Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Theater; wat trek je aan?

Ik ga binnenkort voor het eerst van mijn leven naar het theater, naar een tour van een zanger.
Nou heb ik echt geen idee wat je aantrekt naar zoiets; 'mag' je in spijkerbroek, truitje en blazer of zo? Of moet het allemaal iets netter? 
Thnx!

nee hoor, gewoon waar jij je lekker in voelt

Ja hoor, je mag in je spijkerbroek! Je mag alles aan wat je wil, dat kan je gewone dagelijkse outfit zijn, maar ook een wat chiquer jurkje. Met allebei val je niet uit de toon in een theater .

ButterCup

ButterCup

30-09-2021 om 07:06 Topicstarter

Ow wat goed, fijn bedankt!

Als het een popzanger is kan alles, van spijkerbroek tot chic jurkje. Als het een operazanger in Carré is, wees er op voorbereid dat veel gasten wat chiquers aanhebben dan een spijkerbroek.

Gewoon in comfortabele kleding waarmee je ook in de bios zit. Een jeans in mijn geval. 

Voor mij is het een excuus om me op te tutten, maar elke keer valt me op dat ik één van de weinigen ben. Zelfs in het concertgebouw.

Dus trek vooral aan waarin jij je lekker voelt

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

30-09-2021 om 15:52

Ik doe meestal wel iets netters aan dan een spijkerbroek en slobber-trui. Je mag uitpakken (zonder uit de toon te vallen), maar het hoeft niet. Een leuke iets-meer-dan-dagelijkse outfit volstaat meestal prima.

ButterCup

ButterCup

30-09-2021 om 21:04 Topicstarter

Ja slobbertrui zou ik niet doen hoor!
Maar wel fijn dat een spijkerbroek gewoon kan 😊

Ik doe net als Lollypopje; perfecte gelegenheid om uit te pakke. Draag dus net even een meer opvallende / feestelijke outfit dan normaal. Meestal ben ik dan ook nog 1 van de jongsten. Dus dan heb je misschien wel bekijks haha daar moet je tegen kunnen / leuk vinden. Ik vind het wel prima. Ga meestal in mijn eentje en heb altijd wel aanspraak. Veel plezier! 

Wat leuk! Theater is een leuk uitje, je gaat vast hierna vaker! 
Tsja 'vroeger' was het theater nog een shique aangelegenheid, waar mensen helemaal opgedoft in gala naar toe gingen. Goede oude tijd? Neehoor, gelukkig nu een stuk laagdrempeliger. 
Ik ga niet in mijn huispak, maar doe net zoals ik ook bijvoorbeeld naar een restaurant ga. Voor mij betekent dat een spijkerbroek met een 'net' shirtje of blouse en ik doe make-up op. 
Veel plezier 

Als je nu in een of andere VIP loge zit, okee, maar je zit gewoon op elkaar geplakt net als in 'n bioscoop, dus ik zou me al heel snel overdressed voelen als ik daar opgekleed zou gaan zitten. 

ButterCup

ButterCup

01-10-2021 om 10:55 Topicstarter

Brienne schreef op 01-10-2021 om 09:44:

maar doe net zoals ik ook bijvoorbeeld naar een restaurant ga. 


Veel plezier

Ja zoiets dus, helemaal prima!

En bedankt; ben erg benieuwd en heb er zin in!

Heb ook een erg leuke date dus dat helpt sws 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.