Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Teen Mom OG / 2 topic

Praat hier mee over het wel en wee van de Teen Moms. Teen Mom OG en Teen Mom 2 zijn in Nederland te kijken op MTV.

Let op; dit topic is INCLUSIEF SPOILERS 
Dus nieuwsberichten over de zoveelste arrestatie van Ryan, machete actie van Amber of woedeaanval van Kailyn zijn hier toegestaan. Graag zelfs! 


_melon

_melon

19-07-2021 om 09:25 Topicstarter

Dit topic kan hier natuurlijk ook niet ontbreken, ook al is het redelijk rustig de laatste tijd. 

Leuk topic! Ik volg Teen Mom al vanaf het begin toen ze zwanger waren tot nu nog steeds.

_melon

_melon

19-07-2021 om 10:19 Topicstarter

Jaaa ik ook. Bizar hoe oud die kinderen (en wij dan ook) alweer zijn. 

Zijn er eigenlijk alweer nieuwe afleveringen? Ik volg het niet echt, maar soms wel leuk om te kijken

_melon schreef op 19-07-2021 om 10:19:

Jaaa ik ook. Bizar hoe oud die kinderen (en wij dan ook) alweer zijn.

Ja maar echt! Ondertussen hebben de meeste alweer 3 kinderen 😅 Tijd gaat zo snell, het voelt ook dat ik die kids helemaal heb zien opgroeien (is natuurlijk ook wel zo)

Nou ik gooi een vraag erin😁

Welke teen mom irriteren jullie je het meest aan?

Nr 1 voor mij is Farrah, ik geloof best dat ze wel lief kan zijn maar sorry.. wat een verwend arrogant egoïstische meid en ze voed het haar dochter ook.

Daarna brianna, tis niet dat ik haar super irritant vind ze heeft ook zeker leuke kanten en kan heel lief zijn plus zorgt enorm goed voor haar kids, maar ik vind haar wel heeeel negatief, over alles en iedereen heeft ze een heel negatief beeld en je moet echt je best doen wil je bij haar een kans krijgen want ze is enorm negatief(naar mijn mening)

Lolly schreef op 19-07-2021 om 12:06:

Zijn er eigenlijk alweer nieuwe afleveringen? Ik volg het niet echt, maar soms wel leuk om te kijken

Als het goed is wel, ik weet niet wanneer je voor het laatst gekeken hebt? 

Rachel. schreef op 19-07-2021 om 12:12:

[..]

Als het goed is wel, ik weet niet wanneer je voor het laatst gekeken hebt?

De laatste keer waarschijnlijk toen Amber die vriend uit Belgie had. Volgens mij heb ik het daarna niet meer gezien.

Ik kijk het ook al zo lang het loopt. Een beetje zoals met Boer zoekt vrouw. Daarvan kun je je ook niet meer voorstellen dat het niet op tv was.

Hebben jullie de laatste afleveringen van Teen Mom 2 gezien met die plastisch chirurgische operatie van Jade?
Ik lag er bijna wakker van. Hoe kan iemand zichzelf zoiets aan doen? Het was echt schokkend. 

alhambra schreef op 19-07-2021 om 22:14:

Ik kijk het ook al zo lang het loopt. Een beetje zoals met Boer zoekt vrouw. Daarvan kun je je ook niet meer voorstellen dat het niet op tv was.

Hebben jullie de laatste afleveringen van Teen Mom 2 gezien met die plastisch chirurgische operatie van Jade?
Ik lag er bijna wakker van. Hoe kan iemand zichzelf zoiets aan doen? Het was echt schokkend.

Ohja, dat was vreselijk om te zien! 

De onnodige pijn die ze had, omdat haar moeder er een halve dag over deed om de medicatie op te halen (om vervolgens zelf ergens high te worden)! 

Wat een familie is dat joh, laagmilieu, allemaal (ex?!) verslaafden om haar heen inclusief de vader van haar dochter. 

Wat een leven.

Wel leuke tv

Brienne schreef op 23-07-2021 om 18:57:

[..]

Ohja, dat was vreselijk om te zien!

De onnodige pijn die ze had, omdat haar moeder er een halve dag over deed om de medicatie op te halen (om vervolgens zelf ergens high te worden)!

Wat een familie is dat joh, laagmilieu, allemaal (ex?!) verslaafden om haar heen inclusief de vader van haar dochter.

Wat een leven.

Wel leuke tv

Ja en het begon er al mee dat die hele operatie onnodig was. En waarom al die dingen tegelijkertijd? Zo had ze voor en achter allerlei wonden.

In de laatste aflevering lieten Brianna en zus zich ook weer opereren. 
Toch nog niet helemaal tevreden met wat ze hadden.... 
Wat is dat toch?! Niet helemaal gezond die onzekerheid en vervolgens er heel makkelijk een mes in laten zetten. 
Zal me trouwens niks verbazen als de ingrepen worden gesponsord. 
Vind het dan overigens geen goede reclame, ziet er allemaal zeer pijnlijk uit. 
En dan met matras achterin de auto vervoerd worden, Woh. 

alhambra schreef op 19-07-2021 om 22:14:

Ik kijk het ook al zo lang het loopt. Een beetje zoals met Boer zoekt vrouw. Daarvan kun je je ook niet meer voorstellen dat het niet op tv was.

Hebben jullie de laatste afleveringen van Teen Mom 2 gezien met die plastisch chirurgische operatie van Jade?
Ik lag er bijna wakker van. Hoe kan iemand zichzelf zoiets aan doen? Het was echt schokkend.

Ik kreeg er echt kippenvel van hoe zij in die auto lag en er weer uit moest komen. 

En daarna die aflevering er na dat die ouders en ex-vriend elkaar half te lijf gingen terwijl zij verging van de pijn. Leuke familie. 

ik heb ook niet veel met Brianna maar hoe zij Jade opgevangen heeft met haar familie kan ik alleen maar diep voor buigen.
Hopelijk zet Jade haar moeder echt aan de kant nu.

Juffie4 schreef op 25-07-2021 om 09:05:

ik heb ook niet veel met Brianna maar hoe zij Jade opgevangen heeft met haar familie kan ik alleen maar diep voor buigen.
Hopelijk zet Jade haar moeder echt aan de kant nu.

Ja ze heeft jade echt goed geholpen idd! 

Ik vind Chelsea en Cole zo leuk! 

Zijn jullie meer van Teen Mom OG of Teen Mom 2? (andere seizoenen even niet meegerekend aangezien dit de populairste zijn)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.