Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Temptation Island: Love or Leave (Videoland Spoilers)

Kijkt er nog iemand naar Temptation Island 2021? 

Wat denken jullie van de koppels en de vrijgezellen? Wie gaat het halen en wie niet?

Koppels:

Bert-Delphine-Temptation-Island.jpg

Bert (33) & Delphin (27): 10 jaar samen

Nico-Donna-Temptation-Island-2021.jpg

Nico (26) & Donna (26): 2,5 jaar samen


Wouter-Julia-Temptation-Island-2021.jpg

Wouter (30) & Julia (24): 1,5 jaar samen

Thumb-Efrain-Aylin-450x300.jpg

Efrain (24) en Aylin (22): 1 jaar samen


Dutchgirly

Dutchgirly

26-08-2021 om 22:03 Topicstarter

Ik zat er helemaal klaar voor om te gaan kijken. Maar helaas Videoland lag eruit. Blijkbaar wilde heel Nederland kijken. Morgen maar een nieuwe poging.

Ik vind het echt verbazingwekkend dat koppels die 9 en 10 jaar samen zijn hier aan meedoen.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

26-08-2021 om 22:06

Dat onderste stel vind ik nou echt een typisch temptation stel 

Waarom wil je in 's hemelsnaam met een relatie van 9 of 10 jaar meedoen?

Ja maar gisteren storing dus vanavond gaan we kijken!

Dutchgirly schreef op 26-08-2021 om 22:03:

Ik zat er helemaal klaar voor om te gaan kijken. Maar helaas Videoland lag eruit. Blijkbaar wilde heel Nederland kijken. Morgen maar een nieuwe poging.

Ik vind het echt verbazingwekkend dat koppels die 9 en 10 jaar samen zijn hier aan meedoen.

Dat begrijp ik dus ook niet, waarom zou je zo’n lange relatie zo bewust op het spel zetten. Hoe dom kun je zijn. 

Bert en Wouter gaan sowieso wel voor de bijl, denk ik. 

Marty1984 schreef op 26-08-2021 om 23:10:

Waarom wil je in 's hemelsnaam met een relatie van 9 of 10 jaar meedoen?

Preciesss! Zou ik nooit doen. 

Van die korte relaties vind ik het wel een goede test, al zou ik zelf niet zo ver gaan om iemand testen.. 

Ik vind het eigenlijk zowel met een lange als met een korte relatie raar om mee te doen. Met een lange relatie dat je dat op het spel gaat zetten en met een korte relatie dat je zo’n programma al nodig denkt te hebben.
Ik vind het gewoon een heel raar concept en zou nooit zo de kat op het spek binden. Vragen om ellende.
Maar goed, daardoor wel heerlijke trash- en guilty pleasure tv….

Dutchgirly

Dutchgirly

27-08-2021 om 21:02 Topicstarter

Ben nu gaan kijken. Mijn hemel. Die Belgische jongen Nico... wat een risico neemt hij. Zijn huis, zijn baan en zijn honden is hij kwijt als dit mis gaat. 

Dutchgirly schreef op 27-08-2021 om 21:02:

Ben nu gaan kijken. Mijn hemel. Die Belgische jongen Nico... wat een risico neemt hij. Zijn huis, zijn baan en zijn honden is hij kwijt als dit mis gaat.

Hij zat in Ex on the Beach enkele jaren geleden en vorig jaar nog op Tinder dus die maakt zich niet zo snel druk gok ik. 

Dutchgirly

Dutchgirly

27-08-2021 om 22:43 Topicstarter

oh echt? Jij bent er al helemaal ingedoken zie ik 😁 hij kwam wel heel aardig over, maar als hij vorig jaar op Tinder zat dan gaat er toch al een poosje iets mis bij die twee. Die Donna lijkt me trouwens echt niet te doen als partner, zo onzeker!

Dutchgirly

Dutchgirly

28-08-2021 om 08:13 Topicstarter

Voor wie wil, hieronder een link naar een spoiler over welk koppel weggaat en wie het nieuwe koppel is:

https://lovereality.nl/vierde-temptation-koppel-al-te-zien-in-trailer-door-blunder-een-oude-bekende/

Dutchgirly schreef op 27-08-2021 om 22:43:

oh echt? Jij bent er al helemaal ingedoken zie ik 😁 hij kwam wel heel aardig over, maar als hij vorig jaar op Tinder zat dan gaat er toch al een poosje iets mis bij die twee. Die Donna lijkt me trouwens echt niet te doen als partner, zo onzeker!

Ja ik volg 2 van die roddelfabrieken op Insta haha. Die hebben er altijd screenshots enzo bij. 

Zoals altijd voel ik weer plaatsvervangende schaamte voor de Belgische mannen. Goeie herinnering waarom ik vrijgezel ben.

Ook dit jaar vraag ik me weer af waar ze de koppels vandaan hebben gehaald 🙈 Hoe erg obsessed is Delphine ook met complete tracking apps. Dat kan toch niet goed gaan als je al tien jaar samen bent

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.