Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

ScarceKudu74

ScarceKudu74

10-12-2021 om 12:39

Roddel en Achterklap

roddel-amp-achterklap-in-de-gouden-eeuw-jpg-mediaclass-fancybox-c6510c0e15414667d97bb714e21d090f4773.png


Praat hier mee over het wel en wee van de sterren.


ScarceKudu74

ScarceKudu74

10-12-2021 om 12:40

Ik lees weleens geruchten en verhalen en miste hier nog een Achterklap topic 

Wat is er nu aan de hand bij Borsato? De beschuldiging van grensoverschrijdend gedrag bij een minderjarige kan ik me toch nauwelijks voorstellen. 

Ik klik dagelijks even op de media courant voor de smeuigste roddels

Peen schreef op 10-12-2021 om 12:40:

Ik lees weleens geruchten en verhalen en miste hier nog een Achterklap topic

Wat is er nu aan de hand bij Borsato? De beschuldiging van grensoverschrijdend gedrag bij een minderjarige kan ik me toch nauwelijks voorstellen.

Destijds waren er ook geruchten dat hij iets met Maan zou hebben gehad. Ik weet niet hoe oud zij toen was..

Ik ben geen fan van Borsato (verre van) maar dit soort roddels vind ik wel kwalijk als ze niet waar blijken te zijn. Verdedig je er maar eens tegen......

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

10-12-2021 om 14:39

Die Verona snap ik ook niet. Plaatst ze een bericht met #metoo en dan zet ze er een debiel poppetje achter. Moet je dat dan serieus nemen? Wat is de bedoeling van dat bericht. 

WhatsApp-Image-2021-12-04-at-5.30.57-PM-708x1536.jpeg

En wat is dit voor een signaal naar mensen die wel serieus te maken hebben gehad met #metoo.

Herfstappeltaart schreef op 10-12-2021 om 14:31:

Ik ben geen fan van Borsato (verre van) maar dit soort roddels vind ik wel kwalijk als ze niet waar blijken te zijn. Verdedig je er maar eens tegen......

En zelfs als je met bewijs komt dat het niet waar is zijn er mensen die gaan roepen 'ja maar waar rook is, is vuur'.

Een arm om iemand heen wordt anno nu soms al #metoo genoemd. Marco zal vast een scheve schaats gereden hebben (o.a. met pianiste Iris) maar of hij ook minderjarigen 't bed in heeft geluld geen idee. Vraag me wel af waarom hij zwijgt als de beschuldigingen vals zijn. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

10-12-2021 om 14:55

Zilver_gray schreef op 10-12-2021 om 13:30:

[..]

Destijds waren er ook geruchten dat hij iets met Maan zou hebben gehad. Ik weet niet hoe oud zij toen was..

Dat is waar ook, nu je het zegt.  Geen idee hou oud zij was toen. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

10-12-2021 om 14:57

redbulletje schreef op 10-12-2021 om 14:46:

Een arm om iemand heen wordt anno nu soms al #metoo genoemd. Marco zal vast een scheve schaats gereden hebben (o.a. met pianiste Iris) maar of hij ook minderjarigen 't bed in heeft geluld geen idee. Vraag me wel af waarom hij zwijgt als de beschuldigingen vals zijn.

Hij zwijgt niet meer. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

10-12-2021 om 14:58

Peen schreef op 10-12-2021 om 14:55:

[..]

Dat is waar ook, nu je het zegt. Geen idee hou oud zij was toen.

19

ScarceKudu74

ScarceKudu74

10-12-2021 om 14:58

Tickel schreef op 10-12-2021 om 14:57:

[..]

Hij zwijgt niet meer.

Heeft wel lang geduurd voordat hij reageerde, dat vond ik niet zo slim. Nu kon dit al lang doorsudderen 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

10-12-2021 om 15:01

Peen schreef op 10-12-2021 om 14:58:

[..]

Heeft wel lang geduurd voordat hij reageerde, dat vond ik niet zo slim. Nu kon dit al lang doorsudderen

Als hij we had gereageerd, hadden ze hem dan wel geloofd denk je? Ik denk zelf van niet. Maar ik vind het wel goed dat hij nu actie gaat ondernemen. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

10-12-2021 om 15:05

Tickel schreef op 10-12-2021 om 15:01:

[..]

Als hij we had gereageerd, hadden ze hem dan wel geloofd denk je? Ik denk zelf van niet. Maar ik vind het wel goed dat hij nu actie gaat ondernemen.

Ik denk inderdaad dat hij sowieso nooit gelooft gaat worden,  daar heb je wel een punt. 


Die hele Yvonne vind ik een vervelend mens. Hele tijd maar afgeven op anderen, de manier waarop ze dat doet is echt heel laag bij de grond.

In deze kwestie zijn alleen maar verliezers. Of het nou waar is of niet. Als het waar is moet Marco zeker worden aangepakt, maar niet door een derderangs roddelkoningin die meent dat ze alles maar kan zeggen. 

Of het waar is of niet bij Borsati, dat kan ik natuurlijk niet weten.

Maar ik ben wel overtuigd dat je mensen serieus kan beschadigen door niet-ware verhalen voor waar de wereld in te sturen.

In België bijvb: een kleuterjuf die zogezegd 'aan de kinderen zou gezeten hebben'. Ze ontkende dat en 's anderendaags stonden een 50-tal mensen aan de schoolpoort. De dag nadien 100 mensen die de toegang voor directie en leraars/leraressen verhinderden. Zaak escaleerde zodanig dat politie de rust moest komen herstellen en de juf moest onderduiken. Achteraf bleek dat juf niks onrechtmatigs had gedaan maar als je een kleuter een ander broekje moet aandoen, dan zijn er wel redelijk intieme handelingen nodig. Zoals vies broekje uitdoen.
Juf is in ere hersteld maar wil geen les meer geven uit angst voor herhaling. 
Ze is als kleuterklasjuf compleet kapot gemaakt door heethoofden die - zonder dat ze weten wat er aan de hand is - als zotten aan de school staan en de gevangenneming van een juf eisen.

Dus voorzichtigheid is altijd geboden.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.