Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

The Block Australia

Wie kijkt ook? Het seizoen speelt zich af tijdens de corona pandemie wat extra uitdagingen met zich meebrengt. 

OrganicDeer76

OrganicDeer76

23-09-2021 om 15:30

Nee maar weleens gezien. Waar en op hoe laat is het nu? 

redbulletje

redbulletje

23-09-2021 om 15:39 Topicstarter

Net5 rond 18.30. 
Seizoen is al een aantal afleveringen bezig. Ik ben er ook te laat achter gekomen dat dit een actueel seizoen was door de vele herhalingen, maar ben nu wel weer aangehaakt. 

Ik ben een beetje block moe. Veel van hetzelfde. 
My house rules  levert meer verschillende kamers op en meer drama's.

Een block zonder aparte huisjes waar echt nog heel veel gedaan moet worden (zoals die oude bioscoop en dat hotel) vind ik veel leuker ook.

redbulletje

redbulletje

23-09-2021 om 15:57 Topicstarter

Eerder dit jaar zijn er meerdere seizoenen The Block NZ uitgezonden en toen zat ik er helemaal in. Nu moet ik weer wennen.

Houserules is allang niet meer uitgezonden toch of heb ik dat weer gemist? Daar kijk ik ook naar uit! 

Ik volg 't. Erg benieuwd wat er over 5 dagen gebeurt als daar dan een lockdown wordt ingevoerd.


Vermaak me kostelijk met de vader die neergezet wordt als een luie sikkel. Maar ook met het stel waarvan de gozer vaak gedoe heeft met de bouwinspecteurs en wiens vrouw zuur loopt te roepen hoe oneerlijk het allemaal wel niet is en dat iedereen de pik op hen zou hebben.

Bizar idee dat ze in 2 dagen alles voor de nieuwbouw moeten bestellen, want enkel nog uit stalen buizen bestaat. Is echt anders wanneer ze over tig weken beoordeeld worden op hun vaardigheden anno nu, de commentaren van de jury niet hebben kunnen verwerken in de inkoop. Lijkt me lastig. Verder zit 't goed in elkaar, leuke tv.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.