Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

The masked singer

het was vorig seizoen wel een beetje mijn guilty pleasure... wie kijkt er ook? En wie raadt er mee?

Joszy

Joszy

17-12-2021 om 20:30 Topicstarter

ik ben het wel eens met het panel dat hij niet beweegt als jamai. Maar misschien is dat wel de act

Ik vind haar eigen muziek helemaal niets, maar Emma Heesters heeft echt een mooie stem!

Ik twijfel nu of t wel Emma is want ik heb haar een keer Engels horen zingen en dat was echt met zo’n Hollandse tongval. Dit vond ik goed gezongen.

Ik heb dus heel lang gedacht dat het Romy Monteiro was, maar de hints wijzen toch allemaal richting Emma. Ik ken Emma eigenlijk alleen van de Beste Zangers en de stem lijkt er ook wel op inderdaad.

Ja dit is Emma hoor .

Ik denk dat het uiteindelijk tussen Jamai en Emma gaat. Ik merk wel dat ik vrouwenstemmen wel echt veel moeilijker te herkennen vind (niet alleen dit seizoen)

Haha , toch Tygo .

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Tygo  Ik vind hem zo leuk!!!

Wat is Tygo toch een leuke man

Jaaaaa dit is Xander. 

Ik hoor dus echt Jim Bakkum in de haai

Het wordt tijd dat iemand eens een goede hit voor Jamai gaat schrijven

o ik hoor Jamai wel heel
Duidelijk super mooi gezongen.
Xander in de haai was ook goed te horen. Of Emma in de krokodil  zit weet ik niet zo goed. 

Op een gegeven moment stond de haai in een bepaalde houding en met sommige bewegingen en ik zag echt Xander.

Dolfje schreef op 17-12-2021 om 21:36:

Op een gegeven moment stond de haai in een bepaalde houding en met sommige bewegingen en ik zag echt Xander.

Haha ja dat wilde ik ook al typen. Denk de kop eraf en daar staat gewoon Xander. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.