Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Sterren op het Doek

Ik kijk dit programma soms, ook half als achtergrond geluid. Vooral leuk om de eindresultaten te zien. 

Maar vanavond is Dionne Stax te gast en vind het interview erg zwaar op de hand. Vind haar meteen niet leuk meer. 

Wie kijkt nog meer?

ScarceKudu74

ScarceKudu74

27-11-2021 om 22:17

Ik wil 'm nog terugkijken,  maar las dat ze sprak over haar moeder die op de ic lag. Dat vind ik nou juist interessante verhalen,  beter dan oppervlakkig geleuter.  

Oh echt? Ik vind haar altijd heel leuk overkomen. Ik zie de afleveringen altijd terug, dus ik heb hem nog tegoed.

Ik kijk ook altijd maar moet deze nog terugkijken. Dus geen idee. 

April2021

April2021

28-11-2021 om 09:57 Topicstarter

Peen schreef op 27-11-2021 om 22:17:

Ik wil 'm nog terugkijken, maar las dat ze sprak over haar moeder die op de ic lag. Dat vind ik nou juist interessante verhalen, beter dan oppervlakkig geleuter.

Dat heb ik niet gehoord. Misschien daarvoor al even weggezapt. 
Vond ook hoe ze bij de keuze deed een beetje raar. Maar dat is wel vaak zo. Dat ze dan niemand willen kwetsen en heel moeilijk gaan doen. 

Ik zag haar trouwens wel in het houtwerk. Dat was mijn keuze geweest. 

Ik heb deze met Dionne Stax opgenomen en moet deze ook nog terugzien. Zelfs die met Corrie Konings moet ik nog bekijken. Lijkt me zo leuk.

Ik heb net die van Dionne gezien. Vond het een leuke, oprechte vrouw. Ik zag haar ook niet terug in het pallet portret. Die man van volgende week ken ik eigenlijk niet. 

Ik heb inmiddels gekeken en snap niet waarom je haar niet leuk meer vindt omdat ze vertelde over de moeilijke tijd met een zieke moeder?

In het werk met de blokjes hout zag ik (na het door mijn oogharen te bekijken) wel een vrouwengezicht maar niet echt hààr gezicht. Ik vond haar keuze ook de mooiste.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.