Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Verveling? Moet je zien!

Een topic waar je alles kwijt kunt waarvan je denkt dat andere mensen het moeten gezien hebben.
Een film, serie, gewoon een site... alles kan. 

ps: probeer niet alles in je eerste bericht te proppen, opdat het topic niet doodloopt na enkele dagen.


Wat ik een geweldige serie vond (weet eigenlijk niet of hij nog te vinden is) : Peaky Blinders.

Herfstappeltaart schreef op 23-03-2024 om 12:47:

Museum "Het Bizarium" in Sluis. Erg leuk museum met allemaal bizarre uitvindingen.

Ik was gelijk nieuwsgierig, maar helaas, gesloten in 2024

Auwereel schreef op 23-03-2024 om 15:27:

[..]

Ik was gelijk nieuwsgierig, maar helaas, gesloten in 2024

Aaaah nee toch?

Edit: wel maar tijdelijk zie ik, wegens persoonlijke omstandigheden. Dus er is nog hoop.

Koekie1980 schreef op 23-03-2024 om 12:56:

[..]

Wandelen in de bossen en combineren met geocachen! Leuk wandeldoel voor jezelf en leuke speurtocht met kids. En dan afsluiten met een heerlijk broodje carpaccio in een of ander boscafe!

Of een interessant museum, ik ben niet zo van gezapige geschiedenis toestanden maar vind Corpus over t lichaam en Museum Beeld en geluid erg leuk.

Mijn kids wonen niet meer thuis 😉

Binnenkort ga ik naar het Rijksmuseum, weet iemand daarnaast in Amsterdam nog wat leuks om te doen/zien. Of ergens een leuke plek om te eten, in dit geval een restaurant voor in de avond. We gaan op een maandag, als het goed is moet dat in Amsterdam niet heel veel uitmaken wat ik zo denk. 

MidasWolf schreef op 23-03-2024 om 15:34:

Binnenkort ga ik naar het Rijksmuseum, weet iemand daarnaast in Amsterdam nog wat leuks om te doen/zien. Of ergens een leuke plek om te eten, in dit geval een restaurant voor in de avond. We gaan op een maandag, als het goed is moet dat in Amsterdam niet heel veel uitmaken wat ik zo denk.

Ik ben redelijk thuis hier, wat voor dingen vind je leuk?

Gelebloem schreef op 23-03-2024 om 15:39:

[..]

Ik ben redelijk thuis hier, wat voor dingen vind je leuk?

Eigenlijk best veel, het hoeft niet sportief te zijn. Eerder kunst en cultuur bijvoorbeeld. Of een mooi park/groen, een wijk in de stad, of bepaalde gebouwen. Ben zelf niet heel bekend in Amsterdam.


* Een voorbeeld in Deventer waar ik vlakbij woon staat bijvoorbeeld het oudste stenen huis van Nederland, heb je vogeleiland(park), een oude wijk in de binnenstad zoals het Bergkwartier. Beetje dat soort dingen in die richting. 

Pimpelmees67 schreef op 23-03-2024 om 14:24:

[..]

Ik heb de eerste aflevering van seizoen 1 geprobeerd. Mis ik de humor? Ik vind het vooral vreselijk slecht geacteerd...

 Ongeveer de grappigste serie die ik ooit gezien heb!

Friends blijft mijn favoriete serie, ook na vele keren kijken. 

madee schreef op 23-03-2024 om 18:12:

Friends blijft mijn favoriete serie, ook na vele keren kijken.

Dat heb ik dan weer echt nooit grsppig gevonden

Herfstappeltaart schreef op 23-03-2024 om 15:07:

Wat ik een geweldige serie vond (weet eigenlijk niet of hij nog te vinden is) : Peaky Blinders.

Op Netflix.

En er schijnt een film aan te komen....

Dolfje schreef op 23-03-2024 om 19:24:

[..]

Op Netflix.

En er schijnt een film aan te komen....

Echt? O dat ga ik in de gaten houden!

Prachtwacht schreef op 23-03-2024 om 08:26:

boektip: de meeste mensen deugen
Kijktip: op YouTube korte film: alles over niets

Daar kom ik dus niet doorheen. Toen ie maar door bleef zagen over de Homo Puppy ben ik afgehaakt. Wat een tegenvaller.

Nog een lichtvoetige tip: dagboek van een poes. Remco Campert.

Sex and the City! Net alle seizoenen weer gekeken. Staat op HBO.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.