Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Tony de Bachelor

Heb de afgelopen dagen op bed gelegen omdat ik ziek ben geworden van mijn 2e vaccinatie. Dus eens de tijd genomen om door Videoland te bladeren. Heb nu een nieuwe Guilty Pleasure. De Bachelor. Heeerlijk vermaak. Heb nu alle 4 de afleveringen gezien. Wie ook? En met wie denk je dat hij uiteindelijk het programma verlaat..


Ja ik! Heerlijk vermaak, al vind ik het wel een tegenvaller dat hij het schijnt te hebben uitgemaakt met zijn vriendin om mee te kunnen doen aan dit programma 

Dat meisje waarmee hij heeft gezoend vind ik wel mooi passen. Die blonde van de first impression rose heeeel overdreven gefocust op hipzijn. En die blonde Jolijn van 24 uit Amsterdam die ik heel knap vind, lijkt me een ontzettend moeilijke dame om mee te leven. 

Jaaa, heerlijke guilty pleasure  

Tot nu toe vind ik het echt genieten. Veel leuker dan de Bachelorette, die heb ik uiteindelijk niet af gekeken. Ik vind Tony een fijne bachelor, het komt op mij over alsof hij goed naar zijn gevoel luistert.

Ik vind Julia wel een kanshebber. Leuke dame ook en ik vind haar wel wat voor Tony. 

Maxime kwam snel in beeld maar ik zie het niet echt gebeuren met hen op de lange termijn. Het voelt als net geen match.

Verder weet ik het nog niet zo goed, het zijn er ook nog zo veel dat ik steeds vergeet wie wie is.

Pilatespas

Pilatespas

08-07-2021 om 23:26 Topicstarter

Ik vind Jolijn of Joy wel bij hem passen. Ben voor hem een ouwe muts, maar vind hem zelf nog wel leuk. Hij is zo aardig naar die meiden! Respectvol. Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Klopt, Roos wil te geforceerd hip doen. 

Sunny_ schreef op 08-07-2021 om 23:23:

Ja ik! Heerlijk vermaak, al vind ik het wel een tegenvaller dat hij het schijnt te hebben uitgemaakt met zijn vriendin om mee te kunnen doen aan dit programma

Dat meisje waarmee hij heeft gezoend vind ik wel mooi passen. Die blonde van de first impression rose heeeel overdreven gefocust op hipzijn. En die blonde Jolijn van 24 uit Amsterdam die ik heel knap vind, lijkt me een ontzettend moeilijke dame om mee te leven.

Oef, zou dat echt zo zijn? Dat zou ik echt jammer vinden

Buitenmens schreef op 08-07-2021 om 23:28:

[..]

Oef, zou dat echt zo zijn? Dat zou ik echt jammer vinden

volgens juicechannel op instagram wel. En die hebben het wel vaak bij het rechte eind. 

Sorry voor deze boodschap 

Pilatespas schreef op 08-07-2021 om 23:26:

Ik vind Jolijn of Joy wel bij hem passen. Ben voor hem een ouwe muts, maar vind hem zelf nog wel leuk. Hij is zo aardig naar die meiden! Respectvol. Ben benieuwd hoe het gaat lopen. Klopt, Roos wil te geforceerd hip doen.

die bril   

Joy vind ik ook leuk! Jolijn dus te moeilijk. Daar zit nog wel wat achter denk ik. Ze ziet er ook veel ouder uit dan 24 vind ik. Niet negatief, maar ze komt zo volwassen over in haar uiterlijk. Weet niet hoe het anders te verwoorden. 

Ik kijk ook graag naar dit programma, en idd leuker dan de bachelorette

Pilatespas

Pilatespas

08-07-2021 om 23:35 Topicstarter

Sunny_ schreef op 08-07-2021 om 23:31:

[..]

die bril

Joy vind ik ook leuk! Jolijn dus te moeilijk. Daar zit nog wel wat achter denk ik. Ze ziet er ook veel ouder uit dan 24 vind ik. Niet negatief, maar ze komt zo volwassen over in haar uiterlijk. Weet niet hoe het anders te verwoorden.

alles wat jij zegt deel ik ook! Die Roos kwam als de nieuwe Doutzen binnen en een dag later als een halve gare bij hem aan tafel, mét bril...

Vind Jolijn leuk. Maar 24 kan toch niet waar zijn idd. Ze springt er wel uit.

Pilatespas schreef op 08-07-2021 om 23:35:

[..]

alles wat jij zegt deel ik ook! Die Roos kwam als de nieuwe Doutzen binnen en een dag later als een halve gare bij hem aan tafel, mét bril...

Vind Jolijn leuk. Maar 24 kan toch niet waar zijn idd. Ze springt er wel uit.

jaaa! Ze lijkt echt zoveel ouder dan 24, kon het bijna niet geloven 

Ja Jolijn springt er zeker uit! Ze heeft een gezicht wat je onthoudt, echt een type dat presentatrice zou kunnen worden ofzo. 

Sunny_ schreef op 08-07-2021 om 23:39:

Ja Jolijn springt er zeker uit! Ze heeft een gezicht wat je onthoudt, echt een type dat presentatrice zou kunnen worden ofzo.

ze doet mij ook denken aan Micky Hoogendijk

Ik vind het ook leuk dat ze niet zo 13-in-1-dozijn is. Leuk kapsel, voor zo ver ik kan zien geen fillers etc. Net als Joy en nog meer van die meiden. Puur en aantrekkelijk. Op die ene meid na dan. Wat heeft die zichzelf aangedaan zeg? Ik weet niet of jullie 90 day fiancé kijken maar ze lijkt op die Scandinavische dame die in een van de laatste seizoenen zat: Jasmine. 

Ow van het weekend even kijken of ik nog ff een weekje gratis kan kijken. 

De vorige bachelor met Marvin was ook heerlijke trash tv 

Ik vind Diva een heel schattig meisje maar dat zal geen match zijn denk ik. India vind ik ook leuk. 

Heerlijk concept, dat programma. Maar ben ik de enige die niet snapt waarom ze Tony als bachelor hebben gekozen? Ik zie echt 0 kans dat hij een langdurige (monogame) relatie krijgt na dit programma...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.