Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Sister Wives topic (incl. spoilers/reality news)

Sister Wives topic voor wie zich ook blijft verbazen over de disfunctionele familie Brown. 


?url=https%3A%2F%2Fmediaassets.abc15.com%2Fphoto%2F2018%2F08%2F01%2Fsisterwives_1533169020174_93943760_ver1.0_640_480.jpg



Let op: Nieuws over deze familie is toegestaan en zodoende kan dit topic spoilers bevatten!


Ik kijk! Maar loop een klein beetje achter. Ben bij het begin van de lockdown nu. Ga eens kijken of ik vanmiddag verder kan kijken. Heb Discovery+ waarop alle seizoenen staan

Sophia_!

Sophia_!

02-08-2021 om 09:16

ik heb een vraagje: gaan ze nou dat gigantische  huis in Flagstaff bouwen, of is dat nog steeds eindeloos gedoe? 

Ik zag een half jaar geleden een paar afleveringen waarin hij zijn plannen vertelde tegen de vrouwen,  daarna niet meer gekeken.

_melon

_melon

02-08-2021 om 09:28 Topicstarter

Sophia_! schreef op 02-08-2021 om 09:16:

ik heb een vraagje: gaan ze nou dat gigantische huis in Flagstaff bouwen, of is dat nog steeds eindeloos gedoe?

Ik zag een half jaar geleden een paar afleveringen waarin hij zijn plannen vertelde tegen de vrouwen, daarna niet meer gekeken.

Nee Christine wil sowieso niet in 1 huis (volgens mij wil ze ook niet meer met Kody) en Robyn wil het aan de ene kant wel, maar aan de andere kant wil ze ook niet uit het raam kijken en dan Kody op date zien gaan met een andere vrouw. Dus dat wordt 'm allemaal niet.

Jenelle woont nu in een (HUGE) camper op hun grond in Flagstaff, maar verder gebeurt er nog helemaal niets daar geloof ik.

Sophia_! schreef op 02-08-2021 om 09:16:

ik heb een vraagje: gaan ze nou dat gigantische huis in Flagstaff bouwen, of is dat nog steeds eindeloos gedoe?

Ik zag een half jaar geleden een paar afleveringen waarin hij zijn plannen vertelde tegen de vrouwen, daarna niet meer gekeken.

Nee, een aantal van de vrouwen willen niet in 1 huis wonen. Door corona zijn ze eigenlijk alleen maar verder uit elkaar gegroeid. Kody kijkt naar Meri niet meer om en komt daar zelden.

Sophia_!

Sophia_!

02-08-2021 om 09:32

_melon schreef op 02-08-2021 om 09:28:

[..]

Nee Christine wil sowieso niet in 1 huis (volgens mij wil ze ook niet meer met Kody) en Robyn wil het aan de ene kant wel, maar aan de andere kant wil ze ook niet uit het raam kijken en dan Kody op date zien gaan met een andere vrouw. Dus dat wordt 'm allemaal niet.

Jenelle woont nu in een (HUGE) camper op hun grond in Flagstaff, maar verder gebeurt er nog helemaal niets daar geloof ik.

😂ik zou ook niet (meer) met Kody willen,  wat een vervelende man is hij. 


Ik vond dat huis best gaaf, maar ik snap wel dat iemand dat niet wil. Als je het mij vraagt hadden ze nooit uit Las Vegas weg moeten gaan, daar woonden ze echt leuk.  

Ik ga het maar weer eens kijken 😁

Ik keek altijd op TLC maar daar komt het niet meer toch? 

_melon

_melon

02-08-2021 om 09:35 Topicstarter

watertoren schreef op 02-08-2021 om 09:34:

Ik keek altijd op TLC maar daar komt het niet meer toch?

Jawel, het laatste seizoen was dit voorjaar in NL op tv.

_melon schreef op 02-08-2021 om 09:35:

[..]

Jawel, het laatste seizoen was dit voorjaar in NL op tv.

Ja, dat heb ik gezien. Komen er nu weer nieuwe afleveringen op tv? 

_melon

_melon

02-08-2021 om 09:42 Topicstarter

Vast wel, meestal is er een seizoen in het voorjaar en een seizoen in het najaar. 

Ik snap ook nog steeds niet waarom ze uit Vegas zijn weggegaan. Dat was toch ideaal. Ieder zijn eigen huis maar de kinderen konden wel makkelijk bij elkaar komen door die grote gezamenlijke tuin.

Ik vond de eerste seizoenen heel leuk. Toen zag je ook zoveel liefde en verbondenheid tussen de kinderen dat ik de gezinsvorm nog best leuk vond. 

Maar gaandeweg blijkt er altijd wel gezeik geweest te zijn met minimaal een van de de relaties met de vrouwen. 

Ik vind de laatste seizoenen ook niet meer leuk om te volgen. Er gebeurd helemaal niks. Geen leuke uitstapjes, je komt niks nieuws te weten van hun manier van leven. Maar ik blijf het toch een beetje volgen omdat ik wil weten hoe het verder gaat. 

Ik snap ook echt niet wat die vrouwen zien in die Kody. Ik vind hem dominant en heel erg onaantrekkelijk hoewel die vrouwen ook niet moeders mooiste zijn. Ik vind zelf Meri de leukste maar heb wel een beetje medelijden met haar. Het is altijd net alsof haar mening er niet zo toe doet.

Ja, ik volg dit al moet ik de meest recente afleveringen nog kijken op Discovery+.

Ik kan best begrijpen dat enkele vrouwen niet in 1 huis willen wonen, maar verbaas me dan toch dat ze jaloers zijn als Kody met 1 vd vrouwen op date gaan?! Hij heeft kinderen met ieder van hen en dan toch jaloers zijn op je sisterwife? Ben je dan wel geschikt voor polyamoreuze relatie vraag ik me dan af 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

02-08-2021 om 10:37

Hulde Melon, mijn favo ergertv op TLC 

_melon

_melon

02-08-2021 om 10:37 Topicstarter

Desire schreef op 02-08-2021 om 10:36:

Ja, ik volg dit al moet ik de meest recente afleveringen nog kijken op Discovery+.

Ik kan best begrijpen dat enkele vrouwen niet in 1 huis willen wonen, maar verbaas me dan toch dat ze jaloers zijn als Kody met 1 vd vrouwen op date gaan?! Hij heeft kinderen met ieder van hen en dan toch jaloers zijn op je sisterwife? Ben je dan wel geschikt voor polyamoreuze relatie vraag ik me dan af

Nee dat is Robyn sowieso niet en dat weten die andere dames inmiddels ook wel, maar dat gaat Robyn weer huilen en is het weer klaar. 

watertoren schreef op 02-08-2021 om 10:35:

Ik snap ook echt niet wat die vrouwen zien in die Kody. Ik vind hem dominant en heel erg onaantrekkelijk hoewel die vrouwen ook niet moeders mooiste zijn. Ik vind zelf Meri de leukste maar heb wel een beetje medelijden met haar. Het is altijd net alsof haar mening er niet zo toe doet.


Grappig, ik vind Meri de minst leuke, ze kijkt altijd zo vreselijk zuur en ontevreden en vind haar erg negatief. 

Ikzelf vind Christine de leukste vd 4, maar ben het met je eens vwb Kody 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.