Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Seeking Sisterwife - TLC

Kijkt nog iemand dit?

Bij het stel met Roberta bekruipt me steeds het gevoel dat zij dit alleen doet omdat haar man dit wil, en hij puur voor de lust. 

De andere stellen lijken er meer hetzelfde in te staan.

Ja, ik kijk ook, mijn quilty pleasure. Tis heerlijke 'erger' tv. 
Ben het met je eens, Roberta wil dit niet, dat zie je aan alles. Vreselijk als je zo afhankelijk bent van je man, dat je echt alles voor hem doet. 
En die man verschuilt zich achter de Here, jaja... Dan moet je het ook op de juiste manier doen zoals die zwaar gelovige mensen uit Utah: geen seks en zelfs geen zoen voor het huwelijk. 

Ik denk dat dit soort gezinnen uiteindelijk over het algemeen niet werken, je ziet het ook bij Sister wife's, ze zijn allemaal ontevreden. En bij Sister wife's zie je ook, dat de volwassen kinderen allemaal kiezen voor monogamie, dus zo'n fijn voorbeeld was dat blijkbaar niet. 

Wat ik ook altijd zo grappig vind met dit soort gezinnen. Het zijn allemaal alfa mannetjes, dus af en toe komt de terechte vraag voorbij: en de vrouw? Die mag dan ook meerdere mannen?! 
Oh hell no, dat is absoluut niet de bedoeling! 

Brienne schreef op 11-11-2021 om 12:23:

Ja, ik kijk ook, mijn quilty pleasure. Tis heerlijke 'erger' tv.
Ben het met je eens, Roberta wil dit niet, dat zie je aan alles. Vreselijk als je zo afhankelijk bent van je man, dat je echt alles voor hem doet.
En die man verschuilt zich achter de Here, jaja... Dan moet je het ook op de juiste manier doen zoals die zwaar gelovige mensen uit Utah: geen seks en zelfs geen zoen voor het huwelijk.

Ik denk dat dit soort gezinnen uiteindelijk over het algemeen niet werken, je ziet het ook bij Sister wife's, ze zijn allemaal ontevreden. En bij Sister wife's zie je ook, dat de volwassen kinderen allemaal kiezen voor monogamie, dus zo'n fijn voorbeeld was dat blijkbaar niet.

Wat ik ook altijd zo grappig vind met dit soort gezinnen. Het zijn allemaal alfa mannetjes, dus af en toe komt de terechte vraag voorbij: en de vrouw? Die mag dan ook meerdere mannen?!
Oh hell no, dat is absoluut niet de bedoeling!

Ik bedoel Danielle. 

Roberta wordt zijn nieuwe vrouw, die overigens nog steeds geen woord Engels kan... 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.