Media en cultuur
Renmuis
31-05-2026 om 16:05
Theaterseizoen 26/27 - gaan jullie ook en waar naartoe?
Rond deze tijd van het jaar worden altijd de theateragenda's voor volgend jaar weer bekend gemaakt en gaat de kaartverkoop van start. Een deel van mijn vakantiegeld gaat hier altijd aan op
Ik heb voor komend seizoen al een aantal voorstellingen geboekt, waarvan de meeste samen met mijn dochter van bijna 8, en ook een paar met vriendinnen.
Wij gaan onder andere naar Mus & Kapitein Kwaadbaard (musical), Alleen maar lieve jongens (toneel) en Rhythm & Flow (hiphop dans). Ik ga met een vriendin naar Nachtwacht (muziektheater) en Big Pharma (toneel). Daarnaast wil ik met mijn dochter nog naar wat kleinere, intiemere voorstellingen, maar die boek ik meestal later.
Ik ben benieuwd of er meerdere forummers hiermee bezig zijn, en wat jullie allemaal gaan zien!
letterkoekje
01-06-2026 om 08:00
Ook in België is het wat aankondigingen en reserveringen betreft, momenteel hoogseizoen. Een muziekoptreden heb ik al geboekt en ook nog een comedyshow.
Vanavond om 19.50 zit ik in de startblokken want om 20 uur start weer een ticketverkoop online. Dan komen er weer enkele optredens bij en zal ik blij zijn als ik goeie plaatsen heb kunnen bemachtigen.
Ik wens iedereen veel plezier bij de geboekte voorstellingen.
Joszy
01-06-2026 om 10:55
Schommelstoel schreef op 01-06-2026 om 07:39:
Ik heb een kaartje voor Ayoub Kharkhach gekocht, komend najaar.
Naar aanleiding van het prachtige interview met hem in de podcast 'met Groenteman in de kast' onlangs.
Ik heb hem vorig jaar ofzo gezien. Heel mooie zangstem en goede liedteksten!
Tuinfluiter
02-06-2026 om 06:27
Ik heb nog geen programma bekeken maar ik ga meestal zo'n 3 a 4 keer per jaar. Zit altijd klassieke muziek tussen en nooit cabaret. Ik ga van het weekend kijken of er iets bij zit waar ik heen wil in mijn woonplaats en mijn dochter tipt mij altijd over voorstellingen in haar woonplaats waarvan zij weet dat ik het mooi vind.
Gebruikersnaaminvullen
02-06-2026 om 09:44
Ik ga naar Jack Savoretti, Jimmy Carr en Richard Groenendijk.
Venusss
02-06-2026 om 11:15
Door jullie enthousiasme hier gisteravond kaartjes gekocht voor Esther van der Voort
Kende haar niet. En ik heb kaartjes voor Rayen Panday, ik vond hem leuk in Lol Last One Laughing. Ben erg benieuwd naar beide!
stokstaart
02-06-2026 om 12:38
Ik heb kaarten voor Yentl en de Boer. En wilde graag naar de oudejaars van Claudia de Breij maar die is helaas al uitverkocht hier.
Esther van der Voort heb ik even gekeken en het lijkt me heel leuk maar het onderwerp (kinderen) spreekt me niet aan. Kristel de Laat heb ik opgeslagen op TV voor vanavond.
Thora
02-06-2026 om 13:51
lientje69 schreef op 31-05-2026 om 20:44:
Ik wil eigenlijk wel naar Esther van der Voort. Maar weet niet of ik man mee krijg. Ook is het nog wat onduidelijk of ik me dan goed genoeg voel, maar ja, je moet nu eenmaal lang van te voren boeken.
Ik wilde dat ook maar ze is overal wat een beetje in de buurt is uitverkocht. Zo jammer.
Renmuis
02-06-2026 om 22:57
Ik krijg ook veel inspiratie van jullie, dankjewel! Ik ga eigenlijk nooit meer naar cabaret, terwijl ik dat vroeger ook echt wel heel leuk vond. Dankzij jullie weer wat nieuwe namen om naar uit te kijken ![]()
Renmuis
02-06-2026 om 23:22
Ennn ik heb nu ook tickets voor Esther van der Voort. Lekker beinvloedbaar. 
Tijgeroog
02-06-2026 om 23:28
Ik ben vanavond naar Joep van Deudekom en Rob Urgert geweest, De Verbinders. Hele bijzondere avond, erg interactief. Aanrader!
En vanmiddag pas kaartjes gekocht 
amarna
03-06-2026 om 07:51
Ted68 schreef op 31-05-2026 om 16:14:
Ik ga in November naar Joe Jackson….
Ik ook! Waar ga jij? Ik in Rotterdam in Luxor in november.
En in oktober naar Paul Carrack, ook in Luxor.