Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

The masked singer

het was vorig seizoen wel een beetje mijn guilty pleasure... wie kijkt er ook? En wie raadt er mee?

Zeker Edwin Evers.

Het biggetje is Nicolette Kluijver, vorige keer duidelijk aan haar stem te horen en nu aan haar manier van praten.

Sherlock schreef op 26-11-2021 om 21:03:

Het biggetje is Nicolette Kluijver, vorige keer duidelijk aan haar stem te horen en nu aan haar manier van praten.

De hints zouden kunnen kloppen maar ik hoor het gewoon echt niet.

Mijn vriend denkt biggetje Miljuska

Gatekeeper schreef op 26-11-2021 om 21:08:

[..]

Dat heb ik dus met Cupido.

Monique Smit?

Gatekeeper schreef op 26-11-2021 om 21:08:

[..]

Ik hoorde het nu ook niet zo goed maar vorige keer wel heel duidelijk haha. Zo knap hoe mensen zulke verschillende stemmen kunnen opzetten, zeker als ze ook nog moeten zingen!

Het hondje is Geraldine Kemper 

Joszy

Joszy

26-11-2021 om 21:37 Topicstarter

Dierenvriend97 schreef op 26-11-2021 om 21:18:

Het hondje is Geraldine Kemper

Goed gehoord! 

Giraf is Tygo Gernandt.

Ik heb geen idee bij de giraf, vind hem wel erg leuk 

Broodjebrie schreef op 26-11-2021 om 21:42:

Giraf is Tygo Gernandt.

Dat zou ik leuk vinden! Ik vraag me dan af in welk programma hij twee keer tweede is geworden. Hij heeft wel twee keer WIDM gedaan maar daar werd hij maar 1 keer tweede en die andere keer haalde hij de finale net niet, dus dat klopt toch net niet.

Flapje schreef op 26-11-2021 om 21:09:

Mijn vriend denkt biggetje Miljuska

Zij is niet vegetarisch toch en die big wel

Sherlock schreef op 26-11-2021 om 22:00:

[..]

Dat zou ik leuk vinden! Ik vraag me dan af in welk programma hij twee keer tweede is geworden. Hij heeft wel twee keer WIDM gedaan maar daar werd hij maar 1 keer tweede en die andere keer haalde hij de finale net niet, dus dat klopt toch net niet.

Dat snap ik ook niet, net zoals de hint naar 88, Olympische spelen. 

Verder staat kok voor coke en de meerdere petten die hij op had naar zijn rollen in Combat en Dr Tinus. 

Sherlock schreef op 26-11-2021 om 22:00:

[..]

Ik heb even op wiki gekeken maar ik kan er ook niet veel wijzer uit worden

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.