Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Theaterseizoen 26/27 - gaan jullie ook en waar naartoe?

Ik wil eigenlijk wel naar Esther van der Voort. Maar weet niet of ik man mee krijg. Ook is het nog wat onduidelijk of ik me dan goed genoeg voel, maar ja, je moet nu eenmaal lang van te voren boeken.

Tot 12 jaar kun je hier gratis naar de kindervoorstellingen, wel papa of mama meebrengen, dus geen reden om niet te gaan wegens de prijs.

lientje69 schreef op 31-05-2026 om 20:44:

Ik wil eigenlijk wel naar Esther van der Voort. Maar weet niet of ik man mee krijg. Ook is het nog wat onduidelijk of ik me dan goed genoeg voel, maar ja, je moet nu eenmaal lang van te voren boeken.

Ik vind haar hilarisch, ik volg haar op instagram en moet zo lachen om de stukjes die ze daar plaatst.

We gaan sowieso naar Titanique, Spruijt & Opperman en Baron 1898.

lientje69 schreef op 31-05-2026 om 20:44:

Ik heb zojuist kaarten besteld. 

Ik zou gewoon boeken hoor. Mocht je je niet goed voelen dan kan je de kaarten vast wel kwijt aan iemand anders.

Grindelwald schreef op 31-05-2026 om 20:52:

[..]

Ik vind haar hilarisch, ik volg haar op instagram en moet zo lachen om de stukjes die ze daar plaatst.

Ik ken haar dus van Facebook  maar vind haar idd ook grappig. Net als Kristel de Laat. Maar die was én hier niet in de buurt én al gelijk overal uitverkocht. 

lientje69 schreef op 31-05-2026 om 21:53:

[..]

Ik ken haar dus van Facebook maar vind haar idd ook grappig. Net als Kristel de Laat. Maar die was én hier niet in de buurt én al gelijk overal uitverkocht.

Christel de Laat was gisterenavond op ned1. Als je terug kunt kijken hoef je niet eens de deur uit 😄.

Marin125 schreef op 31-05-2026 om 21:58:

[..]

Christel de Laat was gisterenavond op ned1. Als je terug kunt kijken hoef je niet eens de deur uit 😄.

Ik heb hem inderdaad opgenomen!

Grindelwald schreef op 31-05-2026 om 21:53:

[..]

Ik heb zojuist kaarten besteld.

Ik zou gewoon boeken hoor. Mocht je je niet goed voelen dan kan je de kaarten vast wel kwijt aan iemand anders.

Kan nog niet . Dan moet ik minimaal 4 voorstellingen boeken. Vanaf 6 juni kan het wel maar hij is nu al nagenoeg uitverkocht. In een andere stad  staat al een wachtlijst zelfs.

Edit: een stad nog verder weg ( maar wel te doen ) waren  nog wel wat kaarten. Ik heb gereserveerd voor april 2027. Dan zal ik dat toch wel weer eens kunnen?? Hoop ik heel erg tenminste.  Dan ben ik alweer een jaar verder.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.