Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Vertel welk liedje je bedoelt, zonder te vertellen welk liedje het is.

Naar aanleiding van Whamageddon topic:

Welk liedje krijg je de rest van de dag NIET meer uit je hoofd, als je alleen al (een stukje van) de melodie of tekst hoort? 

Plaats hier een deel van de tekst en anderen mogen raden welk liedje je bedoeld!  Of beschrijf de videoclip, of noem een ander karakteristiek iets waardoor een ander het liedje kan herkennen. 

Het stukje tekst mag ook fonetisch worden uitgeschreven, maak het zodanig dat de ander niet anders kan dan het in je hoofd horen, áls je weet welk liedje het is. 

SUCCES!


Regendrup.

Regendrup.

08-12-2021 om 19:13 Topicstarter

Dabba dee dabba daaaaa 

Regendrup. schreef op 08-12-2021 om 19:13:

Dabba dee dabba daaaaa

Blue of I’m blue?

Regendrup.

Regendrup.

08-12-2021 om 19:14 Topicstarter

Feles schreef op 08-12-2021 om 19:14:

[..]

Blue of I’m blue?

I'm blue dabba dee dabba daaaaaaa inderdaad!


Vandaag gehoord en blijft ook zo hangen: rijdt door de sneeuw naar huis (clip)

driving home for christmas?….

je mag er niet aanzitten.
TUDUDUDUDUW...
WHOOWOOWOOWOOWOOWOOWOOWOOPWOOOO

de coltrui eet graag pizza

Blije kerel die vraagt of ie even aandacht van je mag. 
Het ergste is wel dat de carnavalsversie bij mij nog veel hardnekkiger plakt. 
Ik heb even geen tijd, want ik ben aan de schijt. Als ik mijn sluitspier ontspan ja dan komt het ervan echt dan loopt het eruit.

Is toch al minstens 10 jaar geleden dat ik die versie eenmalig in de kroeg hoorde en het maakte een (kennelijk) onuitwisbare indruk. 
Trouwens, wel een confronterend topic dit…want toen ik ging controleren of het echt al 10 jaar geleden is zag ik dat het origineel in 2002 is uitgebracht 😱 - ik ben dus stiekem veel ouder dan ik schijn te denken 🙈)

LydiaDietz schreef op 08-12-2021 om 19:29:

je mag er niet aanzitten.
TUDUDUDUDUW...
WHOOWOOWOOWOOWOOWOOWOOWOOPWOOOO

Cant touch this!

LydiaDietz schreef op 08-12-2021 om 19:30:

de coltrui eet graag pizza

Eros ramazotti met pasta una bella calzone ?? 😄 Wat waarschijnlijk niet is wat de man zingt maar wel wat ik versta 😬

er.is.maar.1.Pino schreef op 08-12-2021 om 19:30:

Blije kerel die vraagt of ie even aandacht van je mag.
Het ergste is wel dat de carnavalsversie bij mij nog veel hardnekkiger plakt.
Ik heb even geen tijd, want ik ben aan de schijt. Als ik mijn sluitspier ontspan ja dan komt het ervan echt dan loopt het eruit.

Is toch al minstens 10 jaar geleden dat ik die versie eenmalig in de kroeg hoorde en het maakte een (kennelijk) onuitwisbare indruk.
Trouwens, wel een confronterend topic dit…want toen ik ging controleren of het echt al 10 jaar geleden is zag ik dat het origineel in is 2002 uitgebracht 😱 - ik ben dus stiekem veel ouder dan ik schijn te denken 🙈)

Heb je even voor mij van Frans Bauer

er.is.maar.1.Pino schreef op 08-12-2021 om 19:32:

[..]

Eros ramazotti met pasta una bella calzone ?? 😄 Wat waarschijnlijk niet is wat de man zingt maar wel wat ik versta 😬

LOL, nope... 

LydiaDietz schreef op 08-12-2021 om 19:33:

[..]

Heb je even voor mij van Frans Bauer

👍

Regendrup.

Regendrup.

08-12-2021 om 19:40 Topicstarter

er.is.maar.1.Pino schreef op 08-12-2021 om 19:32:

[..]

Eros ramazotti met pasta una bella calzone ?? 😄 Wat waarschijnlijk niet is wat de man zingt maar wel wat ik versta 😬

Hahahahahaha 

Regendrup.

Regendrup.

08-12-2021 om 19:41 Topicstarter

er.is.maar.1.Pino schreef op 08-12-2021 om 19:30:

Blije kerel die vraagt of ie even aandacht van je mag.
Het ergste is wel dat de carnavalsversie bij mij nog veel hardnekkiger plakt.
Ik heb even geen tijd, want ik ben aan de schijt. Als ik mijn sluitspier ontspan ja dan komt het ervan echt dan loopt het eruit.

Is toch al minstens 10 jaar geleden dat ik die versie eenmalig in de kroeg hoorde en het maakte een (kennelijk) onuitwisbare indruk.
Trouwens, wel een confronterend topic dit…want toen ik ging controleren of het echt al 10 jaar geleden is zag ik dat het origineel in 2002 is uitgebracht 😱 - ik ben dus stiekem veel ouder dan ik schijn te denken 🙈)

Dankje. Nu hoor ik die versie van jou in mijn hoofd 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.