Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Sinterklaasjournaal 2025

Wie kijkt er mee? 

Wat heerlijk dat Pietje Paniek weer terug is 😍

Ze laat een beker water vallen: "paniek paniek paniek!" 

Gee013

Gee013

15-11-2025 om 17:06 Topicstarter

Meesje schreef op 15-11-2025 om 16:59:

Ze laat een beker water vallen: "paniek paniek paniek!"

Hahahhaha! 

Woensdag gaan we naar Jochem Meyer, hopelijk is hij op tijd terug van Texel  

ik vind het sinterklaasjournaal dit jaar wat minder. 
Ik vind de 'cursus' van hoofdpiet hoe je pakjesavond zelf kunt organiseren niet leuk. Ze maken het ouders nu wel heel lastig...

Verder vind ik de verhaallijn van de puzzel wel heel langdradig, puzzel klaar stukjes weer mee in de zak. Ik merk dat mijn kinderen er ook niet echt meer om vragen terwijl jongste wel geloofd en vorig jaar elke keer klaarzat.

duizel schreef op 02-12-2025 om 03:45:

Ik vind de 'cursus' van hoofdpiet hoe je pakjesavond zelf kunt organiseren niet leuk. Ze maken het ouders nu wel heel lastig...

Verder vind ik de verhaallijn van de puzzel wel heel langdradig, puzzel klaar stukjes weer mee in de zak. Ik merk dat mijn kinderen er ook niet echt meer om vragen terwijl jongste wel geloofd en vorig jaar elke keer klaarzat.

Die cursus vindt ik ook niet zo heel handig inderdaad. En de eerste periode was mijn kleuter heel enthousiast. De laatste week inderdaad ook niet meer.

duizel schreef op 02-12-2025 om 03:45:

Ik vind de aanloop naar pakjesavond sowieso veel te lang duren. Een week eraf tussen de aankomst en pakjesavond zou beter zijn.

Zeespiegel schreef op 02-12-2025 om 06:47:

[..]

Die cursus vindt ik ook niet zo heel handig inderdaad. En de eerste periode was mijn kleuter heel enthousiast. De laatste week inderdaad ook niet meer.

Hier ook een kleuter die een beetje zijn enthousiasme kwijtraakt voor het Sinterklaas journaal. Er gebeurt teveel en het is te langdradig voor hem. Komt allemaal niet echt meer binnen. Geen idee hoe dat voor de iets oudere kinderen is.

Herfstappeltaart schreef op 02-12-2025 om 06:59:

[..]

Ik vind de aanloop naar pakjesavond sowieso veel te lang duren. Een week eraf tussen de aankomst en pakjesavond zou beter zijn.

commercieel gezien niet, die zouden liever St Maarten overslaan en nog eerder beginnen. 

Nu komt Sinterklaas altijd de zaterdag na St Maarten aan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.