Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Temptation Island: Love or Leave (Videoland Spoilers)


ik ben helemaal bij hoor. Hopelijk redden Julia en Wouter het. Efrain en Aylin zijn denk ik nep (denk ik n.a.v. dat artikel).

Trouwens, ik vind Monica een leuk mens. Heel wat fijner dan die ice queen van vorige seizoenen. 

Dutchgirly

Dutchgirly

17-10-2021 om 22:08 Topicstarter

https://lovereality.nl/temptation-delphine-schept-duidelijkheid-over-niet-mijn-enigste-liefje-uitspraak/

Delphine legt haar uitspraak uit. Het ging inderdaad over vòòr Bert. Hij doet ook echt alles om haar in een slecht daglicht te stellen.

Dutchgirly schreef op 17-10-2021 om 22:08:

https://lovereality.nl/temptation-delphine-schept-duidelijkheid-over-niet-mijn-enigste-liefje-uitspraak/

Delphine legt haar uitspraak uit. Het ging inderdaad over vòòr Bert. Hij doet ook echt alles om haar in een slecht daglicht te stellen.

Dit had ik meteen zo opgevat, is toch logisch (niet negatief richting jou bedoeld, maar naar Bert  )

SilverQuelea47

SilverQuelea47

17-10-2021 om 23:41

Ja, dar dacht ik ook al.
Bert is een naar engnekje en Fientje zou eigenlijk wel hulp moeten zoeken. Bij zo'n figuur blijven met al die camera's is niet gezond.

Die Bert weer met zijn wazige verhaal over dat ene meisje dat op hem wacht thuis…

Voor Bert begin ik echt een antipathie te ontwikkelen. Ik wil hem niet meer in beeld of horen praten. Normaal vind ik het leuk om mensen een paar maandjes te volgen op insta voor extra juice, maar niet bij Bert. Zo iemand wil ik op geen enkele manier in mijn leven, zelfs niet voor juice. 

Delphine lijkt me trouwens best wel een simpele ziel. Hopelijk zijn haar ogen nu écht geopend. 

En ik hoop dat ze volgende week The Talk van Julia aan Wouter gaan laten zien, en niet met valse montages aankomen. 

Het valt me nu pas op dat Bert steeds vragen stelt en die zelf beantwoord. 

“Maakt het me nog uit wat Delphine vindt? Nee. Heb ik ooit zelf een deur gestompt? Ja. Heb ik daarvan geleerd? Ja. Ben ik een zak hooi? Nee, ik ben een hele grote zak met hooi.” 

Efrain vind ik ook steeds enger trouwens. 
Ga hard duimen voor Wouter en Julia! 

het zou me niets verbazen als Efrain acteert.

Aviendha schreef op 21-10-2021 om 19:07:

het zou me niets verbazen als Efrain acteert.

Beide denk ik. Ze liet hem als verleider mee doen toen ze al een relatie hadden. Die fame mislukte, dan nu maar als koppel. 

Dutchgirly

Dutchgirly

21-10-2021 om 21:52 Topicstarter

Ik probeer toch het mysterie te ontrafelen van die SOA. Ik geloof niet dat Delphine is vreemd gegaan en het was iets met een sauna.

Zou het zoiets zijn?

Delphine gaat naar de sauna.. Ze heeft een paar dagen daarna jeuk aan haar kruis. Ze denkt dat ze in de sauna een SOA kan oplopen (erg slim zijn ze natuurlijk niet op TI). Gaat naar de dokter voor een soa-test. Daar kwam niets uit, dokter wil het verder onderzoeken. Jeuk was na een paar dagen weer over. Dus maar verder zo gelaten. Bert gebruikt dit nu als ammunitie om te schieten op haar, om vooral te laten zien dat zij de slechterik is en niet hij.

Dutchgirly schreef op 21-10-2021 om 21:52:

Ik probeer toch het mysterie te ontrafelen van die SOA. Ik geloof niet dat Delphine is vreemd gegaan en het was iets met een sauna.

Zou het zoiets zijn?

Delphine gaat naar de sauna.. Ze heeft een paar dagen daarna jeuk aan haar kruis. Ze denkt dat ze in de sauna een SOA kan oplopen (erg slim zijn ze natuurlijk niet op TI). Gaat naar de dokter voor een soa-test. Daar kwam niets uit, dokter wil het verder onderzoeken. Jeuk was na een paar dagen weer over. Dus maar verder zo gelaten. Bert gebruikt dit nu als ammunitie om te schieten op haar, om vooral te laten zien dat zij de slechterik is en niet hij.

Ik denk dat het precies zoiets was

_melon schreef op 21-10-2021 om 20:18:

[..]

Beide denk ik. Ze liet hem als verleider mee doen toen ze al een relatie hadden. Die fame mislukte, dan nu maar als koppel.

Kan. Of ze hebben überhaupt geen relatie (gehad).

ik had trouwens het idee dat Viktor ook wel klaar is met Bert. Hij vroeg iets in de trant van heb je nu alles verteld of gaan er nog meer dingen komen.

Aviendha schreef op 21-10-2021 om 21:59:

[..]

Kan. Of ze hebben überhaupt geen relatie (gehad).

Maar dan zou dat toch wel bekend zijn, lijkt mij?

Bedoel als zij mijn buurmeisje was en ik wist zeker dat ze niet al 2 jaar met die kerel heeft dan had ik Alberta Verlinde wel even geappt zeg maar. 

_melon schreef op 21-10-2021 om 22:28:

[..]

Maar dan zou dat toch wel bekend zijn, lijkt mij?

Bedoel als zij mijn buurmeisje was en ik wist zeker dat ze niet al 2 jaar met die kerel heeft dan had ik Alberta Verlinde wel even geappt zeg maar.

Dat is inderdaad zo, maar ik denk eigenlijk dat de mensen uit dit soort programma's (TI, ex on the beach) niet belangrijk genoeg zijn om echt een ding van te maken op rtl boulevard. "Breaking news: aylin en efrain uit temptation island zijn eigenlijk gewoon zakenpartners!!" 

Maar misschien heb je gelijk hoor! Ik vind het het leukst om gewoon in trash tv te geloven maar sommige dingen...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.