aan je televisie gekoppeld) kun je wel de ondertiteling aanzetten. 

Je hebt de app van Videoland nodig op je TV. Als je via je provider (dan zit het op een zender dacht ik?) kijkt, dan heb je denk ik geen ondertiteling of maar beperkt?
Ik heb iig altijd de ondertiteling aan, bij elke serie, ook Nederlands. Soms als een aflevering heel nieuw is kan het zijn dat er nog geen ondertiteling bij zit.

Over de kwaliteit van de ondertiteling zeg ik even niks, haha.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.