Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Vraag over Disney+

Sinds een paar dagen een proefabonnement, afgesloten omdat ik een bepaalde serie wilde zien. De site van Disney+ gaf aan dat die serie (dopesick) vanaf vorige week te streamen was. Top!  maar nu zie ik er maar 2 afleveringen in staan. Is het normaal bij Disney+ dat de afleveringen er niet allemaal in 1x in staan? Ik vind het heel vreemd.

Kan de klantenservice niet bereiken, vandaar mijn vraag hier.


Wollstonecraft

Wollstonecraft

14-11-2021 om 07:23 Topicstarter

Ik vind wel dat er leuke dingen op staan trouwens. Heb bijv. de film Alien weer een keer gekeken. Vroeger was dat echt DE film. Heel leuk om die 40 jaar later nog een keer te zien.

Bij nieuwe series wordt vaak per week een nieuwe aflevering vrijgegeven. Volgens mij is dat bij netflix ook wel eens zo. Bij Discovery+ ook. Ik wilde daar met een proefabonnement die docu over Jomanda kijken. Maar dat gaat me ook niet lukken in de proefperiode.

Klopt dat doen ze inderdaad bij sommige series. Daarom met Only Murders in the Building gewacht met kijken tot bijna alles er op stond

Dopesick klinkt trouwens goed. Die ga ik onthouden.

Ja dat is met nieuwe series wel normaal, bij elke streamingsdienst.
De nieuwste aflevering van Dopesick is in Amerika overigens ook nog niet uit. 

Wollstonecraft

Wollstonecraft

14-11-2021 om 10:14 Topicstarter

Ok, duidelijk. Erg jammer, want dan kan ik hem niet helemaal zien in de proefperiode.

Wollstonecraft

Wollstonecraft

14-11-2021 om 10:15 Topicstarter

Lollypopje schreef op 14-11-2021 om 07:47:

Klopt dat doen ze inderdaad bij sommige series. Daarom met Only Murders in the Building gewacht met kijken tot bijna alles er op stond

Dopesick klinkt trouwens goed. Die ga ik onthouden.

Ik had het boek gelezen over de familie Purdue. Wat een schurken!

Wollstonecraft schreef op 14-11-2021 om 10:14:

Ok, duidelijk. Erg jammer, want dan kan ik hem niet helemaal zien in de proefperiode.

En daar heb je het idee erachter   

Hier al sinds het begin Disney+. Ben er erg tevreden over! Zeker met Star erbij staan er echt leuke dingen op. We hebben hem net weer voor een jaar verlengt. 

Hoe krijgen jullie Disney+ op je tv? Mijn dochter heeft het al een tijdje, maar ik vind het heel vermoeiend om langdurig dingen te kijken op mijn iPad. Helemaal een apparaat aanschaffen om het signaal naar de tv te krijgen, vind ik ook weer zo wat, dus ik wacht eigenlijk tot er een app op mijn tv-kastje komt (zoals Netflix op het KPN-kastje).

MMcGonagall schreef op 14-11-2021 om 11:19:

Hoe krijgen jullie Disney+ op je tv? Mijn dochter heeft het al een tijdje, maar ik vind het heel vermoeiend om langdurig dingen te kijken op mijn iPad. Helemaal een apparaat aanschaffen om het signaal naar de tv te krijgen, vind ik ook weer zo wat, dus ik wacht eigenlijk tot er een app op mijn tv-kastje komt (zoals Netflix op het KPN-kastje).

Via de Apple TV. Onze tv heeft geen app voor Disney+ en Discovery+. Netflix wel, maar die is via de Apple TV ook beter. Minder haperen dan via de tv. Dus ik kijk alles via Apple TV. 

Wollstonecraft

Wollstonecraft

14-11-2021 om 11:44 Topicstarter

ik kijk op mijn Imac, heb geen tv.

ik kijk het met een chromechast

MMcGonagall schreef op 14-11-2021 om 11:19:

Hoe krijgen jullie Disney+ op je tv? Mijn dochter heeft het al een tijdje, maar ik vind het heel vermoeiend om langdurig dingen te kijken op mijn iPad. Helemaal een apparaat aanschaffen om het signaal naar de tv te krijgen, vind ik ook weer zo wat, dus ik wacht eigenlijk tot er een app op mijn tv-kastje komt (zoals Netflix op het KPN-kastje).

Disney+ zit gewoon als app op mijn tv. Net als Netflix, Videoland, Prime, NLZIET, etc.

Cookielover schreef op 14-11-2021 om 11:53:

[..]

Disney+ zit gewoon als app op mijn tv. Net als Netflix, Videoland, Prime, NLZIET, etc.

Welke tv is dat dan? Ik heb een Sony.

MMcGonagall schreef op 14-11-2021 om 12:26:

[..]

Welke tv is dat dan? Ik heb een Sony.

Ook een Sony. Het precieze model weet ik niet maar het is in ieder geval een Android TV. 

 

MMcGonagall schreef op 14-11-2021 om 12:26:

[..]

Welke tv is dat dan? Ik heb een Sony.

De app op de TV is iets anders dan de app via de ontvanger (kastje) van je provider. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.