Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Tv programma Het roer om

wie kijkt er ook naar dit programma ? Vanavond was de laatste aflevering. 

Ja, ga vandaag even terugkijken. 

Ik ben er pas mee begonnen dus zit nog in seizoen 1. 

Leuk programma. Ga het later vandaag terugkijken.

Ik heb net gekeken. Weet niet waar ze van leven? Of stromen die donaties gewoon binnen? 
Alles staat op zijn naam want zij heeft haar aardse bezittingen op gegeven. Dat kan wel makkelijk als je dan in andermans aardse bezittingen kan wonen. 
Ik heb ook de aflevering met Sonja en Patrick gekeken. En daar vond ik het echt vreemd hoe ze geen rekening houden met de kinderen. De oudste kinderen die hebben geen ouders meer in de buurt. Ok, dan kan je nog zeggen die zijn volwassen. Maar die jongste kinderen die worden meegesleept en dan regent het teveel in Frankrijk en hun slepen ze ze weer mee. 
Vond de aflevering over die boerderij wel leuk omdat het totaal wat anders was dan weer een b&b beginnen. Jammer dat het toch niks geworden is. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

20-02-2022 om 12:33

Kinderen die gewoon maar meegesleept worden inderdaad. Ik heb vroeger wel eens tegen iemand verteld dat ik eigenlijk wel in het buitenland zou willen gaan wonen (toen nog), maar dat ik nou eenmaal een kind van 7 had. Ze zei nou, ik zou het gewoon doen hoor, kinderen zijn nog zo flexibel, die wennen overal heel snel. 
Sommige kinderen misschien, maar ik weet zeker dat ik mijn dochter echt niet gelukkiger had gemaakt door haar uit haar vertrouwde omgeving te halen. 

Ik zit nu door dit topic de eerste aflevering te kijken, een stel dat naar Gambia gaat.
Zij zegt net dat ze de apen zo leuk vindt, maar dat ze er er nu wel achter is dat je ze niet moet aanhalen. En hij zegt dat ze het restaurant hebben gekocht zonder te zien van iemand die ze nog nooit gezien hebben, in goed vertrouwen. Dat belooft wat

GroenTuintje

GroenTuintje

21-02-2022 om 01:45 Topicstarter

Rondstruiner schreef op 20-02-2022 om 15:22:

Ik zit nu door dit topic de eerste aflevering te kijken, een stel dat naar Gambia gaat.
Zij zegt net dat ze de apen zo leuk vindt, maar dat ze er er nu wel achter is dat je ze niet moet aanhalen. En hij zegt dat ze het restaurant hebben gekocht zonder te zien van iemand die ze nog nooit gezien hebben, in goed vertrouwen. Dat belooft wat

Dan heb je nog wel wat te zien  De ene aflevering is beter dan de andere. 

GroenTuintje schreef op 21-02-2022 om 01:45:

[..]

Dan heb je nog wel wat te zien De ene aflevering is beter dan de andere.

Nou, ik heb nu de derde opstaan, met dat stel it-ers met twee kleine kinderen in Frankrijk, maar hoe durf je zo gasten te ontvangen, in zo'n bouwput . Niemand wil toch in de troep zitten in zijn vakantie, sneu voor die mensen. Met plaatsvervangende schaamte naar zitten kijken.

GroenTuintje

GroenTuintje

21-02-2022 om 22:47 Topicstarter

ja ik kijk bij elke aflevering weer met stomme verbazing 

Ik ben nu bij dat stel in Benidorm met die zanger...
Ik weet nu zeker dat ik niet daarheen op vakantie wil 

Vaak snap ik het ook niet. Van die mensen die geen woord Frans spreken, maar dan ergens op het Franse platteland een bouwval kopen en dat moet dan binnen een half jaar een B&B zijn. Met veel pijn en moeite weten ze dan tussen de puinhopen 1 kamer redelijk netjes te maken, en dan ontvangen ze mensen in hun verbouwingspuinhoop, maar tja, de slaapkamer is redelijk in orde. Wie wil daar dan zitten?

GroenTuintje

GroenTuintje

26-02-2022 om 10:19 Topicstarter

Pejeka1 schreef op 25-02-2022 om 20:51:

Vaak snap ik het ook niet. Van die mensen die geen woord Frans spreken, maar dan ergens op het Franse platteland een bouwval kopen en dat moet dan binnen een half jaar een B&B zijn. Met veel pijn en moeite weten ze dan tussen de puinhopen 1 kamer redelijk netjes te maken, en dan ontvangen ze mensen in hun verbouwingspuinhoop, maar tja, de slaapkamer is redelijk in orde. Wie wil daar dan zitten?

zo kun je het wel kort samenvatten 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.